» Wieści » Wersja testowa mnicha

Wersja testowa mnicha

|

Wersja testowa mnicha
Mnich ukaże się w Player's Handbook 3. Będzie wykorzystywał psionikę jako źródło mocy. Mnisi związani są ze swoim klasztorem, a konkretniej z ich tradycją, która reprezentuje pewną drogę, obdarzającą naszego mnicha pewnymi zdolnościami.

Jeśli ktoś obstawiał wcześniej, że mnich będzie strikerem, nie pomylił się. Jego główną cechą rozpoznawczą jest mobilność. Większość mocy, zwanych dyscyplinami, posiada dodatkowe wpis zwany Movement Techinique, który umożliwia wykonywanie mnichowi specjalnych manewrów w akcji ruchowej. Zwiększenie prędkości, ignorowanie trudnego terenu, premia do ataków okazyjnych to niektóre z przykładów.

Oprócz tego znakiem rozpoznawczym każdego mnicha jest atak przetłumaczony w polskiej wersji 3.edycji Dungeons & Dragons jako grad ciosów (Flurry of Blows). Atak ten różni się w zależności od wybranej przez nas tradycji klasztornej. Zaprezentowany w wersji testowej grad ciosów powoduje zadanie automatycznych obrażeń równych rozsądkowi (wisdom), gdy zostaniemy trafieni w naszej turze. Dodatkowo umożliwia wykonanie slide 1, jeśli za cel obraliśmy inną istotę, niż ta która zadała nam obrażenia. Na 11 poziomie możemy zadać obrażenia dwóm istotom, a na 21 poziomie, każdej przyległej do zajmowanego przez mnicha pola. Dodatkowo wybrana tradycja klasztorna daje nam pewne premie do naszych statystyk obronnych.

Mnich posiada także mocniejsze uderzenie bez broni (+3 proficiency, 1d8 damage, off-hand). Może wykorzystywać przy swoich mocach niektóre bronie (unarmed attacks, clubs, daggers, quarterstaffs, spears). Wymienione bronie są także traktowane jako implementy dla mocy mnicha.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Wizards of the Coast
Tagi: D&D 4E | Player's Handbook 3 | Wizards of the Coast | Preview


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.