Arcania: A Gothic Tale z PhysX a nie Havokiem
02-01-2010 23:20 | Bartek 'Dante' Dudek
Nieoficjalna czwarta część serii Gothic, a mianowicie Arcania: A Gothic Tale miała opierać swoją fizykę na silniku Havok. Jednak, jak donosi niemiecki PCGames.de, nowa gra Spellbound powstaje na... PhysX od Nvidii.
Co to oznacza dla przeciętnego gracza? Możemy się spodziewać, że posiadacze kart z linii GeForce dostaną produkt lepiej zoptymalizowany ze swoimi kartami graficznymi, a właścicielom Radeonów od AMD, no cóż... pozostanie czekanie na odpowiednie sterowniki.
Co to oznacza dla przeciętnego gracza? Możemy się spodziewać, że posiadacze kart z linii GeForce dostaną produkt lepiej zoptymalizowany ze swoimi kartami graficznymi, a właścicielom Radeonów od AMD, no cóż... pozostanie czekanie na odpowiednie sterowniki.
Źródło: n4g.com
Tagi:
Arcania: A Gothic Tale