Premiera D'jinni oraz patcha 1.3 do Wiedźmina
11-04-2008 12:02 | Piotrek66
Tworzenie modów w dzisiejszych czasach stało się proste i niemal każdy, jeżeli posiada odpowiednie narzędzia do edycji i tworzenia przygód w grach, jest w stanie coś stworzyć. Dzięki modom także gry, dość już stare, ciągle żyją i nie są porzucane przez graczy na rzecz nowych tytułów. Tak samo może się stać z Wiedźminem, polskim cRPG-iem.
Otóż, po niemal miesięcznym opóźnieniu, firma CD Projekt RED wypuściła do sieci nowy patch, do swej debiutanckiej pozycji, oznaczony numerkiem 1.3. Do uaktualnienia zaimplementowano także stworzony przez twórców mod Cena Neutralności. Prócz łatki światło dzienne ujrzał, niestety jak narazie w wersji beta, edytor - do tworzenia własnych przygód - D'jinni. Właśnie dzięki niemu fani będą mogli przedłużyć żywot gry.
W tym miejscu można zobaczyć listę zmian jakie wprowadza patch, natomiast samą łatkę pobrać można stąd. Edytor modów znajduje się pod tym adresem. Na tej stronie fani znajdą niedługo więcej przygód stworzonych przez graczy, a może i przez CD Projekt RED Studio.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Otóż, po niemal miesięcznym opóźnieniu, firma CD Projekt RED wypuściła do sieci nowy patch, do swej debiutanckiej pozycji, oznaczony numerkiem 1.3. Do uaktualnienia zaimplementowano także stworzony przez twórców mod Cena Neutralności. Prócz łatki światło dzienne ujrzał, niestety jak narazie w wersji beta, edytor - do tworzenia własnych przygód - D'jinni. Właśnie dzięki niemu fani będą mogli przedłużyć żywot gry.
W tym miejscu można zobaczyć listę zmian jakie wprowadza patch, natomiast samą łatkę pobrać można stąd. Edytor modów znajduje się pod tym adresem. Na tej stronie fani znajdą niedługo więcej przygód stworzonych przez graczy, a może i przez CD Projekt RED Studio.
Źródło: Oficjalna strona gry Wiedźmin