Dzisiaj ma ukazać się drugie uaktualnienie do gry
World in Conflict. Poniżej pełna lista zmian.
Nowe funkcje- Kilka nowych komend dla administratora
- 20-sekundowe opóźnienie pomiędzy rundami w trybie Ataku
- Oficerowie w klanie mogą zapraszać nowych członków oraz wykopywać żołnierzy
- Jeśli głosowanie na zmianę mapy będzie udane, zostanie ona wykonana natychmiast
- Dwa nowe i trwałe pokoje chat zostaną dodane do Massgate dla bitew klanowych oraz trybu kliku graczy
- Gracze powinni otrzymywać zawiadomienie w czasie gry o nadejściu "Wiadomości Prywatnej"
Jednostki i balans- Koszt Ciężkiego Wsparcia Lotniczego został zmniejszony z 30/50/70 do 25/45/65.
- Punkty za naprawianie własnych pojazdów nienaprawczych zostały zredukowane o 50%
Bugi- Zintegrowano hotfix, który eliminował sypanie się gry przy braku Pixel Shader 2.0
- Naprawiono crashe w wersjach zlokalizowanych (wszystkie języki inne niż angielski)
- "Solo VOIP" (do wybranych graczy) pozostaje aktywne po zamknięciu tablicy wyników
- Gracze, którzy doświadczają okazyjnych zwieszek teraz mogą dopisać "-stabilityfactor 10" (bez cudzysłowia) do skrótu World in Conflict lub za pośrednictwem konsoli przez wpisanie "StabilityFactor 10". Liczba 10 może być zwiększana lub zmniejszana jeśli użytkownik chce eksperymentować (StabilityFactor 0 wyłącza funkcję)
- Rozdzielczości szerokoekranowe (np. 19:6) domyślnie mają włączone ustawienie pełnego pola widzenie (Field-of-View). Szerokoekranowe Field-of-View z 1 uaktualnienia może być użyte poprzez dodanie "-widescreenscale" do skrótu WiC-a.
- Użycie mega mapy nie resetuje już ustawień kamery
- Lepsza wsparcie dla graczy, gdy ci zostaną przeniesieni do innej drużyny w wyniku auto balansu
- Gracze nie powinni już być rozłączani z serwerem, gdy wybrali maksymalnie obsadzoną rolę
- Gracze nie powinni już być rozłączani z serwerem przy zamawianiu większej ilości Pomocy Taktycznej niż mogą sobie pozwolić. Taka sytuacja miała miejsce, jeżeli dana osoba zamówiła dwie różne formy wsparcia zanim serwer zdążył odpowiedzieć
- Gracze nie powinni już być rozłączani z serwerami przy kupowaniu jednostek, na które ich nie stać. To mogło się zdarzyć, jeżeli dana osoba uzupełniła braki w jednostkach na polu bitwy, a potem zamówiła nowych żołnierzy, zanim serwer zdążył odpowiedzieć.
- Dodano "Dynamic Lag Margin" (dynamiczny margines lagów) aktywowany przez parametr "-lagmargin" (bez cudzysłowia) dodawany do skrótu WiC-a. Zwiększa to margines lagów do maksymalnie 45% utraconych pakietów/różnicy w pingu
- Uaktualniono tekstury Ciężkich Helikopterów NATO.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę