» O D&D i d20 » Humor » Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 2
Komponenty: W, S, M, K
Czas rzucania: 1 pełna runda
Efekt: Porażający!
Czas trwania 1 godzina/2 poziomy
Rzut obronny: Patrz opis
Odporność na czary: Nie

Animacja kokosów to ulepszona wersja zaklęcia Wierzchowiec. W chwili rzucania czaru, mag animuje dwa kokosy. Od teraz będą one za nim latać i uderzać o siebie, wywołując charakterystyczny dźwięk kopyt pędzącego rumaka. W czasie trwania zaklęcia czarujący może poruszać się z prędkością lekkiego rumaka, musi jednak przybrać charakterystyczną pozę, jak gdyby dosiadał konia.
Dodatkowo, każda osoba, która zobaczy czarodzieja podróżującego za pomocą Animacji kokosów, musi wykonać rzut obronny na Wolę. Jeśli się jej nie powiedzie, znajdzie się ona pod wpływem czaru Oszołomienie.
Czar może zostać przerwany przez rozproszenie magii kokosów lub ich zniszczenie. Mag musi słyszeć kokosy, aby uzyskać jakiekolwiek premie wynikające z tego czaru.
Komponent materialny: Kawałek liścia palmy kokosowej.
Kondensator: Dwa kokosy.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


_yame_
   
Ocena:
0
Jeśli to dla jaj to mi sie podoba ^^ ale jesli to na serio to pomysł conajmniej wybitnie idiotyczny -.-
11-06-2005 18:40
~Katharsis

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Można by jeszczr zrobić wersję z liśćmi palmy, które by imitowały trzepot skrzydeł gryfa, czy czego tam do latania ... :D
11-06-2005 21:58
~Cooker

Użytkownik niezarejestrowany
    HHG
Ocena:
0
Ta...
Święty granat ręczny
3k6 | krytyk 18-20/x3 | przyrost zasięgu 30m | zasięg wybuchu 3m | ciężar 1kg
12-06-2005 20:19
~Jazzman

Użytkownik niezarejestrowany
    heh
Ocena:
0
ja bym dał mu 4k6. Pamiętajmy, że ten granat jest Święty! :-D
13-06-2005 08:23
~Astaniel

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Powiem że to trzyma klimat DnD. Na pewno ja bym rzucil takie zaklecie, zeby za mna lataly dwa kokosy.Alez jestecie walnieci na glowe
13-06-2005 15:18
Laberil
   
Ocena:
0
Człowieku, zamiast robić takie zaklęcia tosię zastanów zanim o nich pomyslisz! Głupie do bólu. A Monty Python jest spoko.
13-06-2005 19:10
~Deesek

Użytkownik niezarejestrowany
    Mniam mniam
Ocena:
0
A czy po rzuceniu tego czaru morzna kokosy wszamać tak jak by to była racja podrużna na jeden dzień??morze jakieś plusy by były za grzychotanie w brzuchu(bo kokosy zjeść w całości)
15-06-2005 21:43
czerepak
   
Ocena:
0
A wie ktoś z jaką prędkością latają jaskółki
21-06-2005 14:22
~Tropiciel Tharivol

Użytkownik niezarejestrowany
    opis
Ocena:
0
Jeah!! Kto ma posnąc liście kokosowe i dwa kokosy??
21-06-2005 18:51
~Cooker

Użytkownik niezarejestrowany
    HHG
Ocena:
0
Święty granat ręczny
4k6 | krytyk 18-20/x3 | przyrost zasięgu 30m | zasięg wybuchu 3m | ciężar 1kg

I jeszcze + 6k10 dla nieumarłych i złych potorów
Edytowane :D
22-06-2005 09:53
~Lesio

Użytkownik niezarejestrowany
    Granat
Ocena:
0
ja bym dał +6k10 dla białych królików :P
a może mityczne miejsce zamek "Aaaargh"? albo bestia która ginie jedynie wtedy gdy zabije sie stwórcę (rysownika):D

PS. moze czar "Dyskusja" powoduje ze okoliczne osoby zaczynają sie kłócic o prędkość poruszania się jaskółek
25-06-2005 17:24
~Aga

Użytkownik niezarejestrowany
    no pięknie
Ocena:
0
Fajnie, czar mi się podoba ale....skąd ja do jasnej anielki wezmę te kokosy?
26-06-2005 20:28
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
wersja z latającą kiełbasą to jest to albo broń ognisty pazur +2k4 od zimna
28-06-2005 20:44
~Kubik

Użytkownik niezarejestrowany
    fd
Ocena:
0
Fajne, całkiem fajne...
30-06-2005 15:15
~Kluk

Użytkownik niezarejestrowany
    granat
Ocena:
0
A propo granatu to ja bym zrobił go PRZEKLĘTYM, na wypadek gdyby jakiś Planetar chciałby się ze mną bić(4k8)!
01-07-2005 12:23
~MARTINI

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Niech ten kto wsadzi głowę pomiędzy tłukące się kokosy wykonuje rzut obronny na WYTRWAŁOŚĆ ST 32 albo zginie. Fajną masz wyobraźnię koleś =) Pozdroofka
01-07-2005 16:49
~Ivellios

Użytkownik niezarejestrowany
    ....................
Ocena:
0
dobre ,........dobre to mało powiedziane świetne śmieszne i przydatne
06-07-2005 00:18
~Kolers

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A moze to beda zlowieszczo-eteryczno-niewidzialno-przelkete kokosy?
11-07-2005 01:49
~Shadow

Użytkownik niezarejestrowany
    yeah
Ocena:
0
Mam patent na nowe zaklęcia np. Przywołanie herosów Przywołuje grupke herosów walczących u twego boku. Istnieje 30% szansa na przyzwanie Khelbena Aransuna, 15% na przyzwanie Elminstera, 10% na przyzwanie Drizzta i 5% na przyzwanie Drizzta i jego drużyny. Albo taki czar ''Tarcza wirujących bananów'' Mag przywołuje tarczę wirujących bananów. Każda ofiara, która zaatakuje maga pod wpływem tego zaklęcia zostanie ugodzona bananem. Banan zadaje 4k8 obrażeń. Istnieje 25% szansa na to że przeciwnik poślizgnie się na skórce od banana i zostanie unieruchomiony. Zaklęcie można rozproszyc dzięki czaru przywanie małp.
11-07-2005 22:53
~Ivan Szary Kruk

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ciekawe co będzie jak zjem magowi wierzchowca, yyyyy znaczy się kokosy?
14-07-2005 13:38

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.