» Dla Mistrzów Podziemi » Przygody i lokacje » Forgotten Realms: Pająk z Cormanthoru [PDF]

Forgotten Realms: Pająk z Cormanthoru [PDF]


wersja do druku

Pająk w wersji deluxe!


Jako, że Pająk z Cormanthoru spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem z waszej strony, postanowiliśmy porządnie dopracować kampanię i opublikować ją w postaci dokumentów w formacie PDF. Poniższe pliki, oprócz poprawionej i zmodyfikowanej wersji scenariuszy, zawierają wiele dodatków (jak nowe zaklęcia, magiczne przedmioty, diagramy, statystyki itp.). Mamy nadzieję, że taka forma Pająka z Cormanthoru przypadnie wam do gustu.
 

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


~Muscovite

Użytkownik niezarejestrowany
    Gratulacje
Ocena:
0
Chciałbym dołączyć się do wszystkich głosów chwalących tą kampanie. Jestem pod wrażeniem bardzo dobrego wyważenia walki i rozmów oraz poszukiwań. Sam skończyłem właśnie pierwszą część jako MP i powiem szczerze, pierwszą zasadzke goblinów przy wozie można rozegrać w bardzo różny sposób. Moi BG wcale nie przerazili sie 20 goblinów na wilkach, 20 łuczników i 20 walczącej wręcz... Schowali się w wozie (karecie) i chcieli z nimi walczyć... Ale pojawiła sie postać która podniosła wóz czymś w stylu powiększonego Dysku Tensera i po sprawie xD nie chciałem ich zabijac na początku kampanii.
Jeszcze raz gratulacje
21-08-2007 15:51
~okanski

Użytkownik niezarejestrowany
    pytanie
Ocena:
0
Jestem początkującym graczem D&D .Kupiłem sobie zestaw podstawowy Dungeons&Dragons gra przygodowa w Empiku. Widzę na tym forum wiele przygód ale nie wiem jak je zagrać na planszach z tego zestawu. Proszę o odpowiedź.
23-09-2007 21:30
~Wolfram z Lisamanore

Użytkownik niezarejestrowany
    Bardzo fajny scenariusz
Ocena:
0
Bardzo fajny scenariusz. Przeprowadziłem bardzo fajne sesje, a koledzy są zadowoleni. :D
22-11-2007 18:20
~JaSk

Użytkownik niezarejestrowany
    Nieźle, a nawet b. dobrze
Ocena:
0
W sobotę rozegrałem 1 część kampanii (pierwszy raz prowadziłem DnD). Było świetnie (nie mogli się domyśleć jak wyleźć z pod kopuły), za tydzień 2 sesja.
26-11-2007 17:12
~Rastlin

Użytkownik niezarejestrowany
    nie działa
Ocena:
0
mam problem z otworzeniem pliku proszę to sprawdzić bo w sobotę gram #2 części a ja nawet wydrukowanej przygody nie mam
05-12-2007 15:43
~Rizzen

Użytkownik niezarejestrowany
    Znakomity scenariusz
Ocena:
0
Bardzo dziękuję za pracę włożoną w ten scenariusz. Czytelny i znakomity. Wiele uwag na temat tego co się może zdarzyć pomogło mi "przetrwać" pomysły moich graczy. Dodam od siebie, że:
1.Gracze pod obstrzałem goblinów zaczęli walczyć między sobą,
2.porwali i chcieli torturować uroczą pomocniczkę Pająka (dzięki czemu są poszukiwani),
3.w środku dnia zaatakowali karczmę w której ukryta była księga (dzięki czemu są bardzo poszukiwani:D),
4.od ręki uwierzyli sprytnej Ayoko i chcieli natychmiast zabić Arona (Ayoko musiała się sporo napocić, aby im to wyperswadować),
5.no i oczywiście w końcowych scenach gracze podzielili się na zwolenników Arona i Ayoko i chcieli się nawzajem pozabijać.
Tak czy inaczej uśmiałem się do łez wspominając moją dzielną drużynę wplątaną w sieć Pająka...
02-03-2008 12:45
Aphranteus
    Znakomite
Ocena:
0
Do tej pory prowadziłem jednostrzały. Do tej pory, tzn. do czerwca poprzedniego roku. Wtedy sciągnąłem Pająka i zacząłem pierwszy raz prowadzić kampanię. Dodam, że mam niemal 5cioletni staż w prowadzeniu D&D. Teraz drużyna umiera śmiercią naturalną, bo nie ma czasu żeby grać, ale mają 17 poziom, mszczą się na zabójcy Arona, który uwięził jego duszę, a ich obłożył klątwą...żeby było ciekawiej trzymali do niej komponenty i na wszystko się zgodzili....ale ni będę się rozpisywał. Pająk jest po prostu genialny, zostawia tyle nitek, które można rozłożyć na następne przygody, że hej! To nie jest dobra robota, za to powinni dawać Nobla :)
06-03-2008 10:18
~Muscovite

Użytkownik niezarejestrowany
    Niesamowite ;)
Ocena:
0
Co do początków to u mnie gracze schowali się w wozie i chcieli walczyć z tymi goblinami xD

Ale wracając do kampani jedym słowem cudo. Przydatna dla każego kto sam nie ma pomysłu na grę. Prawdę mówiąc to dla bardzo leniwych kampania nie wymaga żadynch poprawek.

Dla bardziej wytrawałych może się stac najciekawsza przygoda w jaką grali. Ze względu na mnogość rozwiązań i miejsc w, których może zawiązac się nowa interesująca akcja.Ja dołożyłem jednego BN'a w mieście i kilka spotkań losowych w tym tajemnica zatrutej wody w jedynej studni bądz ukryte karty z pamiętnika Arona ;) Póki co drużyna jest w trakcie zalatwiania pomocy i wszyscy są zadowoleni. Kampania zapewnia rozrywkę na bardzo wiele długich wieczorów.
09-03-2008 14:08
~musk

Użytkownik niezarejestrowany
    Swietnie 6/6
Ocena:
0
Swietna. Naprawde ciezko sie do czegos przyczepic (a przeciez to tak uwielbiam ;>). Akcja wartka, klimat FR utrzymany, fabula: glowny watek wprawdzie troche liniowy - ale nie az tak, przy czym jest wiele watkow pobocznych, ktore mozna porozwijac. Swietnie, swietnie. 6/6
05-06-2008 13:20
   
Ocena:
0
sorki, jestem nowy i wątpie czy się bd udzielał. otóż chciałem ściągnąć tę kampanię. nie dało sie, pomyślałem że trzeba sie zalogować. no i prosze, jestem ale kampanii dalej nie da sie ściągnąć, usilnie prosze o pomoc....
18-07-2008 20:50
~Tujaryma

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Też mam dokładnie taki sam problem jak kolega powyżej, można z tym coś zrobić ?
27-07-2008 15:10
~Murai-san

Użytkownik niezarejestrowany
    Cholera jasna!!!
Ocena:
0
Byłem w połowie lektury 3. części "Pająka...", jednak splot wydarzeń losowych sprawił, że musiałem na moment zamknąć okno. Od tamtej pory za każdym razem, kiedy staram się otworzyć plik z przygodą, widzę tylko biały ekran. Pomocy... -.-'
09-08-2008 18:29
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
h
16-06-2009 21:11
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Niezgorsza przygoda, jestem w trakcie jej prowadzenia. Oczywiście w mojej wersji jest wszystko znacznie bardziej poplątane, Aron nie jest wcale taki dobry - a Główny Zły taki zły. Cóż jedyna rzecz do jakiej mam spore zastrzeżenia to przedmiot magiczny dostępny w początkowej fazie przygody. Pierścień znaleziony w mieszkaniu maga jest za silny. Doświadczeni gracze są w stanie wykorzystać go do Niecnych Czynów (radosny unbalans, farmienie kasy i PDków w1001 sytuacjach) prowokując konieczność dziwnego-zbiegu-okoliczności by MP co jest zdecydowanie złym rozwiązaniem prowadzącym do konfliktów. Zdecydowanie wystarcza 20-30 odporności na żywioły.
16-06-2009 21:18
Bartoleon
    Spoko, Spoko ? Extra!
Ocena:
0
Extra przygoda moi gracze to niezłe mózgi w 2 godziny jesteśmy przy momencie pertraktacji o posiłki. Najfajniej było gdy gracze z lasu spotkali Arona zaczeli poprostu do niego strzelać Jak potem na nich Nawrzeszczał do końca 2 części nie pałał do nich miłością ale w walce przed posiadłością Dereza uratowali mu życie więc ...
22-06-2009 15:31

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.