funart

Artykuły

Gamedev część trzecia

Gamedev część trzecia

27-01-2010 12:36 | Michał 'shergar' Tronina | Komentarze: 0
Każdą pracę należy dobrze zaplanować, szczególnie taką, która posiada duży współczynnik złożoności. W przypadku tak zwanego "environment artu" (w skrócie enviro, grafika środowiskowa, a więc wszystko to, co widać na danej lokacji) dobre rozmieszczenie obiektów, poprawnie wyrzeźbiony teren, dobór tek...

Wieści

Gamedev część trzecia

Gamedev część trzecia

27-01-2010 12:39 | Michał 'shergar' Tronina
Tym razem postanowiłem napisać kilka słów o grafice 3D. Zanim skupimy się na procesie tworzenia modeli bądź tekstur, zastanówmy się nad tym, jak dobrze zorganizować sobie pracę. Ta część gamedevu w pełni opiera się na poradniku Gutka, który znajdziecie także tutaj. » więcej