» Civilization VI – Rise and Fall

Civilization VI – Rise and Fall

Dodał: Bartłomiej 'baczko' Łopatka

Civilization VI – Rise and Fall
8.00
7
Ocena użytkowników
Średnia z 1 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 1

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Civilization VI – Rise and Fall
Producent: Firaxis Games
Wydawca: 2K Games
Dystrybutor polski: Cenega
Data premiery (świat): 8 lutego 2018
Data premiery (Polska): 8 lutego 2018
Wymagania sprzętowe: Intel Core i3 2.5 Ghz / AMD Phenom II 2.6; 4 GB RAM; nVidia 450 / AMD 5570 1 GB; DirectX 11; Windows 7/8.1/10 64-bit; 13 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Strona WWW: www.civilization.com/
Platformy: PC
Sugerowana cena wydawcy: 128,90 zł

Civilization VI to gra umożliwiająca budowę własnego imperium, które przetrwa próbę czasu. Dodatek Rise and Fall to nowe wybory, strategie i wyzwania dla graczy, prowadzących swą cywilizację przez wieki. Czy zdołasz zainspirować lojalność ludów na całym świecie czy utracisz miasta na rzecz rywali? Czy twoja cywilizacja wejdzie w złotą erę czy pogrąży się w ciemnym wieku? W Civilization VI – Rise and Fall naprawdę stajesz się liderem na wieki.

Odpowiednie dowodzenie cywilizacją może przynieść jej rozkwit w złotej erze, ale pozostanie z tyłu może zapoczątkować ciemny wiek. Odpowiednio reaguj na wyzwania ciemnego wieku, a twoja cywilizacja powstanie odnowiona i wejdzie w erę heroiczną.

Zachęcaj obywateli do lojalności, utrzymując zwarte granice i inspiruj lojalność wśród innych cywilizacji, aby rozszerzać swoje imperium. Granice świata będą się wciąż przesuwały i zmieniały, gdy wolne miasta powstaną z imperiów, a sąsiedzi będą rywalizować o lojalność miast na mapie.

Nowy system gubernatorów pozwoli graczom jeszcze bardziej wyspecjalizować i spersonalizować miasta, a także reagować na nowe wyzwania ciemnego wieku i lojalności. Każdy z siedmiu niepowtarzalnych gubernatorów posiada własne drzewo promocji i korzysta z innych stylów gry oraz strategii.

Oprócz tych nowych systemów, Civilization VI – Rise and Fall wprowadza osiem nowych cywilizacji i dziewięciu nowych liderów. Można wznieść osiem nowych cudów świata, a także zbudować nowe jednostki, dzielnice, budynki i ulepszenia. To jeszcze więcej sposobów na budowę, podbój i inspirację.

Wieki

Wraz z rozwojem twojej cywilizacji i osiągnięciem kamieni milowych zwanych historycznymi momentami, przesuwasz się coraz dalej ku ciemnemu wiekowi lub złotej erze. Każdy z nich dostarcza konkretnych wyzwań lub premii, w zależności od twojego zachowania w grze. Odrodź się z ciemnego wieku, a twoja kolejna złota era będzie jeszcze potężniejsza – będzie erą heroiczną.

Lojalność

Miasta mają teraz indywidualny poziom lojalności odpowiadający twojemu dowodzeniu – jeśli spadnie on zbyt nisko, ucierpią plony, pojawią się rewolucje i możliwość utraty miasta na rzecz innej cywilizacji. Miasto będzie też mogło wybić się na niepodległość. Strata jednej cywilizacji może być zyskiem innej – inspirując lojalność wobec miast na mapie możesz rozszerzyć swoje terytorium.

Gubernatorzy

Werbuj, wysyłaj i ulepszaj potężne postacie o niepowtarzalnych premiach specjalizacji i drzewach promocji, aby personalizować swoje miasta i wzmacniać lojalność.

Rozszerzone sojusze

Rozszerzony system sojuszów pozwala graczom zawiązywać różnego rodzaju sojusze i z czasem zdobywać coraz większe premie.

Interwencje kryzysowe

Gdy cywilizacja stanie się zbyt potężna, inne cywilizacje mogą dołączyć do paktu przeciwko niej oraz zdobyć nagrody lub kary, gdy kryzys się skończy.

Oś czasu

Przejrzyj historię swojej cywilizacji w każdej chwili, dzięki nowej opcji osi czasu – to graficzna podróż poprzez historyczne momenty, które wydarzyły się na twojej ścieżce ku zwycięstwu.

Nowi liderzy i cywilizacje

Przedstawiamy dziewięciu nowych liderów i osiem nowych cywilizacji. Każda posiada niepowtarzalne premie i rozgrywkę, a także w sumie osiem niepowtarzalnych jednostek, dwa unikatowe budynki, cztery unikatowe ulepszenia i dwie unikatowe dzielnice.

Nowa zawartość globalna

Dodano osiem nowych cudów świata, siedem cudów natury, cztery nowe jednostki, dwa nowe ulepszenia, dwie nowe dzielnice, czternaście nowych budynków i trzy nowe zasoby.

Ulepszone systemy rozgrywki

System rządów został rozszerzony o nowe doktryny; istniejące systemy zostały dodatkowo ulepszone.

Źródło: Steam

Tagi: Cenega | 2K Games | Firaxis Games | Civilization VI | Sid Meier's Civilization VI | Civilization VI – Rise and Fall | Civilization


Czytaj również

Civilization VI – Rise and Fall
Cywilizacja na fali wznoszącej
- recenzja
Graliśmy w Civilization VI
Nowa odsłona starej jakości
Civilization VI – Gathering Storm
Walka z katastrofami
- recenzja
Graliśmy w Sekiro: Shadows Die Twice
Jedna śmierć to mało, 10 też
- pierwsze wrażenia

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.


ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.