» Wieści » Fallout 3 Gameplay

Fallout 3 Gameplay

|

Fallout 3 Gameplay
Na www.gametrailers.com pojawił się pierwszy gameplay z Fallout 3, na którym możemy przyjrzeć się dokładnie nowemu systemowi walki.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Game Trailers
Tagi: Fallout


Czytaj również

Komentarze


Mandos
   
Ocena:
0
AAAA jaka porażka :), shooter rpg, a gdzie element taktyczny?
15-07-2008 10:40
neishin
    właśnie
Ocena:
0
System VACT (czy jak się to to nazywa) to robić na punkty akcji, ale szczerze - ja tego nie widzę.
Do tego perk Bloody Mess był zabawny przy rzucie izometrycznym i w oddaleniu, teraz wygląda do bani, a do tego jest mocno przesadzony.
Sam nie wiem, trzeba poczekać. Jeżeli wprowadzą opcję, że grę będzie można ukończyć oddając mniej niż 10 strzałów to ja jestem za!
15-07-2008 11:29
Gruszczy
   
Ocena:
0
Trochę dziwne jest to puazowane mierzenie. Ciągły tryb akcji byłby fajniejszy - tylko czy wtedy atrybuty mają znaczenie i czy idzie poradzić sobie z całą grą.
15-07-2008 12:00
Keliah
   
Ocena:
0
Moim zdaniem ten system aktywnej pauzy na punkty akcji może się sprawdzać całkiem nieźle. Dodaje właśnie trochę elementu taktycznego, którego bądź co bądź więcej [lub chociażby tyle samo] niż w F2 nie będzie. Zapewne w ciągłym trybie akcji atrybuty też mają znaczenie, tak jak w Oblivionie powiedzmy.

Naprawdę hardcorowi fani faktycznie mogą poczuć się zawiedzeni, ale szczerze mówiąc oni zawsze są zawiedzeni ;p
Jak dla mnie to szykuje się naprawdę smakowity kąsek dobrego action RPG, którego mój xbox na pewno nie ominie :P
15-07-2008 13:02
Garnek
   
Ocena:
0
Mam nadzieję, że jeszcze pracują nad wizualizacją, bo Bloody Mess w obecnej formie wygląda skrajnie idiotycznie :)

Nie widać za bardzo falloutowego klimatu.
Taki Oblivion ze spluwami.
15-07-2008 13:03
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
W encyklopedii pod hasłem "malkontent" jest na końcu napisane "patrz również: RPGowiec". Najlepsze są te marudzenia na podstawie pierwszego trailera czegokolwiek. "Widziałem tą pizzę w TV - to nie może być dobre".
Całkiem możliwe, że gdyby twórcy pierwszego Fallouta mieli do dyspozycji obecną technologię, to pewnie tak właśnie by wyglądał. A gameplay jak to gameplay - jest pod publikę, więc pokazuje akcję, a nie zakradanie się do blaszanej szafki rednexa siedzącego na ganku z plasmarifle na kolanach, bo czegoś takiego nikt nie kupi (oprócz najbogatszych RPGowców - reszta ściągnie albo pożyczy).
15-07-2008 13:17
Gruszczy
   
Ocena:
0
Natomiast bardzo fajnie wygląda cale miasto. Waszyngton robi niesamowite wrażenie.
15-07-2008 13:30
Mandos
    @~
Ocena:
0
Trailer to trailer, na podstawie gameplaya już można sobie wyrobić jako takie zdanie na temat produktu. Przynajmniej o kilku jego elementach.

Całkiem możliwe, że gdyby twórcy pierwszego Fallouta mieli do dyspozycji obecną technologię, to pewnie tak właśnie by wyglądał.
Gdyby babcia miała wąsy...

Prawda jest taka, że "trójka" nie będzie miała klimatu dwóch poprzednich części. Może będzie lepszy, może gorszy, tego się nie dowiem bo nie gram już od długiego czasu w komputerowe, ale na pewno nie taki sam. Stąd pewna doza malkontenctwa, pewien żal za przeszłością, a może to po prostu sentyment. Patrząc na gameplay już widzę oczami wyobraźni Fallout MMORPG który bedzie następnym produktem.
Prawa rynku :).
15-07-2008 13:41
Gerard Heime
   
Ocena:
0
O dziżas. Nawet nie oceniając przez pryzmat pierwszych 2 części stwierdzam, że to szmatława gierka (albo przynajmniej: szmatławy trailer).

Od początku byłem zwolennikiem Fallouta w FPP, ale najfajniejszy element FPP, czyli walka, został - sądząc po trailerze - zaprzepaszczony. Może na żywo będzie wyglądać ciekawiej, ale ta walka wydawała się nudna jak flaki z olejem.

Bloody mess miałby sens, gdyby wyjść mechanizmu z Soldier of Fortune, dodać realistyczniejszą fizykę (np. rag-dolla) i mocno stuningować wizualnie.

A tak? wygląda po prostu czerstwo.
15-07-2008 14:10
Drachu
   
Ocena:
0
Ja wiem, że tam w tle jest pani, która sugeruje, że widzimy tylko łomot, a w grze będą miały również znaczenie rzeczy inne niż łomot. Chciałbym wierzyć, że nie kłamie.

Jedyna na co mam nadzieję, to to, że w F3 rozwiązania dialogów będą takie jak w F2, a nie jak w Oblivionie.
A nie, jeszcze mam nadzieję, że szczury nie będą podlegać level scalingowi.
15-07-2008 14:15
8536

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Do mnie w ogole to nie trafilo. Na pewno nie kupie, nie lubie tego typu strzelanek.
15-07-2008 14:25
Keliah
   
Ocena:
0
@Gerard Heime
Ale ramoty zawaliłeś ;p System z Soldier of Fortune to specjalnie nic nowego i mogę się założyć, że pewnie mocno odświeżony [albo pewnie zbudowany od podstaw] funkcjonuje w F3 jako opcja normalna, czyli - trafiasz w nogę z powiedzmy bozara, to przeciwnik zdrapuje ją z asfaltu itd. Bloody mess faktycznie wygląda ciut dziwacznie, ale pewnie to mieli na myśli twórcy gry. W F2 zabicie przeciwnika ze zwykłego pistoleciku i oglądanie jak rozpada się na kupkę mięsa budziło podobne wrażenia. Co do ragdolla, to mnie już nie bawią kończyny fruwające jak zrobione z gumy i ciała układające się w najśmielsze pozycje jogi - tak właśnie działa ragdoll. Wątpię, żeby bethesda po prostu wykorzystała zwykłego ragdolla [a coś na pewno wzięli bo ciała jakoś tam fruwają] Cóż, nie wygląda mi to na system euophoria, ale z tego co można było zobaczyć to zwykły ragdoll też raczej nie jest.

@Drachu
Z tego co obiło mi się o uszy bethesda trochę zmądrzała i tym razem opracowali bardziej sensowny system. Level scaling ale do pewnego poziomu zależnego od rodzaju kreatury. I tak szczur nie osiągnie monstrualnych statystyk, a jakiś ćwierć tonowy super mutant może rozwinąć się w znacznie większym stopniu.
15-07-2008 15:53
Gerard Heime
   
Ocena:
0
System z Soldier of Fortune to specjalnie nic nowego
Stawiam go jako prekursora tego typu rozwiązań. Może było coś innego w tym stylu wcześniej, nie wiem - nie przypominam sobie.

Nic nowego? Wiesz, to tak jak bym napisał "interakcje ze światem na poziomie DN3D".

W F2 zabicie przeciwnika ze zwykłego pistoleciku i oglądanie jak rozpada się na kupkę mięsa budziło podobne wrażenia.
To zabawne, bo bloody mess z FO2 przypomina mi jednak raczej SoF niż FO3... gdzie w trailerze FO3 koleś rozpada się jak źle zbudowne pinokio, albo jak ciała z Q2 potraktowane granatem.

Ok, koleś odstrzeliwuje nogę badguyowi na filmiku, ale nadal nie jest to szczyt animacji...

mnie już nie bawią kończyny fruwające jak zrobione z gumy i ciała
Ragdoll ragdollowi nie równy, zresztą nie miałem na myśli żadnego konkretnego rozwiązania...
Może określenie "zaaawansowana fizyka świata" byłoby lepsze.
15-07-2008 16:40
Erykz
   
Ocena:
0
Jak dla mnie porazka. a co myslicie o radiu w Pip-Boyu?
15-07-2008 17:40
Ausir
   
Ocena:
+2
"Całkiem możliwe, że gdyby twórcy pierwszego Fallouta mieli do dyspozycji obecną technologię, to pewnie tak właśnie by wyglądał."

Znaczy się, twierdzisz, że w czasach Fallouta nie było technologii pozwalającej na tworzenie FPSów 3D? A słyszałeś o czymś takim jak Daggerfall, stworzonym przez Bethesdę rok przed Falloutem? To kompletna bzdura, Fallout wyglądał jak wyglądał ze względu na zamysł twórców, a nie ograniczenia technologiczne. Gdyby chcieli, żeby był w czasie rzeczywistym i w FPP, to taki by właśnie był.

Poza tym twórcy Fallouta 2 tworzyli już własnego Fallouta 3, anulowanego w 2003 roku przez idiotów z zarządu Interplaya, który zresztą wkrótce potem upadł. Uważasz, że w 2003 roku też nie mieli technologii pozwalającej na zrobienie z niego FPSa?

"Ja wiem, że tam w tle jest pani, która sugeruje, że widzimy tylko łomot, a w grze będą miały również znaczenie rzeczy inne niż łomot. Chciałbym wierzyć, że nie kłamie."

To nie pani, to Todd Howard, główny producent gry. :) Ale fakt, że głosik ma kobiecy.
15-07-2008 17:42
~M

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
-8
"To nie pani, to Todd Howard, główny producent gry. :) Ale fakt, że głosik ma kobiecy." - ty też;p
15-07-2008 17:48
~zatapatik

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
nieee no trailer powinien zachecac do gry a tu - kupa jakich malo, grafa slaba, system walki posysa, radio jak gra takie szlagiery, to ja dziekuje i jeszcze glosik tego faceta... Gdyby nie poprzednie 2 części wolałbym nie widzieć efektu finalnego. Choć ciekawość i tak zwycięży.. Jedynie w wiedźminie 2 nadzieja! :)
15-07-2008 21:08
neishin
    Akurat
Ocena:
0
do muzyki to bym się nie przyczepiał - mnie np. takie klimaty kręcą. Jak ciebie nie to możesz przełączyć stację radiowią przecież - właśnie po to to jest. To samo rozwiązanie co ze stacjami radiowymi w GTA.
15-07-2008 21:13
Keliah
   
Ocena:
0
Odnośnie jeszcze fizyki i animacji.
Gerard Heime z tym SoF'em chyba źle mnie zrozumiałeś. SoF'a rzeczywiście pod względem fizyki obrażeń można uznać za prekursora, ale jakby nie patrzeć wyszedł już parę ładnych latek temu i na pewno wymyślono już coś ciut lepszego.

Poza tym, animacja i fizyka może sobie trochę kuleć [ w porównaniu do innych hiciorów] bo niestety żyjemy w erze konsol, a naprawdę ciężko na jednej płytce zmieścić i ogromne dopracowane otoczenie i fantastyczną grafikę & animacje + scenariusz na ponad 100h rozgrywki. Z czegoś trzeba trochę zrezygnować, chociaż myślę, że i tak cały czas idziemy do przodu.
16-07-2008 16:23

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.