» O D&D i d20 » Humor » Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 2
Komponenty: W, S, M, K
Czas rzucania: 1 pełna runda
Efekt: Porażający!
Czas trwania 1 godzina/2 poziomy
Rzut obronny: Patrz opis
Odporność na czary: Nie

Animacja kokosów to ulepszona wersja zaklęcia Wierzchowiec. W chwili rzucania czaru, mag animuje dwa kokosy. Od teraz będą one za nim latać i uderzać o siebie, wywołując charakterystyczny dźwięk kopyt pędzącego rumaka. W czasie trwania zaklęcia czarujący może poruszać się z prędkością lekkiego rumaka, musi jednak przybrać charakterystyczną pozę, jak gdyby dosiadał konia.
Dodatkowo, każda osoba, która zobaczy czarodzieja podróżującego za pomocą Animacji kokosów, musi wykonać rzut obronny na Wolę. Jeśli się jej nie powiedzie, znajdzie się ona pod wpływem czaru Oszołomienie.
Czar może zostać przerwany przez rozproszenie magii kokosów lub ich zniszczenie. Mag musi słyszeć kokosy, aby uzyskać jakiekolwiek premie wynikające z tego czaru.
Komponent materialny: Kawałek liścia palmy kokosowej.
Kondensator: Dwa kokosy.


Komentarze


~Nimrodel Liadon

Użytkownik niezarejestrowany
    Spoko!
Ocena:
0
Trzeba to wykorzystać ;)
15-07-2005 16:57
~Vongonethe

Użytkownik niezarejestrowany
    pump`ed up dla granata
Ocena:
0
Święty granat ręczny(z fallo...pardon.. z antiohii)
7k7 | krytyk 22-22/x3 | przyrost zasięgu 35m | zasięg wybuchu 4m | ciężar 1kg
mozna jedynie kupić u stalowyh rycerzy z miotaczami kurzych jajek:)

16-07-2005 21:44
~Sir Robin

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Czerepak, chodziło ci o prędkość jaskółki obciążonej czy nieobciążonej?

Ile jaskółek jest w stanie unieść kokos?
17-07-2005 01:41
~Thorik Bearstone

Użytkownik niezarejestrowany
    O Falloucie...
Ocena:
0
Tia, a ciekawe czy w Falloucie 3 (jezeli Bethesda zle go zrobi to zap...dolic ich) nasza misja bedzie odzyskanie Granatu Recznego, albo kawalka gadajacej glowy, albo ostatnieg dwugowego bramina! (kochalem je przewracac) Chwala Falloutowi!
23-07-2005 16:23
~Thorik Bearstone

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
I jeszcze... Holly Hand Grenade powinien miec krytyka 30-30, zeby zbyt latwo go nie trafic! A przeklety winien miec obrazenia 6k6
(krytyk 30-30 x6)
23-07-2005 16:27
~

Użytkownik niezarejestrowany
    czrepek ??
Ocena:
0
ale afrykanskie czy europejskie ??
25-07-2005 05:58
~Brinda

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ja z niecierpliwością czekam na królika-wampira. Skala wyzwania 10!!
25-07-2005 19:11
~lunar

Użytkownik niezarejestrowany
    wow
Ocena:
0
a ja sie nie moge doczekac miecza +100 na nieumarluch, -1 na tych jeszcze troche żywych i czaru Pierdniecie: podmiot czaru musi wykonac rzut obronny na wole (st100) inaczej beda go dreczyc potworne gazy (-20 z CHA i wszyscy z nosem uciekają)
26-07-2005 17:39
~Matt

Użytkownik niezarejestrowany
    Re: Pierdnięcie
Ocena:
0
Tia, fajny czar. Wyobrażam sobie:

Wywoływanie (Smród :P)
Poziom: Cza/Zak2, Trp3, Brd1
OC: nie
Zasięg: 3m
Komponenty: W, S, M
Rzuty Obronne: Wytrwałość neguje
Czas rzucania: Akcja standardowa
Efekt: Śmierdzący!
Atakujący musi zdjąć majciochy (Somatyczny komponent) odsłaniając D i pierdnąć na wroga krzycząc "Duuupa!" (Werbalny). Przeciwnik wykonuje rzut na Wytrwałość, nieudany oznacza mdłości na 1k8 minus modyfikator z Charyzmy pierdzącego, rundy. Potem jest oszołomiona na 1k3 rundy. Atakujący, jak nie uda mu się rzut na Refleks odpada 3m w przeciwnym kierunku od pierdnięcia.
Tajemny komponent materialny: Zgniła fasolka.

Faajna ta animacja kokosów :P .
31-07-2005 22:10
~Laoric

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Dobre, nawet bardzo dobre.
04-08-2005 08:11
~Deesek

Użytkownik niezarejestrowany
    KOKOS
Ocena:
0
hmm ciekawe czy po urzyciu tego czaru morzna je zjeść , chciałbym żeby sie dało bo muj MP jest stuknięty i wysadził mnie z 30 metrów w doł z ..."transportu" prosto na pustynie i chyba już ze trzy dni nic niepiłem ;(


P.S. jak zrobiż żeby mieć obrazek koło komentarza??

17-08-2005 23:53
~Cooker

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Dyskusja
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 2
Komponenty: W, S
Czas rzucania: 1 pełna runda
Efekt: Długie rozmowy
Czas trwania 1 godzina/ poziom

Czar powoduje długie rozmowy na temat prędkości jaskółki obciążonej lub nie obciążonej. Istnieje 80% szans na to że rozmowa potoczy się o tym czy jaskółka może unieść orzech kokosowy. Istnieje także 50% że podmiot czaru będzie rozprawiał o tym czy jaskółka europejska czy afrykańska jest w stanie unieść kokos.
________________
Ponad to bronie.
Miękkie poduszki: 1k4 krytyk x2 0.25kg
Wygodny fotel: 1k2 krytyk x2 5kg
Excallibur (jak to się pisze?): 1k12 krytyk 18-20 x 4 3kg
28-08-2005 16:41
~Brutiks

Użytkownik niezarejestrowany
    Czarów i broni ciąg dalszy...
Ocena:
0
Czy nie byłoby dobrym pomysłem przypisanie czaru "Pierdnięcie" jako zdolności rasowej Dupaczom? A czar "Zatwardzenie" otrzymywaliby łowcy, którzy wybrali sobie Dupaczy jako wroga rasowego. Poza tym, proponuję kilka przedmiotów:

Topór bojowy +4 "Błogosławieństwo Rzeźnika"

Topór ten, początkowo wykorzystywany przez hodowcę trzody chlewnej Constarusa do produkcji wyrobów mięsnych, stał się sławny dzięki inwazji Dupaczy na pewną małą wieś. Wszyscy chłopi, dzieci i starcy zginęli, a kobiety... no, one uciekły. Jedynie ów Constarus, dzielny chłop był i z pomocą swego topora samodzielnie podołał inwazji. Po latach jednak umarł (baby gadoły, że sie chłop ptasiom grypom zaroził, czy tam zatwordzenia dostał...), a jego topór został odnaleziony przez jakiegoś poszukiwacza przygód. Od tamtego czasu często zmieniał właścicieli, jednak każdy z nich słynął z tego, że nigdy nie bał się Dupaczy.

Właściwości:
Obrażenia: 2k4 +4 (+8 przeciwko Dupaczom, +6 przeciwko trzodzie chlewnej)
Typ obrażeń: Cięte (w przypadku Dupaczy również psychiczne)
Umagicznienie: Po udanym trafieniu Dupacz jest pod wpływem Paniki. Nie ma rzutów obronnych.
Waga: 10 kg (+5kg rdzy, bo to baaardzo stara broń...)

Mogenstern +5 "Kokosowy song"

Ta wspaniała broń jest odpowiedzią krasnoludzkich kowali na czar "Animacja kokosów". Stroniące od magii krasnoludy, zatrworzone efektami czaru tworzącego magiczne kokosy, postanowiły zrobić coś lepszego. Zebrały więc trzy duże kokosy i współpracując z doktorem Guntherem von Hagens (:P) usztywniły je do twardości stali. Następnie usztywnionymi przez doktora małymi bananami najeżyły owe kokosy, tworząc trzy śmiercionośne kule. Aby nie psuć egzotyczności broni, krasnoludy podwędziły z osady leśnych elfów trzy mocne liany. Kolejnym krokiem było znalezienie gigantycznej marchewki, która miała posłużyć za trzonek broni.
Po mniej więcej roku intensywnej pracy i walki z własnym łakomstwem krasnoludom udało się połączyć wszystkie te elementy w przepiękny, egzotyczny mogenstern. Szczególną skuteczność przejawiał ów korbacz w walce z głodnymi magami...

Właściwości:
Obrażenia: 3k6 +5 (+6 przeciwko magom, +8 przeciwko głodomorom)
Typ obrażeń: Obuchowe (+2 kłute od twardych bananów)
Specjalne:
50% szans na ogłuszenie ofiary
UWAGA: Jeśli jakiś mag rzuci blisko broni zaklęcie "Rozpoznanie bananów" istnieje 10% szans na przywołanie bandy wściekłych małp.
Waga: 10kg

Kij +4 "Zguba abstynenta"

Pewien mag imieniem Arizonus znany był ze swej słabości do alkoholu. Zawsze nosił przy sobie pustą butelkę po swoim pierwszym siarkofrucie, której strzegł jak korkociągu w kieszeni. Jednak pewnego dnia, podczas bójki w tawernie mag potłukł swój cenny relikt. Jego złość była tak wielka, że poczuł ją każdy, kto tamtego dnia miał nieszczęście coś wypić. Człowiek, który bił się wtedy z magiem do końca życia cierpiał niemiłosiernie z powodu zaklęcia, które Arizonus na niego rzucił - "Wieczysty kac".
Sam zaś Arizonus w swej wielkiej żałobie postanowił stworzyć broń, która pozwoliłaby mu na wyładowanie swej rządzy zemsty. W tym celu dokładnie pozbierał wszystkie potłuczone szczątki swej butelki, umieścił je w dwóch jednakowych, mithrilowych kulach, a owe kule usadowił na końcach swego kija. Na zamym drzewcu kija umieścił mnóstwo wszelakich runów i znaków.nad swoją bronią pracował przez równe trzy lata, nieustannie popijając winem. W końcu, gdy razem ze swoim tworem wyszedł na światło dzienne, zaczął szerzyć chaos i ból.
Dopuki nie oberwał od innego pijaka butelką w łeb... Później kij zmieniał swoich właścicieli, którzy co rusz odkrywali jego nowe moce.

Właściwości:
Obrażenia: 1k2 +4 obuchowe (+5 magiczne, +8 przeciwko absynentom)
Specjalne:
Posiadacz jest niewrażliwy na ataki odurzające.
Można trzy razy dziennie rzucić zaklęcie "Kac" (jego efektów nie trzeba objaśniać; rzut na wytrzymałość neguje)
Można trzy razy dziennie rzucić zaklęcie "Eksplodująca butelka" (z rąk maga wylatuje butelka magicznego, super mocnego wina, która rozbija się na głowie ofiary zadając 50-100 ptk. obrażeń krytycznych [połowa przy udanym rzucie przeciw czarom] oraz zmniejsza Charyzmę o 5 pkt.)
Można raz dziennie rzucić zaklęcie "Przyzwanie pijaków" (mag przywołuje czterech pijaków, którzy wiernie(?) służą mu i go bronią. Parametry pijaków są identyczne do parametrów zwykłych ludzi. Pijacy otrzymują przemię +10 do wszystkich rzutów obronnych, jednak kosztem wrażliwości na zaklęcia "Sen" i wszystkie odurzające)
Można raz dziennie rzucić zaklęcie "Pogrom abstynentów" (wszyscy niepijący wokół maga zostają uśpieni na 3k30 rund [nie ma rzutu obronnego] oraz otrzymują 200 pkt. obrażeń obuchowo-kłutych [jak przy uderzeniu butelką w głowę; połowa obrażeń przy udanym rzucie na Siłę Woli)
Mogą używać:
Postacie Chaotyczne
Magowie
Bardowie
Barbarzyńcy

I jak wam się podobają moje zabaweczki hehe!?
29-08-2005 18:58
~Aramil tropiciel

Użytkownik niezarejestrowany
    czar
Ocena:
0
A co wy na taki czar:
Pogromca Smoków
Transmutacja
CzaZak 10
1 pełna tura
Efekt: Podmiot czaru (smok lub tarrascue) zamienia się w smaczny, miły w dotyku, pierwszej jakości kokos, który można użyc do zaklęcia animacja kokosów (kokos wtedy nie będzie animowany), zjeśc lub cisnąc nim w przeciwnika.
Właściwaści broni kokosowej:
1k12 krytyk x3 zasięg 10m waga 1kg
Istnieje 50% szans, że kokos exploduje zadając 1k4 dodatkowych obrażeń.
Zjedzony kokos działa jak 1 racja podróżna.
Działa również na pierdzące smoki
30-08-2005 09:39
~Thaviol -> Zaklinacz

Użytkownik niezarejestrowany
    LoL
Ocena:
0
Ej to ja juz w nastepnej sesji używam KOKOSÓW... AAA drżyjcie głupie trolle ;dd
02-09-2005 14:42
~Anulorn

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A co powiecie na: "Dewastujące i Eksterminujące Buraczki Evarda".
05-09-2005 08:23
~Cooker

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Thaviol napisał/a "Ej to ja juz w nastepnej sesji używam KOKOSÓW..."

A skąd weźniesz kokosy?? Przyniosą je jaskółki czy hiszpańska inkfizycja które raczej się nie spodziewam ;)
05-09-2005 20:06
Ivelio
   
Ocena:
0
O właśnie Kokosy powinny zapewniać +4 KP... Albo kokosy mistrzowskie XD
19-09-2005 16:50
~Dreamwalker

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A co powiecie na doskonałą żąbe? Czerwone smoki wymiata jak chce :P(doskonała żaba opracowana według zasad twoprzenia doskonalych potworów z ksiegi [przygod epickich) :D
21-09-2005 12:27
asmodeusz
    ;-)
Ocena:
0
jak chodzi o czary epickie to wole ten co powoduje ze zaatakowany czarem biegnie z max. predkascia i z dynki w sciane ( 5k6 za kazde 3m predkosci)
26-09-2005 10:51

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.