Get Even
Dodał: ShadovMają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Producent: The Farm 51
Wydawca: Namco Bandai
Dystrybutor polski: Cenega
Data premiery (świat): 26 maja 2017
Data premiery (Polska): 26 maja 2017
Nośnik: DVD, dystrybucja cyfrowa
Strona WWW: www.getevengame.com/en/
Platformy: PC, PlayStation 4, Xbox One
Get Even to gra utrzymana w konwencji dreszczowca, w której akcję śledzi się z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Stawia fundamentalne pytania dotyczące pojmowania sprawiedliwości i rzeczywistości. Gracze będą musieli stawić czoła przeciwnikom, zbierać wskazówki, a meandry fabuły odkryją prowadząc dialogi oraz eksplorując interaktywne otoczenie. Za muzykę w grze odpowiada Olivier Derivière (Remember Me, Assassin's Creed IV Freedom Cry), który łączy przy tym tytule elektroniczne brzmienie z żywą muzyką symfoniczną, nagraną i zmiksowaną z zastosowaniem techniki 3D przy współpracy z orkiestrą filharmonii brukselskiej w Galaxy Studios z siedzibą w Belgii. Aranżacje Derivièra cechuje szeroka skala emocjonalna, będąca w bezpośrednim związku z wydarzeniami gry.
Cole Black budzi się w starym, opuszczonym szpitalu psychiatrycznym. Jest zdezorientowany. W jego głowie kłębią się pytania, przenikające się z mglistymi wspomnieniami. W zasadzie pamięta tylko próbę uratowania młodej dziewczyny z przytwierdzonym ładunkiem wybuchowym, przetrzymywanej w charakterze zakładniczki. Z dziwnym urządzenie odczytującym i odtwarzającym ludzkie wspomnienia, Black udaje się w podróż w głąb własnego umysłu, by odkryć prawdę o swojej przeszłości. Każdy jego krok śledzi tajemniczy Red, którego intencje trudno odgadnąć.
Cechy gry:
• FABUŁA Interesująca i głęboka, dynamicznie prowadzona historia opisuje cienką granicę między światem realnym a nierzeczywistym, pełnym niewytłumaczalnych zjawisk. Co jest prawdziwe, a co nierzeczywiste? Zrozumienie wydarzeń z przeszłości wpływa na to, co może stać się w przyszłości.
• AKCJA Pokonuj przeciwników i zbieraj wskazówki, które pomogą rozwikłać śledztwo.
• REALISTYCZNA GRAFIKA The Farm 51 zastosowało na dużą skalę technologię fotogrametrii - skanowania 3D rzeczywistych lokacji i postaci, która rozwijana jest w siedzibie studia w ramach projektu Reality 51. Dzięki szeroko zakrojonej współpracy z placówkami naukowo-badawczymi i niezależnymi specjalistami, efekty pracy są spektakularne.
Źródło: Opis dystrybutora