» O D&D i d20 » Humor » Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 2
Komponenty: W, S, M, K
Czas rzucania: 1 pełna runda
Efekt: Porażający!
Czas trwania 1 godzina/2 poziomy
Rzut obronny: Patrz opis
Odporność na czary: Nie

Animacja kokosów to ulepszona wersja zaklęcia Wierzchowiec. W chwili rzucania czaru, mag animuje dwa kokosy. Od teraz będą one za nim latać i uderzać o siebie, wywołując charakterystyczny dźwięk kopyt pędzącego rumaka. W czasie trwania zaklęcia czarujący może poruszać się z prędkością lekkiego rumaka, musi jednak przybrać charakterystyczną pozę, jak gdyby dosiadał konia.
Dodatkowo, każda osoba, która zobaczy czarodzieja podróżującego za pomocą Animacji kokosów, musi wykonać rzut obronny na Wolę. Jeśli się jej nie powiedzie, znajdzie się ona pod wpływem czaru Oszołomienie.
Czar może zostać przerwany przez rozproszenie magii kokosów lub ich zniszczenie. Mag musi słyszeć kokosy, aby uzyskać jakiekolwiek premie wynikające z tego czaru.
Komponent materialny: Kawałek liścia palmy kokosowej.
Kondensator: Dwa kokosy.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
    :D
Ocena:
0
"Przywołanie obleśnej babci z targowiska handlująca buraczkami" Mag żucający te zaklęcie przywołuje wyżej wymienioną obleśną babcie z buraczkami. Babcia walczy po stronie maga atakując wszystkich przeciwników swoimi buraczkami. Jeden buraczek zadaje 2k8. Postać atakowana musi wykonac rzut przeciw buraczkom inaczej zostanie zburakowana. Czar trwa do wyczerpania zapasów buraczków (15) . Istnieje 25% szansa że razem z babcią pojawi się cały warzywniak. :D
12-10-2005 21:43
Ivelio
   
Ocena:
0
""Przywołanie obleśnej babci z targowiska handlująca buraczkami" Mag żucający te zaklęcie przywołuje wyżej wymienioną obleśną babcie z buraczkami. Babcia walczy po stronie maga atakując wszystkich przeciwników swoimi buraczkami. Jeden buraczek zadaje 2k8. Postać atakowana musi wykonac rzut przeciw buraczkom inaczej zostanie zburakowana. Czar trwa do wyczerpania zapasów buraczków (15) . Istnieje 25% szansa że razem z babcią pojawi się cały warzywniak. :D "
Warzywniak zapewnia premie z KP +5. W warzywniaku znajduje się dodatkowo 15 buraczków, 10 marchewek [obrażenia 2k4], 10 ziemniaków [obr. 1k12], 4 pietrzuszki [obr. 2k4] oraz kapusta [obrażenia 4k12, rzut obronny na wytrwałość ST 30 inaczej śmierć na miejscu].

:P
20-10-2005 17:45
~Bzyko

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
a z kubkami po jogurtach da rade!!!!!!!;)
27-10-2005 15:44
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Pewnie że da. Tylko zależy to od smaku jogurtu :p
27-10-2005 16:50
~Aramil tropiciel

Użytkownik niezarejestrowany
    buraczków ciag dalszy
Ocena:
0
""Przywołanie obleśnej babci z targowiska handlująca buraczkami" Mag żucający te zaklęcie przywołuje wyżej wymienioną obleśną babcie z buraczkami. Babcia walczy po stronie maga atakując wszystkich przeciwników swoimi buraczkami. Jeden buraczek zadaje 2k8. Postać atakowana musi wykonac rzut przeciw buraczkom inaczej zostanie zburakowana. Czar trwa do wyczerpania zapasów buraczków (15) . Istnieje 25% szansa że razem z babcią pojawi się cały warzywniak. :D "
Warzywniak zapewnia premie z KP +5. W warzywniaku znajduje się dodatkowo 15 buraczków, 10 marchewek [obrażenia 2k4], 10 ziemniaków [obr. 1k12], 4 pietrzuszki [obr. 2k4] oraz kapusta [obrażenia 4k12, rzut obronny na wytrwałość ST 30 inaczej śmierć na miejscu].
Istnieje również 10%szans że z babcią zostanie przywołany jeden z herosów oraz 5% że babcie bedzie otaczac aura bananów. Heros zostaje wyekwipowany w (świerze) zgniłe buraczki z warzywniaka oraz pokrywe od kosza na smieci.jesli mag dodatkowo rzuci czar "przyzwanie małp" te wezmą częśc bananow wszamio a z reszty benda strzelac z katapulty(4k6)
28-10-2005 16:51
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
    :O
Ocena:
0
No, takiej kombinacji moich czarów to się niespodziewałem :D Czarów ciąg dalszy : "Wezwanie lewitującego rogala" Mag rzucający zaklęcie powołuje do istnienia lewitującego rogala ( 50% szansa z makiem).Mag może cisnąć rogala w przeciwnika zadając mu tym samy 4k8 obrażeń. Rogal wraca do ręki właściciela ( jak boomerang ). Mak rozsiewany przez rogala podczas lotu wybucha zadając 4k6 obrażeń (wzależności gdzie wpadnie np. jak w oko to trwałe oślepienie ). Czarodziej może również skonsumować danego rogala lecząc 25% swoich obrażeń. Jeśli rzucający zaklęcie nie użyje rogala w ciągu 1 dnia, to codziennie rogal będzie twardnieć 2 razy ( zadając tym samym mocniejsze obrażenia ) Czar działa przez 4 dni.
28-10-2005 22:43
~johan gamblepoutty de von ausfern

Użytkownik niezarejestrowany
    Kontrczar do buraków
Ocena:
0
Przyzwanie wygłodniałej nornicy Przyzywanie Czar2/Zak2
Komponenty: W,S,M,K
Czas rzucania: Akcja standardowa
Efekt: jedna wygłodniała nornica ze szkorbutem na zębach
Czas trwania: patrz opis
Rzut obronny: nie


Po wypowiedzeniu "Eeeek!"(somatyczny) i podrapaniu się po uchu(werbalny) oraz przyzwana zostaje monstrualna wygłodniała nornica imieniem Dinsdale która momentalnie atakuje obleśną babcię z targowiska i szama wszystkie posiadane przez nią warzywa razem z całym warzywniakiem i samą babcię też. Ponadto istnieje 50% szans że nornica będzie otoczona aurą łubinu zapewniającą jej 1/2 ukrycia względem wszystkich atakujących. Ponadto aura łubinu zapewnia nornicy zdolność czaropodobną "(z)rycie" - zdolność ta powoduje że przeciwnicy w promieniu 5 metrów od nornicy którym nie udał sie rzut obronny na wolę zaczynają śpiewać piosenki o świętej spermie co powoduje kary do testów ataku i umiejętności "gwałt na nieletniej"(patrz Księga Dewiacji). Jeśli nornica zeżre połowę zapasu z warzywniaka przestaje być wygłodniała ale żre dalej(uparte bydle). Jeśli nornica najpierw zeżre warzywniak może natąpić u niej efekt czaru "Zatwardzenie"(patrz jeden z powyższych komentarzy). Po zeżarciu wszystkiego nornica odchodzi w poszukiwaniu skeczu o szkocie na koniu albo zagnieżdża się w ścianie najbliższego burdelu dla niepełnosprawnych Sahuaginów(równe szanse dla obu).

Komponent materialny: śmiercionośny dowcip zapisany na zdrapce z loterii "Pocahontas i hefalumpy" i czekoladka z wymiotami skowronka.

Kondensator: ponabijany filtrami z papierosów jeż
03-11-2005 00:35
~~johan gamblepoutty de von ausfern

Użytkownik niezarejestrowany
    poprawki
Ocena:
0
ST RO na Wolę przeciw"(z)ryciu" - 15
Jako statystyk nornicy można użyć statystyk Spasionego Motorniczego (patrz - Kompendium potworów: Potwory z dworca centralnego)
03-11-2005 00:43
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Poprawka "Tarcza wirujących bananów" i "Przywanie herosów" napisałem ja. Bo ja to Shadow :>
05-11-2005 12:00
Qball
    take dat
Ocena:
0
Przyzwanie cholernie wygłodniałej nornicy Przyzywanie Czar5/Zak5
Komponenty: W,S,M,K
Czas rzucania: Akcja standardowa
Efekt: jedna cholernie wygłodniała nornica

Jak czar Przyzwanie wygłodniałej nornicy tyle że cholernie wyglodniala nornica dostaje skill "wszamanie dziczyzny i innego tałatajstwa". Skill ten daje nornicy możliwość zeżarcia knura i gużca oraz +10 do testów ataku i obrażeń przeciw guźcom, knurom, lochom, muminkom i politykom LPR. Nornica zadaje więc powyżej wymienionym pomiotom 4K6+13 obr(10 za skill i 3 za premie z Siły). Ponadto nornica może raz na 1K4 rundy użyć zdolności czaropodobnej "Program wyborczy Andrzeja Leppera" ( ST RO na Wolę 45 - zaatakowana ofiara, jeśli jej się nie powiedzie rzut obronny, dostaje się pod wpływ zaklęcia "obłęd"). Więcej na temat cholernie wygłodniałych nornic można znaleźć w podręczniku "Bóstwa i psychozy: to w co wierzysz po zarzuceniu działki koki".

Komponent materialny: zęby trzonowe kapibary i pastylka CoregaTabs

Kondensator: udo wieloryba w sosie beszamelowym
06-11-2005 01:32
Ivelio
   
Ocena:
0
Przywołanie cholernie wygłodniałeego i zboczonego Chomika z lasu Bossa mafii "Prosiaki SP z o.o."
Przywołanie
Poziom: Czar/Zak 2
Komponenty: W, S, K
Czas rzucania: 1 runda.
Czas trwania: 1k6 rund

Po rzuceniu tegoż czaru ze śmietnika wyskakuje 1k4 Cholernie Wygłodniałych i Zboczonych Chomików. Ich statystyki można znaleść na stronie 666 w "Podręczników Najbardziej Zrąbanych Potworów". Chomiki zaczynają gwałcić Nornice oraz Guźce zadając im 200k20 stłuczeń i 100k20 obrażeń. Jeśli Nornice i guźce zostaną zabite poprzez gwałt Chomiki rzucają się na wszystkich których zobaczą.

Komponent materialny: Futro z chomika warte conajmniej 20sz
06-11-2005 17:19
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
    ^^
Ocena:
0
Magiczny przedmiot : Harfa Mandaryny Legenda głosi, że znana bardka Mandaryna poprosiła pewnego maga z czerwnonym włosami o stworzenie dla niej przecudnej harfy, która miała za nią grać i śpiewać. Niestety podczas jej tworzenia nastąpił wypadek. Harfa wydawała straszne jęki ( takie same zresztą jak Mandaryna ). Kilka lat póżniej na znanym jarmarku w Sopocie harfa Mandaryny zaginęła. Właściwości: Każda osoba przebywająca w pobliżu barda grającego na tej harfie popadnie w zamęt. Ponad to istnieje 50% szansa, że u ofiar wystąpi syndrom Michaela Jacksona ( Zaczą się dziwnie ruszać i tańczyć ) lub znany syndrom przedrzkolaka. Możliwe jest również wywołanie trzęsienia ziemii, tornada, wybuchu wulkanu, tsunami lub innych kataklizmów takich jak wąglik, choroby szalonych krów, ptasie grypy, inwazja UFO i tym podobne. Dodatkowo dzięki dźwiękom jakie wydaje, magia warjuje tworząc niekończący się chaos. Bard grający na harfie otrzymuje obrażenia 2k6 od ultra dżwięków ( jeśli nie jest głuchy). Wymagania: Tylko dla bardów, Inteligencja poniżej 0 Zalecenia: Bard powinien być głuchy. Mam nadzieje, że się Wam spodoba. :] Impotencja? Hmmm . . . czemu nie? :) Pozdrówka
08-11-2005 20:53
~Qball

Użytkownik niezarejestrowany
    01:33
Ocena:
0
Przeklęty przedmiot:
Kula wróżenia z systemem operacyjnym Windows XP

Dawno temu pewien wieszcz imieniem Bill mający kompleks niższości z powodu ohydnego wyglądu i krost w okolicach odbytnicy wpadł na pomysł jak stworzyć ten przedmiot na masową skalę i wcisnąć go ludziom( ponieważ nic innego wcisnąć nie mógł - nawet orczyce-nimfomanki uciekały). Stworzył więc wiele tych badziewi i opchnął je każdemu komu się dało. Dziś owego człowieka nienawidzą wszyscy a on sam podobno siedzi w szpitalu psychiatrycznym dla szczególnie złośliwych skur*****ów w którym zamknął go Lord Linux. Nawet pracownicy szpitala nie zbliżają się do niego bo nie potrafią wytrzymać jego bełkotu o jakichś outlookach, pejczach, exelach, impotencji, accesach i wordach. W jego celi wszystkie okna są zawsze otwarte a sama cela wypełniona myszami i tapetami erotycznymi z papuasami i szczerzujami nizinnymi.
Właściwości: każdy kto zajrzy do kuli i uda mu się ją włączyć(udany test Otwierania pieprzonego badziewia) musi odczekać 10K6 godzin żeby w kuli pojawiło się cokolwiek innego niż tzw. ekran startowy, przedstawiający zaprojektowany przez Billa wykrywacz wodotrysków. Używający kuli musi co godzinę - przez cały czas uruchamiania się kuli - wykonywać test na Wolę(ST 50+5/ każdy kolejny test) lub zadziała na niego efekt "rezygnacja". W wyniku tego efektu użytkownik szuka najbliższej gałęzi na ktorej mogłby się powiesić. Kiedy kula się uruchomi nie pokaże się w niej nic co miałoby jakikolwiek sens i może zadziałać efekt "konsternacja"(Wola ST60). W wyniku tego efektu użytkownik dzwoni na błekitną linię domagając się informacji na temat merynosów i ich powiązań z Al-Kaidą. Jeśli rzut się powiedzie można probować coś znależć ale jest to raczej bezowocne i po 2k6 minutach można znaleźć się pod wpływem efektu "frustracja"(Wola ST 70). W wyniku tego efektu użytkownik zadaje sobie i wszystkim znajdującym się w promieniu 20m 8K6 obrażeń od bluzgania na Billa, na kulę i na swoją byłą kobietę która puściła się z Couatlem(są to obrażenia dźwiękowe). Ponadto jeśli podczas rzutu określającego ile uruchamiać się będzie kula wypadnie maxymalny wynik, po 1K4 godzinach w kuli pojawi się tzw. bluescreen i może zadziałać efekt "ostateczne fkoorfienie" (Wola ST 99). W wyniku tego efektu użytkownik dostaje premię +10 do Siły i Budowy i stara się rozpierniczyć w drobny mak najbliższą aglomerację miejską nie szczędząc ni dzieci ni starców i trzody chlewnej tesz nie; ten efekt powoduje również u użytkownika głebokie przemyślenia nad istotą nieskończoności i na tematy niezwiązane(np. współzależności między rozbłyskami słonecznymi a wzrostem ilości bydła rogatego na Sri Lance).
Na kuli wyryty jest symbol oznaczający że ulega ona biodegradacji więc zamiast jej używać należy jak najszybciej przywalić nią o glebę(najlepiej o kamieniste podłoże).


P.S. może to nie jest śmieszne ale jak najbardziej prawdziwe
P.S.2 Harfa Mandaryny jest dobra Pallatorze:]
11-11-2005 01:34
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
    12:43
Ocena:
0
Trochę długie, ale przyjemnie się czyta, niezłe i orginalne :]. PS: Dzięki. 01:33 to godzina na której to napisałeś? :D
11-11-2005 12:38
Qball
    13:13
Ocena:
0
Dzięki. Tak 01:33 to godzina w której zacząłem to pisać:D. Pozdrowienia
11-11-2005 13:13
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
    18:55
Ocena:
0
Czy kula wróżenia z systemem Windows XP była zainspirowana tym, że popsuł ci się komputer? :P
11-11-2005 18:49
Qball
    23:56
Ocena:
0
Tym że to cholerstwo non stop się psuje:), a windows to szczególne cholerstwo bo psuje się jeszcze częściej. No a impulsem do napisania tej kuli było również przeczytanie twojej harfy Mandaryny- przeinaczanie i wyolbrzymianie poniektórych aspektów naszej, niejako szarej, rzeczywistości na użytek gry jest dobrym pomysłem. Tylko mi nie popadnij w samozachwyt Pallatorze:). Pozdrawiam
12-11-2005 00:02
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
    11:56
Ocena:
0
Nie martw się nie popadne. Czekam na twoje nowe pomysły :) . Dziękuje za pozdrowienia i przesyłam swoje. :p
12-11-2005 11:51
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
    13:12
Ocena:
0
Coś dla fanów Samoobrony i politycznych świrów ( nie obrażając nikogo :p) "Klątwa Samoobrony": Mag rzucający takie zaklęcie przywołuje do istnienia kilku działaczy partii Samoobrona. Każdy działacz parti wygłasza swoją przemowę w stronę przeciwnków. Ofiary zaczną stajkować, blokować drogi i śpiewać piosenkami typu " Trzeba Polskę zlepperować" A skoro gdzie Samoobrona , tam i Andrzej Lepper. Każdy kto słucha jego haseł " Balcerowicz musi odejść!" otrzymuje obrażenia 2k4+5 na rundę ( Postacie z lvl mniejszym od 10 giną natychmiastowo ). Dodatkowo jeśli mag rzucający wyżej wymienione zaklęcie będzie posiadał białe krawaty w czerwone paski i rozda je działaczom wszyscy otrzymają dodatkowe punkty hp , zwiększą im się morale jak i ruszą na przeciwników z euforią niszcząc wszystkich . ( Koszt krawata 50sz ) Czary podobne: Przywołanie LPR, " Afera Rywnina ", "PKN Orlen" itd. Jak powiedział Qball ( cytuję ) " może to nie jest śmieszne ale jak najbardziej prawdziwe " POzdrownienia dla niego =)
12-11-2005 13:06
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
    14:25 :o ?
Ocena:
0
A czemu ulepszenie mojej harfy mandaryny , a nie klątwy samoobrony? Co ma harfa mandaryny do krawata leppera ?$? Harfa też co prawda ogłupia ( ale dźwiękiem jaki wydaje ).
13-11-2005 14:22

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.