Przez ostatnie tygodnie w Wielkiej Brytanii rynek sprzedaży gier dominowało
Call of Duty: Modern Warfare 2. Gra o ogromnym budżecie (blisko 50mln USD) ustąpiła miejsca tylko casualowym produkcjom, którymi są:
Just Dance i
Wii Fit Plus. Bardzo dobrze na tle obecnej czołówki wypada debiutujące
Army of Two: The 40th Day, zajmując czwartą pozycję. Widoczny spadek zaliczyły takie produkcje jak
Assassin’s Creed II czy
FIFA 10. Oto zestawienie gier:
1. Just Dance (Ubisoft)
2. Wii Fit Plus (Nintendo)
3. Call of Duty: Modern Warfare 2 (Activision)
4. Army of Two: The 40th Day (EA)
5. Wii Sports Resort (Nintendo)
6. Darksiders (THQ)
7. Bayonetta (Sega)
8. FIFA 10 (EA)
9. James Cameron’s Avatar: The Game (Ubisoft)
10. Assassin’s Creed II (Ubisoft)
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę