» O D&D i d20 » Humor » Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 2
Komponenty: W, S, M, K
Czas rzucania: 1 pełna runda
Efekt: Porażający!
Czas trwania 1 godzina/2 poziomy
Rzut obronny: Patrz opis
Odporność na czary: Nie

Animacja kokosów to ulepszona wersja zaklęcia Wierzchowiec. W chwili rzucania czaru, mag animuje dwa kokosy. Od teraz będą one za nim latać i uderzać o siebie, wywołując charakterystyczny dźwięk kopyt pędzącego rumaka. W czasie trwania zaklęcia czarujący może poruszać się z prędkością lekkiego rumaka, musi jednak przybrać charakterystyczną pozę, jak gdyby dosiadał konia.
Dodatkowo, każda osoba, która zobaczy czarodzieja podróżującego za pomocą Animacji kokosów, musi wykonać rzut obronny na Wolę. Jeśli się jej nie powiedzie, znajdzie się ona pod wpływem czaru Oszołomienie.
Czar może zostać przerwany przez rozproszenie magii kokosów lub ich zniszczenie. Mag musi słyszeć kokosy, aby uzyskać jakiekolwiek premie wynikające z tego czaru.
Komponent materialny: Kawałek liścia palmy kokosowej.
Kondensator: Dwa kokosy.


Komentarze


~Aramil Tropiciel

Użytkownik niezarejestrowany
    15:25!
Ocena:
0
Bo mandaryna przy pomocy swej charfy również ogłupiała i narzucała swą wolę (żeby ludzie ją kochali i ubóstwiali). a przecież lepperowi chodzi o to samo chmm nie?
14-11-2005 15:22
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
    17:05
Ocena:
0
No niby tak,ale lepper robi to trochę inaczej. PS: Nadal twierdze, że powinien być to dodatek do Klątwy Samoobrony. Pozdrawiam.
14-11-2005 17:04
~Aramil Tropiciel

Użytkownik niezarejestrowany
    no dobra zadnych upgradów ! 17:23
Ocena:
0
No dobra nie będziemy prowadzic sporu o takie rzeczy typu "Dodatek nie do tego tylko do tamtego". Aby zażegnac sporu wymysliłem coś innego:
Profesjonalna maszyna do pisania z hasłem połączona z budzikiem.
Przedmiot ten to niepozornie wyglądająca maszyna do pisania. Zasada jej działania jest identyczna jak zasada działania zwykłej maszyny, lecz w ten egzremplasz wtknięto trochę magii. Zapisując na kartce godzinę oraz datę można ustawic budzik. Np. pisząc na kartce 9:00 11.11.263 można "ustawic" kartkę na godzinę 9:00. Gdy wybije godzina budzenia kartka zacznie przeraźliwie wrzeszczec i wyc budząc wszystkich z migreną w promieniu 2k5 x10 M. staje się ona wtedy magicznym przedmiotem:
GŁupia wrzeszcząca kartka którą każdy chce podrzec (pełna nazwa)
pw: 2k4 pw (6) kp: 15(kartka jest techniczna)
Ataki: zacięcie papierem +k6 wręcz
zdolności czaropodobne: przeraźliwy wrzask:+2k4 od dźwięku
Szybkośc:24m (szybowanie), 2m (bezwietrzna pogoda)
Atrybuty: S12, Zr15, Bd10, Int10, Rzt13, Cha 20
Przy każdym następnym budzeniu trzeba wykonac test na wolę ST 20 + 1 na każde kolejne budzenie aby nie zrzucic maszyny z klifu
W maszynie jest zamontowany czytnik odcisków palców (sprzęt FBI, na każdym klawiszu). Jeśli odciski się nie zgadzają z maszyny wyskakują nanity i rozbierają nieproszonego goscia na czynniki pierwsze zadając mu w każdej rundzie 1k4 stłuczen i 2k6 obrażeń kłutych.
Cena rynkowa: 20 000 sz
14-11-2005 17:39
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Profesjonalna maszyna do pisania :) Podoba mi się ^^. Niestety jest trochę droga, więc musze zacząć oszczędzać :P
16-11-2005 19:28
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Hmm . . . Proszę o więcej takich czarów - Pozdrawiam
16-11-2005 20:17
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Dodam jeszcze że pomysł powstał z twórczej wyobrażni Qballa Czar: "Sylikonowy biust" zwany również Dar Dody. W pewnym festiwalu w Sopocie znana wszystkim bardka Mandaryna zgubiła przed występem swoją harfę. ( Dalej wiadomo co się stało ). Następna na scenę przybyła bardka Doda zwana też Elektroda. Wszyscy byli nie tylko porażeni jej wspaniałym występem, ale i jej ekhem sylikonowym biustem. Bardka otrzymała nagrodę publiczności. Właściwości: Mag (koniecznie kobieta!) rzucający czar sylikonowy biust dostaje punkty do charyzmy +10. Ponadto wszyscy mężczyżni znajdą się podwpływem zaklęcia Zauroczenie. Wszystkie kobiety zostaną porażone prądem elektrycznym 2k6 ( +5 dla tych co mają mały biust ) PS: Być może ciąg dalszy nastąpi . . .
16-11-2005 21:03
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
"Klątwa Jogurtu" Mag rzucający czar na ofiarę przywołuje do istnienia jogurtowy pocisk, który wlatuje ofierze do mózgu. Następnie wszystkie otwory ofiary ( oprócz ust) zostają wypełnione niezniszczalnym jogurtem. Można wysobraźić sobie jaki ból czuje takie stworzenie, niemogąc zrobić siusiu. Ofiara na kilka dni pozostaje sparaliżowana lub wybucha nie mogąc spełnić swoich potrzeb fizjologicznych. Istnieje kilka rodzajów jogurtowych pocisków np: truskawkowy (50%), jagodowy powodujący wymioty (25%), jogurt z dodatkiem czekolady zabijających wszystkich w promieniu 5 metrów (15%), i z musli, które z wnętrza ofiary powstaje jogurtowy potwór (10%). Potwór wyłania się tak jak Alien ( tzn. z klaty ).Wymagania: 15 poziom Konponenty materialne: Płatki z mlekiem i jogurt ( bądź maślanka ) dowolnej firmy.
23-11-2005 17:02
~Aramil Tropiciel

Użytkownik niezarejestrowany
    bla
Ocena:
0
""Klątwa Jogurtu" Mag rzucający czar na ofiarę przywołuje do istnienia jogurtowy pocisk, który wlatuje ofierze do mózgu. Następnie wszystkie otwory ofiary ( oprócz ust) zostają wypełnione niezniszczalnym jogurtem. Można wysobraźić sobie jaki ból czuje takie stworzenie, niemogąc zrobić siusiu. Ofiara na kilka dni pozostaje sparaliżowana lub wybucha nie mogąc spełnić swoich potrzeb fizjologicznych. Istnieje kilka rodzajów jogurtowych pocisków np: truskawkowy (50%), jagodowy powodujący wymioty (25%), jogurt z dodatkiem czekolady zabijających wszystkich w promieniu 5 metrów (15%), i z musli, które z wnętrza ofiary powstaje jogurtowy potwór (10%). Potwór wyłania się tak jak Alien ( tzn. z klaty ).Wymagania: 15 poziom Konponenty materialne: Płatki z mlekiem i jogurt ( bądź maślanka ) dowolnej firmy."
każda osoba zarażona jogurtem dostaje w każdej godzinie 2k12 obrażeń od kwasu (ST25, udany neguje połowę). jogurt ulega rozkładowi po 76 godzinach. jeśli do tego czasu ofiara przeżyje dostaje nagłego wytrysku ze wszystkich otworów ciała i umiera w męczarniach.


24-11-2005 17:28
~Yasio

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
No tak, Monthy Python wiecznie żywy :D ktoś miał wyobraźnie, trzeba przyznać. Jak dla mnie bomba :D
04-12-2005 12:39
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Magiczne buty : Kaczochód Kaczochody to buty specjalnie stworzone dla pewnego niskiego królamałego państwa daleko na zachodzie. Buty te zapewniały mu szybki chód. Nie stety wynikiem tego było chodzenie jak kaczka, co było bardzo przykre. Właściwości: Każda osoba nosząca te wygodne buty otrzymuje +5 do poruszania się i - 10 do charyzmy.
07-12-2005 17:47
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Mocherowy beret: Historia beretu jest wam chyba wszystkim znana :) Podam właściwości . . . . Włąściwości: Każdy kto założy beret otrzymuje +2 do klasy pancerza. Otrzymuje również - 7 do charyzmy, jeśli jest kobietą lub + 5 do inteligencji dla każdego czarodzieja w pobliżu rzucający czar " Wasza koalicja są jak mocherowe berety - tania i nie potrzebna ". Ponad to gdy przywoła się Obleśną babcię z targowiska handlującą buraczkami to otrzyma ona +5 do ataku i ewoluuje ( jak w pokemon ) w Mocherową babcię z targowiska handlującą buraczkami.
07-12-2005 17:55
~jeronimo

Użytkownik niezarejestrowany
    śmieszna nazwa
Ocena:
0
Animacja kokosów? To troche śmieszne. No bo jak to wygląda
10-12-2005 11:02
~MP

Użytkownik niezarejestrowany
    Czar
Ocena:
0
Papierowy ekwipunek
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 9, Kap 9
Komponenty: W, S, KPD
Czas rzucania: 2 minuty
Zasięg: Dotyk
Cel: Dotknięty przedmiot magiczny
Czas trwania: Ciągły
Rzuty obronne: Brak
OC: Nie
Czar ten sprawia, że umagiczniony przedmiot magiczny staje się bezużyteczny. Otóż w pierwszej rundzie po zakończeniu rzucania czaru, przedmiot staje się miękki. W drugiej rundzie zaczyna stawać się biały, a w trzeciej staje się papierem. W czwartej rundzie działania czaru papier powiększa się o do rozmiaru kolosalnego i staje się pergaminowiczem (patrz dalej), który dąży do zniszczenia świata (z wyjątkiem postaci rzucających czar). W dodatku przedmiot powraca do właściciela jako przedmiot obłożony klątwą (np. pas siły giganta=pas siły kotów domowych). Nawet czary życzenie lub cud nie przerwą działania tego czaru. Jedynie interwencja NADBÓSTWA może przerwać ten czar.
Koszt w PD: 15000 PD
Pergaminowicz
Kolosalny Konstrukt
KW: 40k10 (200pw)
Inicjatywa: -1
Szybkość: 27 m
KP: 20
Ataki: Walnięcie papierem +50 wręcz
Obrażenia: Walnięcie papierem 10k12+20
Front/Zasięg: 12 m na 36 m/4,5 m
SA: Owinięcie pergaminem
SC: OC10, Niepodatność na energię, aura kokosowych królików
Atrybuty: S 60, ZR 9, INT -(dążenie), RZT 9, CHA 7
Umiejętności: brak (pergaminowicz nic nie umie, tylko walić)
Atuty: brak
SW:25
Charakter: CZ
Owinięcie pergaminem: Kiedy stwór wygra test zwarcia może owinąć pergaminem osobę, która przegrała ten test. Wtedy automatycznie wchłania wszystkie cechy ofiary, których on nie ma i zadaje jej 20k20 obrażeń miażdżonych.
Aura kokosowych królików: Analogicznie do czaru animacja kokosów, lecz utrzymuje się ciągle i zadaje 2k6 obrażeń od dzwięku w każdej rundzie. Pergaminowicz często używa zdobytych na wrogach(?) życzeń, żeby króliki ożyły. Wtedy królik ma 15pw KP12 i zadaje 1k8+6 obrażeń w każdej rundzie od każdego typu energii (królik zmienia się co sekundę na inny typ energii).
25-12-2005 16:25
~Delate

Użytkownik niezarejestrowany
    Ciekawe i dosyć atrakcyjne...
Ocena:
0
... lecz niestety nie dla kapłanów:~(
30-12-2005 20:26
~Delate

Użytkownik niezarejestrowany
    Miałem na myśli
Ocena:
0
Animacje kokosów. Papierowy ekwipunek jest super.
30-12-2005 22:53
Wojtek\

Użytkownik niezarejestrowany
    HEHE
Ocena:
0
Nie no nie powiem nawet nawet :D
10-01-2006 21:37
~demongo

Użytkownik niezarejestrowany
    nic
Ocena:
0
To jest fajne dla każdego kto śmieje się po kawałach(ja nie).
12-01-2006 15:04
~ZAX*

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Kokosy rządący ( tak jak i twoje czary Pallator ) XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
12-01-2006 21:00
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Dzięki :) Szkoda , że nikt nie wymyśla już nowych zaklęć :(
12-01-2006 21:02
~MP

Użytkownik niezarejestrowany
    Czar
Ocena:
0
Poprawki do mojego czaru:
1) Tego czaru zwykle używają istoty z Pomroku.
PS: Niedługo zamieszczę tu czar "Wysypisko", lecz na razie musicie uzbroić się w cierpliwość. A tak przy okazji wesołego odpoczynku!!!
16-01-2006 17:20

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.