Na konferencji Ancel wyjaśnia, dlaczego gra będzie robiona tak długo. Stara się, by zespół był mały i panował w nim rodzinny nastrój, co ma zachęcać do większej kreatywności. Chce także, by w grze były rozgałęzienia dla fabuły i było kilka zakończeń, co może być ciężkim zadaniem dla tak małej grupy. Na deser Ancel ma zamiar zaserwować nam zestaw narzędzi użytych do tworzenia gry za darmo. Cała gra będzie robiona na silnik 3D. Całość sprawia, że proces tworzenia może być bardzo skomplikowany.
Ancel: Mniej znaczy lepiej
Dobra wiadomość jest taka, że Ubisoft potwierdza informacje o tworzeniu Beyond Good & Evil 2 i ciągle zajmuje się tym Michel Ancel. Jednak ma on wielkie plany co do gry, a chce ją zrobić z jak najmniejszym zespołem. Oznacza to, że przyjdzie nam dłużej czekać.
Na konferencji Ancel wyjaśnia, dlaczego gra będzie robiona tak długo. Stara się, by zespół był mały i panował w nim rodzinny nastrój, co ma zachęcać do większej kreatywności. Chce także, by w grze były rozgałęzienia dla fabuły i było kilka zakończeń, co może być ciężkim zadaniem dla tak małej grupy. Na deser Ancel ma zamiar zaserwować nam zestaw narzędzi użytych do tworzenia gry za darmo. Cała gra będzie robiona na silnik 3D. Całość sprawia, że proces tworzenia może być bardzo skomplikowany.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Na konferencji Ancel wyjaśnia, dlaczego gra będzie robiona tak długo. Stara się, by zespół był mały i panował w nim rodzinny nastrój, co ma zachęcać do większej kreatywności. Chce także, by w grze były rozgałęzienia dla fabuły i było kilka zakończeń, co może być ciężkim zadaniem dla tak małej grupy. Na deser Ancel ma zamiar zaserwować nam zestaw narzędzi użytych do tworzenia gry za darmo. Cała gra będzie robiona na silnik 3D. Całość sprawia, że proces tworzenia może być bardzo skomplikowany.
Źródło: VG247
Tagi:
Beyond Good & Evil 2 | Michel Ancel