Dead Space wielką marką?
10-03-2011 23:13 | Cubuk
W wywiadzie dla IGN Frank Gibeau, prezes EA Games, twierdzi, że seria Dead Space ma jeszcze wiele dróg rozwoju na rynku elektronicznej rozrywki a także potencjał, by stać się światową, rozpoznawalną marką.
"Resident Evil było serią niesamowitą, pierwsze wersje gry były wręcz fenomenalne. Capcom odwaliło kawał dobrej roboty, by uczynić Resident Evila marką znaną na rynku. Myślę, że musimy jeszcze rozwinąć się na niektórych polach, by szerzyć popularność Dead Space'a bez utraty jego technologicznego i survival-horrorowego kunsztu. O tym właśnie myślimy w kontekście Dead Space'a 3.
Chcemy rozwijać biznes w sferze gier akcji. Dla EA nie ma w tym wielkiego ryzyka. Survival-horror należy do tego gatunku, a my i nasza ekipa z Visceral Games radzimy sobie z nim doskonale."
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
"Resident Evil było serią niesamowitą, pierwsze wersje gry były wręcz fenomenalne. Capcom odwaliło kawał dobrej roboty, by uczynić Resident Evila marką znaną na rynku. Myślę, że musimy jeszcze rozwinąć się na niektórych polach, by szerzyć popularność Dead Space'a bez utraty jego technologicznego i survival-horrorowego kunsztu. O tym właśnie myślimy w kontekście Dead Space'a 3.
Chcemy rozwijać biznes w sferze gier akcji. Dla EA nie ma w tym wielkiego ryzyka. Survival-horror należy do tego gatunku, a my i nasza ekipa z Visceral Games radzimy sobie z nim doskonale."
Źródło: IGN