Wraz z dziesiątkami tysięcy widzów, a także sponsorami, partnerami i darczyńcami, podczas wydarzenia transmitowanego na żywo w Internecie, będą zbierać fundusze na na zakup specjalistycznego schodołazu dla trzyletniego Mikołaja.
Chłopczyk urodził się z rozszczepem kręgosłupa, niedowładem kończyn dolnych wraz ze współistniejącym wodogłowiem i stopą końsko-szpotawą. Celem tegorocznego eventu jest wsparcie fundacji Mam Serce w jej staraniach o zebranie środków na zakup specjalistycznego schodołazu, który pomógłby nie tylko Mikołajowi, ale w przyszłości, gdy chłopiec zacznie już poruszać się o własnych siłach, także innym potrzebującym.
Wśród partnerów akcji znaleźli się zarówno giganci branży gier wideo, w tym serwis gog.com oraz Eurogamer.pl, jak również sławne osobistości internetowe i media związane z kulturą graczy, a każdego dnia do grupy partnerów dołączają kolejni. Zainteresowanie akcją wyrazili między innymi Krzysztof Gonciarz, Patryk 'ROJO' Rojewski, CTSG, Quaz, Vonzay, czy Adrian Chmielarz.
Przyjmowaniem wpłat akcji Gramytatywnie i przekazywaniem ich fundacji Mam Serce zajmuje się serwis SiePomaga.pl, w ramach którego każdy chętny może przygotować własną zbiórkę na cel charytatywny.