» Wieści » F.E.A.R. 3 na wszystkie platformy w planie wydawniczym Cenega Poland

F.E.A.R. 3 na wszystkie platformy w planie wydawniczym Cenega Poland

06-05-2010 22:09 | Michał 'Charger' Mularski

F.E.A.R. 3 na wszystkie platformy w planie wydawniczym Cenega Poland
Cenega, partner firmy Warner Bros. Interactive Entertainment w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech, z przyjemnością informuje, że w planie wydawniczym dystrybutora znalazła się gra F.E.A.R. 3. Tytuł ten, przyprawi o zawał serca, nawet największych miłośników horroru, a naładowana adrenaliną akcja z paranormalnymi elementami z pewnością trafi w gusta weteranów strzelanek. F.E.A.R. 3. zostanie wydane na konsole PlayStation 3, Xbox 360 oraz na PC z Windows jesienią 2010.

Alma powraca w F.E.A.R. 3, ale tym razem jej synowie - Point Man i Paxton Fettel - wprowadzą tryb różnorodnej kooperacji, umożliwiając graczom wyraźnie różniące się zdolności, które wpłyną na sposób rozgrywki i gry partnera z trybu kooperacji. Zarówno w zabawie dla pojedynczego gracza, jak i w trybie =
kooperacji, gracze będą mogli wcielić się w Point Mana, genetycznie usprawnionego super żołnierza, który pojawił się już w pierwszej części F.E.A.R. W trybie kooperacji będzie można także kontrolować jego współspiskującego brata, Paxtona Fettela, którego niezwykłe moce telekinetyczne wyciągnęły z grobu. Gra jest tworzona przez Day 1 Studios, twórców oryginalnej gry F.E.A.R na konsole, przy współudziale firmy Monolith Studios.

"Warner Bros. Interactive Entertainment pozwala ewoluować marce F.E.A.R. łącząc w F.E.A.R. 3 najlepsze elementy horroru, gry w trybie kooperacji oraz intensywnej akcji w gatunku FPS," powiedział Martin Tremblay, Prezes Warner Bros. Interactive Entertainment. "Monolith Productions przekazało pałeczkę zespołowi Day 1 Studios, aby stworzyli grę o najwyższej jakości, która pozostając wierną korzeniom marki F.E.A.R. jednocześnie przeniesie graczy na nowy poziom rozgrywki."

Aby zapewnić ekstremalne przeżycia w F.E.A.R. 3, konsultacji w projekcie udziela legendarny reżyser horrorów John Carpenter (Halloween, Wioska przeklętych) oraz uznany przez krytyków scenarzysta filmów i komiksów grozy Steve Niles (30 dni mroku). Steve Niles współtworzył scenariusz gry, natomiast John Carpenter uczestniczył przy tworzeniu przerywników filmowych w grze.

"Po okresie bliskiej współpracy z firmą Monolith, Day 1 dostąpiło honoru tworzenia kolejnej części marki F.E.A.R. z zachowaniem najważniejszych elementów serii, wnosząc jednocześnie powiew świeżości do walki i nowego doświadczenia horroru w F.E.A.R. 3," powiedział Denny Thorley, założyciel i Prezes Day 1 Studios. "Gracze mogą oczekiwać po grze nowych opcji, jak różnorodna kooperacja, rozwinięty system osłon i jeszcze więcej strachu."

Więcej informacji na temat F.E.A.R. 3 na oficjalnej [url=www.whatisfear.com]stronie[/url].
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Cenega
Tagi: F.3.A.R. | F.E.A.R. 3 | Cenega


Czytaj również

Marvel's Avengers
Psychofani są wśród nas
- recenzja
Borderlands 3
Wracając na znane śmieci
- recenzja
Civilization VI
Królowa strategii w wersji konsolowej
- recenzja
Graliśmy w Sekiro: Shadows Die Twice
Jedna śmierć to mało, 10 też
- pierwsze wrażenia

Komentarze

string(15) ""

Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.