» Wieści » Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition zapowiedziane, premiera za miesiąc

Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition zapowiedziane, premiera za miesiąc

|

Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition zapowiedziane, premiera za miesiąc

Kilkanaście lat po tym, jak ze Steama zniknęło Neverwinter Nights 2, wkrótce znów będziemy mogli zakupić tam cyfrową wersję tego erpega, który w przyszłym roku będzie obchodzić dwudzieste urodziny. Zapowiedziano bowiem, że 15 lipca zadebiutuje Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition, zawierające obok podstawowej wersji gry także trzy rozszerzenia, w tym powszechnie chwalona i nagradzana Maska Zdrajcy

Zapowiedź:

Wróć do Neverwinter w Dungeons & Dragons Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition.

Faerûn pustoszą siły mroku, które niszczą wszystko, co stoi im na drodze. Poszukują czegoś, co należy do ciebie – a tylko powiernik okrucha będzie w stanie powstrzymać Króla Cieni i jego armię przed splugawieniem miejsca, które jest twoim domem. Ocalisz Faerûn czy dasz się skusić obietnicy potęgi i władzy?

Kiedy wszystkie decyzje wpływają na los Zapomnianych Krain, każdy wybór jest istotny.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

 

 

Edycja zawiera wszystkie rozszerzenia:

  • Maska Zdrajcy: powiernika okrucha dotknęła klątwa nienasyconego głodu, który staje się znośna tylko podczas pożerania dusz. Musisz wyruszyć do sfery cienia, by odkryć źródło swojej mrocznej żądzy.
  • Gniew Zehira: ty i twoja drużyna zostaliście wyrzuceni na brzeg krainy pod władzą wrogiego ludu z dżungli. W trakcie pełnego walki powrotu do cywilizacji odkrywasz spisek, który na zawsze zmieni Faerûn.
  • Wrota Zachodu: strzeż się Wrót Zachodu, wszystko bowiem ma tu swoją cenę. Eksploruj miasto i poznaj w jego czeluściach tajemnice, zanim będzie za późno.

Najważniejsza zawartość:

  • Zbierz drużynę: wyrusz w drogę z grupą znajomych dzięki pełnej rozgrywce międzyplatformowej. Możecie wspólnie doświadczyć przygód w edycji 3.5 systemu Dungeons & Dragons.
  • Zostań legendą: wpłyń na losy Zapomnianych Krain podczas ponad 100 godzin emocjonującej rozgrywki i czterech wyjątkowych kampanii – każda z nich ma więcej zawartości niż torba przechowywania.
  • Odnowiony relikt: zachowaliśmy wszystko, co gracze pokochali w Neverwinter Nights 2. Ciesz się płynniejszą rozgrywką, udoskonalonym sterowaniem kamerą, dopracowanymi mechanikami, ostrzejszymi teksturami i pełnym wsparciem kontrolera dopełnionym nowym interfejsem.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Steam
Tagi: Neverwinter Nights 2 | Dungeons & Dragons Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition


Czytaj również

Komentarze


Kamulec
   
Ocena:
0

Przyznam, że nie widzę większych różnic względem oryginału, choć może wspomnienia podnoszą rozdzielczość.

17-06-2025 21:55
Radnon
   
Ocena:
0

Grałem niedawno w oryginał i różnica wizualna nie jest duża. Osobiście bardziej liczę na to, że ogarną optymalizację, bo drugi Neverwinter potrafi chrupać praktycznie na każdym sprzęcie.

18-06-2025 08:22
Asthariel
   
Ocena:
+1

Osobiście uważam, że NWN 2 zasluguje na pełnoprawny remake z nową zawartością, biorąc pod uwagę jak wiele wycieto z oryginału, no ale moge jedynie cieszyć się z tego, co jest. 

18-06-2025 10:59
Kamulec
   
Ocena:
+1

Dla mnie NWN2 to dwie historie. Pierwsza, to kampanie, w które ostatnio grałem 15 lat temu. Druga, to serwery online, z których mam dużo pozytywnych wspomnień, choć z perspektywy czasu odnoszę wrażenie, że zjadały więcej czasu niż były warte.

Podstawkę i Maskę Zdrajcy przeszedłem dwa razy, z czego Maskę wspominam bardzo pozytywnie. Miała unikalny klimat i interesującą historię. Gniew Zehira odebrałem jako słaby (tam była w ogóle jakaś fabuła?), zaś Wrota Zachodu sprawiały wrażenia fanowskiego dodatku (choć może się z czasem rozkręcają - nie skończyłem ich).

18-06-2025 15:40
Radnon
   
Ocena:
+1

@Asthariel

Podrzucisz jakieś źródło, gdzie można o owej wyciętej zawartości poczytać? Tematu nigdy nie zgłębiałem, a mnie zaciekawiłeś.

@Kamulec

Zehir miał kilka ciekawych pomysłów na odświeżenie formuły z podstawki/pierwszego dodatku, ale faktycznie czegoś mu brakowało. Wrota Zachodu natomiast miały pierwotnie być modułem (chyba nawet darmowym) i trochę przypadkiem stały się pudełkowym rozszerzeniem.

20-06-2025 10:07
Asthariel
   
Ocena:
+1

@Radnon

Nie jestem pewien, czy jest to gdzieś konkretnie rozpisane, ale na pewno jest dużo rzeczy, których brak dziwi i o których spekulowano, że wycięto, aby wydać grę na czas:

  • romans z Bishopem
  • rozwinięcie wątku Neeshki
  • rozwiniecie konfliktu miedzy Quarą i Sandem

+ łatwo można zauważyć różnicę w tym, jak często kompani wtracają się do rozmów w akcie 1 i jak rzadko robią to w aktach 2 i 3 

21-06-2025 15:58
Kamulec
   
Ocena:
+1

Ciekawym dla mnie aspektem było, że klient Mistrza Gry do gry wieloosobwej do końca pozostał w wersji Beta – do gier na serwerach niezbędne były jego rozszerzenia zaprogramowane przez graczy.

21-06-2025 23:43

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.