Nowe zasady
Wyświetlono rezultaty 1-5 z 5.
Sortuj wg:
Rozmiar nie ma znaczenia
czyli Opowieść sześciu adeptów o niezwykłych sposobach walki Skrzydlatego Ludu
29-11-2009 10:30 | Mariusz 'Kot' Butrykowski | Komentarze: 2
Pośród mego ludu ci, którzy obrali ścieżkę oręża nie są wcale tak nieliczni, jak to się większości z was, bezskrzydłych, wydaje. Wolność jest cudownym darem Pasji, ale darem, którego trzeba bronić, do ostatniej kropli krwi. Przez lata, które poprzedzały Pogrom nauczyliśmy się tej sztuki i teraz, kul...
Rękopis odnaleziony w notatkach Mistrza Gry
27-04-2009 20:30 | Mariusz 'Kot' Butrykowski | Komentarze: 6
Jednym z najważniejszych elementów świata Earthdawna są Horrory… Potworna groza z najdalszych zakątków przestrzeni astralnej, zapomnianych światów i mrocznych wymiarów. Podobieństwo tego motywu do występujących w Zewie Cthulhu Przedwiecznych jest dość oczywiste i nie o tym chciałbym napisać &#...
Realistyczny Earthdawn
Zasady Dodatkowe
Raelistyczny Earthdawn - zasady dodatkowe Niektórzy gracze i Mistrzowie Gry wysoko cenią sobie realizm rozgrywki, inni wręcz przeciwnie - nie przykładają do niego zbytniej wagi, koncentrując się na zupełnie innych rzeczach. Oba podejścia są jednakowo dobre i wszystko zależy wyłącznie od stylu prowa...Rozwinięcia Talentów
ROZWINIĘCIA TALENTÓW Seryjny strzał Dyscyplina: Łucznik Talent: broń strzelecka Poziom: 6 Koszt: 100 Seryjny strzał pozwala łucznikowi wystrzelić za jednym razem do czterech pocisków. Używający tego rozwinięcia bohater może zaatakować tylko jednego przeciwnika. Za każdą kolejną strzałę gracz otrz...Zaklęcia z niespodzianką
Jak zgnoić magów (i wszystkich tych, którzy stoją w pobliżu)
30-03-2004 18:00 | R 'Wendigo' S | Komentarze: 15
Zaklęcia z niespodzianką...
czyli jak gnoić magów (i wszystkich tych, którzy stoją w pobliżu)
Magia. Ta wszechobecna potężna siła stanowi kwintesencję świata Przebudzenia Ziemi. Każdy barsawianin ma z nią do czynienia i używa jej w ten, czy inny sposób. Mechanika ED bardzo dobrze to odzwierciedla...