» Wieści » Mrok zawita do World of Tanks

Mrok zawita do World of Tanks

23-10-2020 15:08 | Jan 'gower' Popieluch

Mrok zawita do World of Tanks

Na wczorajszym wirtualnym pokazie prasowym Wargaming zdradziło szczegóły dotyczące halloweenowego trybu rozgrywki w World of Tanks. Przy jego tworzeniu brali udział dwaj twórcy Silent Hilla.

W tym roku deweloperzy zrezygnowali z ozdabiania map dyniami i zamiast tego postawili na mroczną rozgrywkę w atmosferze horroru. Dlatego od 26 października do 9 listopada dostępny będzie specjalny tryb PvE, w którym gracze zmierzą się z tajemniczym wydarzeniem, które zamieniło fikcyjne miasteczko górnicze Mirna-13 w ukryty pod gęstymi warstwami mgły koszmar.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Do współpracy nad projektem zostali zaproszeni dyrektor artystyczny Silent Hilla Masahiro Ito oraz Akira Yamaoka – kompozytor muzyki w tej kultowego serii. Twórcy World of Tanks mówią, że zaproszenie właśnie tych artystów było oczywiste od chwili, gdy dowiedzieli się, że Piramidogłowy był inspirowany wieżyczką na niemieckich Tygrysach. Inspiracją dla samej rozgrywki jest natomiast Left 4 Dead. To z niego projektanci zaczerpnęli wysoki poziom trudności i losowo generowane wyzwania.

Zadaniem drużyny graczy będzie współpraca w misjach trwających trzy lub cztery rundy. W każdej z nich będą musieli walczyć ze starowanymi przez sztuczną inteligencję czołgami, zebrań wymaganą ilość tajemniczego Mirium, dostarczyć je bezpiecznie do wyznaczonego punktu i zebrać się wspólnie przed upływem limitu czasu. Ponadto w drugiej rundzie do rozgrywki wkracza zamieszkujący Mirnę-13 Invincible – widmowy niezwyciężony czołg, przed którym można się ratować jedynie ucieczką. Z każdym etapem zmienia się też szata graficzna mapy – mgła robi się coraz gęstsza, muzyka mroczniejsza, a dźwięki przytłumione, jakby dobiegały z dna jeziora.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Czołgi sterowane przez sztuczną inteligencję pojawiły się w World of Tanks po raz pierwszy na Halloween 2018 roku. Od tej pory były udoskonalane i tegoroczna rozgrywka ma być naprawdę trudna i wymuszać współpracę oraz komunikację  między graczami.

Od strony fabularnej gracze wcielają się w ekspedycję, która ma zidentyfikować tajemniczy metal będący źródłem przerażających zjawisk w miasteczku. Nie znajdziemy tu jednak przerywników filmowych czy dialogów – szczątki fabuły odkryjemy poprzez odnajdywane na mapach zdjęcia, listy, raporty czy dziecięce rysunki. To z nich samodzielnie będziemy musieli odtworzyć wydarzenia, które doprowadziły do tego koszmaru.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Pokierujemy jednym z czterech nowych czołgów: Hornet, Goliath, Malachite, Cerberus i Grenadier. Dodatkowo w trakcie rozgrywki będziemy mogli aktywować zbierane na mapie umiejętności, takie jak turbodoładowanie czy ulepszone przeładowanie. W nagrodę otrzymamy eventową walutę umożliwiającą kupno kolejnych ulepszeń, a także skórki, które zostaną w naszym hangarze nawet po zakończeniu wydarzenia.

Poniżej można posłuchać ścieżki dźwiękowej, nagranej na potrzeby nowego trybu wraz z Akirą Yamaoką:

 

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Informacja własna
Tagi: World of Tanks | Wargaming


Czytaj również

Komentarze

string(15) ""

Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.