Outpost 2
» Brink

Brink

Dodał: Arkadiusz 'cascad' Ogończyk

Brink
5.75
Ocena użytkowników
Średnia z 2 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 1
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Brink
Producent: Splash Damage
Wydawca: Bethesda Softworks
Dystrybutor polski: Cenega Polska
Data premiery (świat): 10 maja 2011
Data premiery (Polska): 13 maja 2011
Wymagania sprzętowe: procesor Intel Core 2 Duo 2,4 GHz lub odpowiednik, 2 GB RAM, karta grafiki Nvidia 8800GS lub ATI Radeon HD 2900 Pro, 8 GB wolnego miejsca na dysku, Windows XP SP3 / Vista / 7
Strona WWW: www.brinkthegame.com
Platformy: PC

Po raz kolejny zagłada zagląda naszemu gatunkowi głęboko w oczy. Brink przenosi nas w 2035 rok - czas w którym bogactwa naturalne naszej planety są na wyczerpaniu, nadzwyczaj gorące lato zmieniło niemal wszystkie rośliny w pył. Niedługo po tym lodowce zaczęły się topić, poziom wody stale narastał, świat zaczęły nękać epidemie. Ceny ziem na suchych skrawkach lądu urosły do niebotycznych sum, a policja przestała sobie radzić ze stale powiększającą się liczbą biedaków. Ludzie zbuntowali się i wyszli na ulice. Witajcie w przyszłości.

Selekcja naturalna zrobiła swoje, przetrwali najsilniejsi osadzając się na pływającym mieście, zwanym Arką. Niestety i na tej ostatniej kolebce ludzkości doszło do starć. W tym momencie pojawiamy się my – gracze. Najpierw tworzymy swojego żołnierza, potem decydujemy po której stronie barykady stanąć: rebelii czy rządu. Sama akcja skupi się, poza strzelaniem, na pokonywaniu przeróżnych przeszkód w akrobatycznym stylu. Autorzy postanowili, że nie będą utrudniać nam życia, więc cała część zręcznościowa będzie korzystać ze sterowania kontekstowego – tzn. jeden przycisk będzie odpowiadał za wiele akcji, zależnie od tego, koło jakiego przedmiotu będziemy się znajdować. Nie będzie trzeba robić specjalnych kombinacji by inaczej przeskakiwać ponad różnymi obiektami, całość wykonamy pojedynczym przyciskiem, zbliżając się do ściany/poręczy/krawędzi - gra dostosuje się do sytuacji.

Do dyspozycji dostaniemy też nieliniową strukturę misji, pozwalającą dokonywać kilku ważnych dla gameplayu wyborów. Ponadto każdy wykonany quest nagrodzi nas punktami doświadczenia, będziemy mogli też przełączać się między różnymi klasami postaci (cichy zabójca, snajper etc.) co oczywiście przełoży się na styl gry. Jak przystało na tytuł, który ukaże się na rynku w przyszłym roku, dostaniemy kilka trybów do zabawy przez sieć i kooperację dla (uwaga) 8 osób.

Wszystko wskazuje na to, że studio Splash Damage szykuje dla nas naprawdę konkretnego FPSa, z ciekawym uniwersum, fajnymi elementami akrobatyki i przyjemną, nie pozbawioną kolorów, grafiką.

Galeria

Zobacz wszystkie »
Tagi: Brink

Filmy

» Dziennik Dewelopera #5
» Dziennik Dewelopera #4
» Dziennik Dewelopera #3
» Dziennik Dewelopera #2
» Dziennik Dewelopera #1
» Brink Trailer
» Brink - A Choir of Guns gameplay video
» A Matter of Class Trailer
» BRINK AbilitiesTrailer UK forFlash
» Brink - Wedgwood interview and tons of new footage
» Brink Training01
» Brink - Training 2
» Brink Training 03 UK
» Brink Training04 UK
» Brink Training05 UK
» Brink Training06 UK
» Parkour Trailer
» Brink Launch Trailer
» Brink: Kill Highlights Montage
» Health Command Post Gameplay

Komentarze

string(15) ""

~Brink

Użytkownik niezarejestrowany
    Brink
Ocena:
0
zapowiada się ciekawie więcej na http://my.opera.com/BrinkTheGame/b log/
13-10-2009 22:38

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.