Outpost 2
» Wieści » Miesięczny wynik sprzedaży Starcraft II przekroczył 3 miliony

Miesięczny wynik sprzedaży Starcraft II przekroczył 3 miliony

02-09-2010 10:48 | Michał 'Charger' Mularski

Miesięczny wynik sprzedaży Starcraft II przekroczył 3 miliony
Blizzard Entertainment ogłosił w dniu dzisiejszym, że StarCraft II: Wings of Liberty sprzedał się w 3 milionach egzemplarzy w ciągu pierwszego miesiąca od premiery, nabierając pędu najlepiej sprzedającej się gry komputerowej roku 2010 oraz najszybciej sprzedającej się strategii wszech czasów.

StarCraft II: Wings of Liberty został wydany 27 lipca jednocześnie w Ameryce Północnej, Europie, Korei Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Rosji, Brazylii, Chile, Argentynie, Singapurze, Indonezji, Malezji, Tajlandii, Filipinach oraz niektórych regionach Tajwanu, Hong Kongu i Makao. Sprzedaż tytułu w pierwszym dniu po premierze osiągnęła przełomowy wynik ponad 1 miliona egzemplarzy, co uczyniło go najlepiej sprzedającą się grą PC roku 2010 w ciągu pierwszych 24 godzin dostępności. Wyniki te rosły dalej, by po 48 godzinach wynieść ponad 1,5 miliona egzemplarzy, co oznacza, że gra ustanowiła rekord dla najszybciej sprzedającej się strategii w historii. Gra uzyskała także wiele pochlebnych recenzji, w tym nagrody dla najlepszego produktu przyznane przez najważniejsze czasopisma komputerowe.

"Doceniamy entuzjazm, z jakim gracze z całego świata powitali StarCraft II", powiedział Mike Morhaime, Dyrektor Generalny i współzałożyciel Blizzard Entertainment. "Duże znaczenie dla nas miało zapewnienie graczom ogólnego doświadczenia z rozgrywki, które byłoby łatwo dostępne, zbalansowane i gwarantowało dobrą zabawę. Dlatego też bardzo nas usatysfakcjonowała niezwykle pozytywna reakcja, z jaką globalna społeczność przyjęła grę".
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Informacja Prasowa
Tagi: Blizzard | Starcraft II: Wings of Liberty


Czytaj również

Komentarze

string(15) ""

Vermin
   
Ocena:
0
Jakoś mnie to specjalnie nie zdziwiło :D
03-09-2010 14:44
Gulthank
   
Ocena:
0
A mnie dziwi, bo gra jest wyjątkowo słaba. Ale moc marketingu działa...
06-09-2010 15:12

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.