Patrick Redding o tym, jak ważni są NPCe
28-02-2010 10:19 | Cubuk
"W Far Cry 2 stworzyliśmy system dowodzenia naszymi pomocnikami, system reputacji w poszczególnych frakcjach oraz tworzenia konsekwencji wyborów podjętych przez gracza. Pomimo tego, gracz nie angażował się w fabułę, nie zaprzyjaźniał się z postaciami z gry. To największy błąd, jaki popełniliśmy przy tworzeniu Far Cry 2" - mówi Patrick Redding z Ubisoftu. Jego zdaniem "przekonywujący, ważni, interesujący i dopracowani NPCe" są absolutnym must-have dla każdej dobrej fabuły.
"Jeśli masz zamiar stworzyć dobrą fabułę, która nie będzie jedynie tłem dającym o sobie znać w filmikach i dialogach, nie możesz oszczędzać na NPCach. To do nich gracze przywiązują pozytywne lub negatywne odczucia, a gra staje się wciągająca, jak gracze zdają sobie sprawę z tego, iż ci bohaterowie również są ważni."
Redding dodaje, że on i cała ekipa Ubisoftu wzięła sobie te słowa do serca i zwróciła na to uwagę przy tworzeniu Splinter Cell: Conviction. "W grze będzie zaimplementowany system kooperacji, który oprócz zgrania i współpracy, będzie wymagał porozumienia ze swoim partnerem oraz pogłębiania z nim znajomości", dopowiada Redding, kończąc wywiad dla Gamasutry.
"Jeśli masz zamiar stworzyć dobrą fabułę, która nie będzie jedynie tłem dającym o sobie znać w filmikach i dialogach, nie możesz oszczędzać na NPCach. To do nich gracze przywiązują pozytywne lub negatywne odczucia, a gra staje się wciągająca, jak gracze zdają sobie sprawę z tego, iż ci bohaterowie również są ważni."
Redding dodaje, że on i cała ekipa Ubisoftu wzięła sobie te słowa do serca i zwróciła na to uwagę przy tworzeniu Splinter Cell: Conviction. "W grze będzie zaimplementowany system kooperacji, który oprócz zgrania i współpracy, będzie wymagał porozumienia ze swoim partnerem oraz pogłębiania z nim znajomości", dopowiada Redding, kończąc wywiad dla Gamasutry.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Gamasutra