» Wieści » Oficjalne wymagania Wiedźmina

Oficjalne wymagania Wiedźmina

25-09-2007 21:25 | Łukasz 'Chavez' Maludy

Oficjalne wymagania Wiedźmina
Wymagania, jakie zostaną umieszczone na pudełkach z grą: Wymagania minimalne:
  • Microsoft ® Windows ® XP Service Pack 2, Vista (System Operacyjny musi posiadać dostępne aktualizacje)
  • Procesor: Intel Pentium 4 2.4GHz lub AMD Athlon 64 +2800
  • Pamięć RAM: 1024 MB RAM w przypadku Microsoft ® Windows ® XP / 1536 MB dla Microsoft ® Windows ® Vista
  • Karta graficzna: 128 MB Video RAM, z obsługąDirectX9 Vertex Shader/ Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce 6600 / ATI Radeon 9800)
  • 8.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
  • Napęd DVD
Wymagania optymalne:
  • Microsoft ® Windows ® XP Service Pack 2, Vista (System Operacyjny musi posiadać dostępne aktualizacje)
  • Procesor: Intel Core 2 Duo 2.13 GHz lub AMD X2 5600+
  • Pamięć RAM: 2 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce 7900 GTX / ATI Radeon X1950 PRO
  • 8.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
  • Napęd DVD
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Oficjalna strona gry
Tagi: Wiedźmin


Czytaj również

Komentarze

string(15) ""

~Hawaj

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A u mnie nie pujdzie... athlon 1800xp GeForce fx 5500 1 GB ramu...
06-09-2010 22:32
~nikt

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Radziłbym ci kupić nową kartę graficzną. Tą moją można kupić już za 100 zł a jest bardzo dobra. Wtedy pójdzie ci może nie na najwyższych detalach ale zawsze.
17-09-2010 13:40
~miko

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Mi spokojnie pójdzie. Mam kompa 6 gb ram, 850 gb na dysku twardym i świetną kartę graficzną :D
17-09-2010 15:25
~miko

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
I takie tam gówienka różne. Komp z 2010 r.
17-09-2010 15:29
~nikt

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
no co to tam dla nas kupić taki komp 8 gb ramu 4 rdzenie po 3.0 i kartę grafiki ati radeon 2500 jedyne 15 tysięcy po prostu
17-09-2010 18:49
~Zmartwie Cie - gra jest dla wszyst

Użytkownik niezarejestrowany
    Zmartwie Cie - gra jest dla wszystkich.
Ocena:
0
Zmartwie Cie - gra jest dla wszystkich.
22-09-2010 22:42
~mait1238

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Moge sobie pograć ;p
26-09-2010 14:50
~wampir

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
kurwa ludzie ja mam 1.5 gm ram i mam procesor
3,60GHz
27-09-2010 16:04
~nikt

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
a ja mam taki problem że wczoraj kupiłem karte geforce 9800gt i grafa w wiedzminie jest super ale czesto sie zawiesza na amen moze ktos wie dlaczego? Opis kompa powyzej.
30-09-2010 17:04
~nicolas

Użytkownik niezarejestrowany
    nic
Ocena:
0
pokazuje mi sie czarny ekran i wszystko znika wie ktoś co trzeba zrobić
03-10-2010 18:10
~nikt

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
spróbuj przeinstalować grę na początek, jak to nie pomoze daj nam względny opis komputera a my może ci coś podpowiemy.
04-10-2010 14:38
~lolsek

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
ja mam servis packa 3 i pisze ze nie spelnia wymagan zal
09-10-2010 18:17
~VolimG

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ja mam win 7 i sprzet AMD Athlon 2,8Ghz + 2,4Ghz Pamięć RAM 4GB Grafika NViDIA GTX 400 1024MB i mi gra nie dzaiała zal.pl. Ktoś wie czemu pisze, że Operacja została przerwana.
11-11-2010 11:14
~mati07172

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
ja mam kompa procesor 2.6
ram 521
karta graf. 256
i czy mi wejdzie prosze o pomoc!!!
21-11-2010 14:53
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
niewejdzie mi
04-12-2010 10:35
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A ja mam takiego kompa:
Amd athlon 2 x2 3.1ghz
1gb ddr3 1333mhz
zotac gt 240 512mb

I czy ta gra wejdzie mi na low detalach czy muszę sobie dokupić 1gb ramu?
13-12-2010 14:23
~Sidney

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ja mam Athlon.2.4ghz karte Radeon 9600 siries 256 ram i 2 gb ramu i gram na niskich detalach i najnirzszej rozdzielczości. W dzielnicy handlowej nieda sie grac a w innych lokacjach gra w miare chodzi chyba sobie ją odpuszcze
18-12-2010 14:23
~Sidney

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Gra jest świetna druga po Clashu najlepsza Polska gra ale lepiej kupic lepszego kompa i grać bez stresu
18-12-2010 14:27
~Anonim

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ja mam 512 MB RAMU xD , i na spokojnie sobie gram , a nawet juz zdazylem przejsc na wszystkich poziomach trudnosci
02-03-2011 19:42
~xader

Użytkownik niezarejestrowany
    fff
Ocena:
0
mam intel celeron 2x 2.50 Ghz 2 gb ram grafa Nvidia GeoForce 9500 GT. I smiga mi na full detalach !
02-03-2011 20:05

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.