» Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI

Dodał: Maciej 'Czarny' Kozłowski

Might & Magic: Heroes VI
8.25
Ocena użytkowników
Średnia z 2 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 2
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Might & Magic: Heroes VI
Producent: Black Hole Games
Wydawca: Ubisoft
Dystrybutor polski: Ubisoft
Data premiery (świat): 13 października 2011
Data premiery (Polska): 13 października 2011
Wymagania sprzętowe: Intel Pentium Core 2 Duo E4400 2,0 GHz lub AMD Athlon X2 5000+ 2,6 GHz, 1 GB RAM (1,5 GB dla Windows Vista i 7), kartą grafiki 512 MB zgodna z DirectX 9.0c (Nvidia GeForce 8600 GTS lub ATI HD 2600XT), 8 GB miejsca na twardym dysku, Windows XP / Vista / 7
Nośnik: DVD
Strona WWW: www.mightandmagic.com/heroes6
Platformy: PC
Sugerowana cena wydawcy: 139,90 zł

Might & Magic: Heroes VI to, zgodnie z nazwą, szósta odsłona najpopularniejszego cyklu turowych strategii fantasy. Tym razem za produkcję odpowiada Black Hole Games, studio, które ma na koncie stworzenie m.in. Warhammer: Mark of Chaos.

Fabuła rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniami z piątej części i oferuje prawdziwie epicką opowieść. Pierwsze skrzypce grają w niej Anioły, które rozpoczynają spisek mający na celu rozniecenie na nowo dawno zapomnianej wojny, a pomóc ma im w tym zabity przed laty Archanioł. Ten legendarny generał powraca teraz za grobu, by szukać zemsty. Pod przykrywką przygotowań przed nadchodzącą inwazją Demonów, rozpoczyna on jednoczenie pod swym sztandarem mieszkańców Ashanu. Powstrzymać go mogą jedynie ludzie z dynastii Griffin. Jej członkowie to jednak niestety niezłe ziółka. Najstarsza z sióstr, Anastazja, zamordowała własnego ojca, króla Pawła, a gdy wykonano na niej karę śmierci, powróciła w postaci wampira. Teraz przewodzi hordom Nieumarłych, ostrzącym sobie zęby na obce terytoria. Jej brat bliźniak, Kiril sprzedał duszę diabłu i w jego imieniu dowodzi frakcją Inferno. Natomiast dziedzic tronu, książę Anton, dał się omamić Archaniołom i z ich błogosławieństwem prowadzi niebiańską krucjatę.

Might & Magic: Heroes VI tradycyjnie stanowi połączenie turowej strategii z elementami RPG. W czasie zabawy przychodzi nam zwiedzać ogromne mapy, zbierać tony surowców i budować nadzwyczajne miasta. Możemy rozwijać bohaterów, rekrutować jednostki i toczyć boje na pięknych mapach bitewnych. Gra oferuje ponadto sporą swobodę w odgrywaniu postaci dzięki wprowadzeniu systemu reputacji, który mocno wpływa na dalszy przebieg rozgrywki. Sporą atrakcją jest rozbudowany bestiariusz wypełniony po brzegi nowymi niebezpiecznymi potworami.

Rozgrywka toczy się w systemie turowym i jej podstawowe założenia przypominają te obecne w poprzedniej części. Nie obyło się jednak bez wielu ulepszeń i zmian. Zrezygnowano z osobnych ekranów miast na rzecz bezpośredniego zaprezentowania ich w całości na mapie. Dzięki temu jeden rzut oka wystarczy by ocenić jak rozwinięty jest dany gród. Ponadto, teraz po zdobyciu zamku przeciwnika możemy przekształcić go na miasto należące do naszej frakcji. Np. podbijając Niebo demonami, jednym kliknięciem zamienimy je w Inferno, by móc produkować sojusznicze jednostki i zyskać premie do obrony.

Wszystko to ukazane zostało za pomocą nowoczesnej grafiki 3D, a dodatkowym plusem jest rozbudowany aspekt społecznościowy, który umożliwia łatwą korespondencję i rywalizowanie z przyjaciółmi.

Galeria

Zobacz wszystkie »
Tagi: Might and Magic | Might & Magic: Heroes VI

Filmy

» Przedstawienie frakcji Twierdza
» Community Q&A n°1: About Heroes
» Combat Demo I
» Music & Voices Making Of Trailer
» Necro animation video (2011)
» Beta Trailer
» Might & Magic Heroes VI Gamescom Teaser Trailer
» Might and Magic Heroes VI - Gamescom 2011 Trailer [UK]
» Might & Magic Heroes VI - polska wersja językowa, część 1
» Might & Magic Heroes VI - polska wersja językowa, część 2
» Might & Magic Heroes VI - polska wersja językowa, część 3
» Might & Magic Heroes VI - Blood Trailer [UK]
» Might & Magic: Heroes VI - Tears Trailer
» Heroes of Might and Magic VI Launch Trailer
»
» Might & Magic: Heroes VI Combat Encounters Gameplay
» Might & Magic Heroes VI - Gold Edition Trailer - Official [PL]
» Might & Magic Heroes VI - Danse Macabre Trailer [UK]
» Might and Magic Heroes 6 - Dev Diary Stronghold
» Might&Magic Heroes VI Combat Video [Europe]
» Might & Magic Heroes 6 - Beta trailer [EUROPE]
» Might & Magic Heroes 6 - Video combat 2 [EUROPE]
» Might & Magic Heroes 6 - Ability system video [EUROPE]
» Might&Magic Heroes VI - Trailer Factions Environments [UK]
» Might&Magic Heroes 6 - Tears Trailer [UK]


Czytaj również

Komentarze


Zireael
   
Ocena:
0
Niebo, Inferno, Nieumarli... co jeszcze nas czeka?
10-02-2011 10:06
Malkav
   
Ocena:
0
E tam, takie grafiki, fajerwerki. I tak nic nie zastąpi dwójki i trójki ;P
25-02-2011 22:46
~snoth

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Dla mnie w V problemem były niewielkie rozmiary map. Kiedyś w 3 jak stworzyłem na edytorze mapę i postanowiłem ją przetestować zajęła mi tydzień. Stwory na planszy porozrastały się (14k gorgon walczące z 26 000 wywern, i jak upgrejdnąć te 26tyś wywern? ).

Dali trójwymiar i plansze się "zmarniały". Zobaczymy może w szóstce będzie lepiej.
26-02-2011 09:08
Telchar
   
Ocena:
0
Poza nową. lepszą grafiką nie widzę żadnych różnic w stosunku do piątki. Booooring!
28-02-2011 10:10
Audun
   
Ocena:
0
Eee.. mało "zamków".
28-02-2011 11:50
37296

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Jeśli nie da się przyspieszać bitwy, to ja w to raczej nie zagram.. za długie animacje. Heroes 3 rządzi ;]
28-02-2011 19:33

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.