» O D&D i d20 » Humor » Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 2
Komponenty: W, S, M, K
Czas rzucania: 1 pełna runda
Efekt: Porażający!
Czas trwania 1 godzina/2 poziomy
Rzut obronny: Patrz opis
Odporność na czary: Nie

Animacja kokosów to ulepszona wersja zaklęcia Wierzchowiec. W chwili rzucania czaru, mag animuje dwa kokosy. Od teraz będą one za nim latać i uderzać o siebie, wywołując charakterystyczny dźwięk kopyt pędzącego rumaka. W czasie trwania zaklęcia czarujący może poruszać się z prędkością lekkiego rumaka, musi jednak przybrać charakterystyczną pozę, jak gdyby dosiadał konia.
Dodatkowo, każda osoba, która zobaczy czarodzieja podróżującego za pomocą Animacji kokosów, musi wykonać rzut obronny na Wolę. Jeśli się jej nie powiedzie, znajdzie się ona pod wpływem czaru Oszołomienie.
Czar może zostać przerwany przez rozproszenie magii kokosów lub ich zniszczenie. Mag musi słyszeć kokosy, aby uzyskać jakiekolwiek premie wynikające z tego czaru.
Komponent materialny: Kawałek liścia palmy kokosowej.
Kondensator: Dwa kokosy.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


~

Użytkownik niezarejestrowany
    Kokosowy wieszchowiec
Ocena:
0
Jakie bajery daje dźwięk kokosów? Poza tym świetne. Zapytam Mastera, czy będę mógł to rzucać.
19-04-2006 16:03
Ivelio
   
Ocena:
0
Tytuł artykułu: Autor: Powstał: Komentarze:
Animacja kokosów (Cza/Zak 2) Marael 24-05-2005 131

Ugh... spoko...
25-04-2006 14:38
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
:> Autorzy mogli by rozwinąć dział humor. Choćby troszeczkę. oO
25-04-2006 16:51
~Neuroshim

Użytkownik niezarejestrowany
    kokosy z filmu :)
Ocena:
0
na 100% to bylo filmie "Monty Pajton i Świety Gral". Podobna Akcja z kokosami. Jeden koles udawal ze jedzie na koniu a drugi biegl za nim i udezal dwoma kokosami. Wiec dla mnie to juz nie nowosc ;]
25-04-2006 17:51
~EmoL

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Mam propozycje. Opracuj czar: przywanie żywopłotu. :P
03-05-2006 00:26
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Robi się :>
04-05-2006 22:11
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Zrobi sie jak bede mial czas :<
08-05-2006 20:39
~Label

Użytkownik niezarejestrowany
    Animacja Kokosow
Ocena:
0
bardzo dobry czar biorac pod uwage potezny efekt i wymagany niski poziom!
11-05-2006 23:26
~Marcin II

Użytkownik niezarejestrowany
    HAHAHA!!
Ocena:
0
Jaki z Ciebie Łos. Sam na to wpadles?? Kokosy?? I on tak w pol zgjety zaperdziela z predkoscia konia ?? Powodzenia.
12-05-2006 12:56
~Wilku i Upir

Użytkownik niezarejestrowany
    Atak kaszalota
Ocena:
0
Dla magów z chowańcem kaszalotem
Potrzebne jeden wyrośnięty kaszalot i kosz na chowańca z czarem pomniejszenie chowańca
z czegoś wkońcu trzeba kaszalota wystrzelić
wypuszczenie kaszalota na wrogów i nie tylko to akcja całorundowa mag wypowiada słowa bierz ich mój kaszalocie i kaszalot wyskakuje z kosza na chowańca(kształt konserwy) ulegając powiększeniu w czasie 1sek przygniatając wszystkich i wszystko na obszarze ok 30 na 50 m zadając 20k10 obrażeń refleks 25 na uniknięcie połowy obrażeń + kolejne 5k10 obr co rundę w wyniku zmiażdżenia chyba że mag przywoła chowańca spowrotem do pudełka akcja całorundowa (nie męczyć zwierząt) na słowa kici kici taś taś
13-05-2006 12:04
~qwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyua

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Fajne!
30-05-2006 18:58
~Joachim Eichenlaub

Użytkownik niezarejestrowany
    moher rules!!
Ocena:
0
MOHEROWY PANCERZ
premia ze zbroi +10
kara-o
koszt 10000sz

CZAR MOHEROWE ZAUROCZENIE
Jak zauroczenie potwora x2
poz.1
komponenty moherowy beret

HOHEROWY POCISK
6k20
+5
komponenty moherowy beret
poz.1

MOHEROWA KULA
60k10
+5
poz.2

BROŃ MOHEROWY GRANAT
16K20 dla posiadacza moherowego beretu
20k20 normalne
600k90 dla ojca dyktatora rydzyka
500k20 dla rządu
koszt 500sp
09-06-2006 18:31
~Joachim

Użytkownik niezarejestrowany
    moher rules!! PART 2
Ocena:
0
POTĘŻNIEJSZA MOHEROWA BABCIA Z TARGOWISKA

50% szans moherowa babcia z targowiska+ ojciec rydzyk
50% szans babcia + moherowy beret
40% szans babcia+moherowy warzywniak
AMUNICJA W MOHEROWYM WARZYWNIAKU:
to co w normalnym
szpinak-10k20
beret bojowy-zależy od materiału:
-moher-20k20-50% szans
-obdurium-10k12-40% szans
-mithril-10k10-10%szans

ATUT: MOHEROWA TWARDOŚĆ
+50 PW +50 KP
WYMAGANIA: SMOCZA TWARDOŚĆ

POTWÓR: MOHEROWY GOLEM
KP-60
KW-20k90+1000
neutralny
SKARB:moherowy beret bojowy x100
ATAK:+10
OBRAŻENIA: JAK BERET + 10
SW 20
09-06-2006 18:44
~Joachim

Użytkownik niezarejestrowany
    moher rules!! PART 3
Ocena:
0
BARDZIEJ POTĘŻNIEJSZA MOHEROWA BABCIA Z TARGOWISKA

moher grandmother=GRANDMOHER
90% szans MOHEROWY PANCERZ
60% szans BABCIA + MOHEROWY GOLEM!!!

FAJNE??
09-06-2006 18:47
~Maus (czołg,nie mylić z myszą poln

Użytkownik niezarejestrowany
    Nowa trucizna
Ocena:
0
Szpinak

sporzycie

I
mdłości,wymioty,zawroty głowy

II
-2k20 Cha

koszt:200gp

:)
10-06-2006 22:58
~Maus (czołg,nie mylić z myszą poln

Użytkownik niezarejestrowany
    Trucizna
Ocena:
0
St rzutu na wytrwałość wynosi 1000:)

P.S.:Może duże ale takie są fakty:)))
10-06-2006 23:02
~Xiao-lin

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Niezłe...
05-10-2006 17:10
~Anarioen

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
No, bracie, masz wyobraźnię. To co następne, latające trampki?
22-10-2006 18:29
Red_Guard
    Rycerz z kurczakiem
Ocena:
0
Zróbcie rycerza z kurczakiem! Plzzz! :P
23-10-2006 16:59
~henio89

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
ej a jak te kokosy beda latac to na jakiej wysokosci ? chce wiedziec zeby mi jaj nie obily... a ogolnie to spox to pierdniecie jeszcze lepsze
20-11-2006 15:39

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.