Wyświetlono rezultaty 1-40 z 156.
Mistrz Odczytywania Leśnych Znaków, Mistrz Tropienia, Tropiący, Który Nigdy Nie Schodzi na Manowce, Tropiciel, Usta Mielikki
07-04-2008 22:32 |
| Komentarze: 8
Gwaeron Wichura
Mistrz Odczytywania Leśnych Znaków, Mistrz Tropienia, Tropiący, Który Nigdy Nie Schodzi na Manowce, Tropiciel, Usta Mielikki
Faeruński półbóg
Symbol: Ciemnoczerwone "S" z małą, pięcioramienną gwiazdą na jego górnej połowie i dużym, brązowym odciskiem zwierzęcej łapy o czter...
Kamienie Portalowe. Aktywowanie bram
23-05-2008 13:34 |
| Komentarze: 2
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnych artykułów autorstwa Rogera E. Moore'a z serii Perilous Gateways, które pierwotnie ukazały się na stronie wydawnictwa Wizards of the Coast. Zostały przetłumaczone przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA.
Kamienie Portalowe "Gł...
O Illefarn i jego Portalach. Głosy Zagubionych
28-03-2008 14:16 |
| Komentarze: 9
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnych artykułów autorstwa Rogera E. Moore'a z serii Perilous Gateways, które pierwotnie ukazały się na stronie wydawnictwa Wizards of the Coast. Zostały przetłumaczone przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA.
O Illefarn i jego Portalach...
Mistrz Metalu, Wielki Kowal, Zbrojmistrz, Płatnerz, Pan Kowali, Piromanta
19-03-2008 20:12 |
| Komentarze: 15
Flandal Stalowoskóry
Mistrz Metalu, Wielki Kowal, Zbrojmistrz, Płatnerz, Pan Kowali, Piromanta
Pośredni bóg
Symbol: płonący młot
Plan ojczysty: Mithrilowa Kuźnia (Złote Wzgórza)
Charakter: neutralny dobry
Dziedzina: kopalnie, kowalstwo, sprawność fizyczna, kucie metali
Wyznawcy: artyści, gnomy, górn...
Mądrości z Wieloświata
06-10-2008 21:00 |
| Komentarze: 7
Planescape ma wiele elementów szczególnych, które - choć pozornie mało znaczące - towarzyszyły mu od pierwszego podręcznika i pozwalają jednym rzutem oka odróżnić produkt PS-owy od książki o planach. Specyficzny, żywy język, karykaturalne akwarele... i cytaty. Pojawiały się co kilka stron, czasem łą...
Leśny Gnom, Ojciec Ryb i Grzybów, Zamaskowany Liść
03-09-2007 16:56 |
| Komentarze: 7
Baervan Włóczykij
Leśny Gnom, Ojciec Ryb i Grzybów, Zamaskowany Liść
Pośredni bóg
Symbol: pysk szopa
Plan ojczysty: Szepczący Liść (Złote Wzgórza/Bytopia)
Charakter: neutralny dobry
Dziedzina: leśne gnomy, natura, podróż
Wyznawcy: druidzi, leśne gnomy, oszuści, skalne gnomy, tropiciele
Charakter kle...
Przebiegły, Mistrz Iluzji, Pan Kamuflażu, Zguba Goblinoidów
30-11-2007 14:56 |
| Komentarze: 4
Baravar Kapturnik
Przebiegły, Mistrz Iluzji, Pan Kamuflażu, Zguba Goblinoidów
Pomniejszy bóg
Symbol: płaszcz i sztylet
Plan ojczysty: Ukryty Pagór (Złote Wzgórza)
Charakter: neutralny dobry
Dziedzina: iluzja, podstęp, pułapki, zabezpieczenia
Wyznawcy: gnomy, iluzjoniści, łotrzykowie, oszuści, poszuk...
Głębinowy Brat, Mistrz Kamienia, Pan Głębi Ziemi, Głębinowy Gnom
28-12-2007 21:17 |
| Komentarze: 5
Callarduran Gładkoręki
Głębinowy Brat, Mistrz Kamienia, Pan Głębi Ziemi, Głębinowy Gnom
Pośredni bóg
Symbol: złoty sygnet z symbolem gwiazdy
Plan ojczysty: Głębina (Złote Wzgórza)
Charakter: neutralny
Dziedzina: górnictwo, kamień, Podmrok, svirfneblinowie
Wyznawcy: iluzjoniści, jubilerzy, pustelnicy...
Liście Nauki
12-07-2008 11:35 |
| Komentarze: 6
Wyznania i Panteony autorstwa Erica L. Boyda i Erika Mona prezentują niesamowite informacje o głównych bóstwach świata Zapomnianych Krain. Ten dodatek - kompletny opis świątyni bóstwa wiedzy Oghmy - nie został zamieszczony w podręczniku ze względu na ograniczenie objętości. Prezentujemy go tutaj jak...
Osobowości Krain
29-02-2008 23:17 |
| Komentarze: 1
Suplement Władcy Mroku ukazał się jeszcze przed publikacją D&D wer. 3.5. Z tego też powodu przeznaczone doń Rozszerzenie Sieciowe korzysta z zasad i terminologii polskiego wydania ed. 3.0.
Redakcja strony nie zapomniała jednak o tych, którzy rozpoczęli swoją przygodę z Dungeons & Dragons od...
Więcej Marchii
08-01-2008 22:06 |
| Komentarze: 10
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnego artykułu autorstwa Seana K. Reynoldsa, pochodzącego ze strony Wizards of the Coast. Został przetłumaczony przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA.
Suplement Srebrne Marchie ukazał się jeszcze przed publikacją D&D wer. 3.5. Z tego t...
Wieża Życia i Grobowiec Śmierci
25-04-2008 23:30 |
| Komentarze: 4
Nowy artykuł opracowany przez Jamesa Jacobsa zapewnia wszystkim MP dwie gotowe lokacje do wykorzystania w swoich kampaniach. Pierwszą z nich jest stworzona przez elfy wieża Tiru Tel-Quessir. Początkowo miała służyć za miejsce, w którym ambasadorzy różnych elfich podras mogliby w przyjaznej atmosferz...
Konwersja potworów z Zapomnianych Krain
22-10-2007 16:25 |
| Komentarze: 21
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnego artykułu autorstwa Richa Bakera i Jamesa Wyatta, pochodzącego ze strony Wizards of the Coast. Został przetłumaczony przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA.
Stanowi on uzupełnienie Przewodnika Gracza po Faerunie i jest wspominany w tek...
Lochy Podmroku
27-10-2008 20:13 |
| Komentarze: 0
W Podmroku zawsze znajdzie się dość miejsca na dziwaczne stworzenia i obszary, które mogą posłużyć do stworzenia nowych, ekscytujących przygód. Wypróbuj przedstawione tutaj minilochy, stworzone przez Gwendolyn FM Kestrel, w swojej kampanii. Znajdziesz tu dwa częściowo opisane lochy, jak również BN-ó...
Organizacje Podmroku
17-09-2008 20:04 |
| Komentarze: 16
Jesteś już zmęczony tym, że Twoi gracze traktują Podmrok jako jeden wielki loch? Spróbuj dodać do niego nieco intryg z nowymi organizacjami autorstwa Gwendolyn F.M. Kestrel. Będziesz miał mnóstwo tajemnic związanych z – często sprzecznymi - działaniami tych grup, które gracze będą mogli zbadać...
Zagajnik Druidów - przykładowe miejsce mocy
13-11-2007 16:45 |
| Komentarze: 4
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnego artykułu autorstwa Gwendolyn F.M. Kestrel, pochodzącego ze strony Wizards of the Coast. Został przetłumaczony przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA.
Suplement Magia Faerunu ukazał się jeszcze przed publikacją D&D wer. 3.5. Z tego...
Nie ruszaj się bez niej z domu!
15-08-2006 21:21 |
| Komentarze: 7
Podróż przez Terytoria to bardzo niebezpieczna sprawa – zwłaszcza, gdy nie ma się pod ręką odpowiedniej mapy. O ile nie możemy zadbać o to, by wasz colt był zawsze nabity i nigdy nie chybiał, to mapę – z wydatną pomocą Wydawnictwa Gozoku – możemy wam zapewnić. Oto i...
Errata, wyciąg z SRD i zestawienie terminów
06-04-2007 17:45 |
| Komentarze: 3
Podręcznik Horizon: Spellslinger został wydany jeszcze przed polską premierą Podręczników Źródłowych w wersji 3.5. Co się z tym wiąże, oparty został o schemat tłumaczenia edycji 3.0, mimo iż przeznaczony jest do wykorzystania w połączeniu z nową edycją 3.5. Dotychczas wiązało się to z szeregiem komp...
Latająca Królowa, Bogini Uli, Utrudzona Pani
09-09-2008 00:12 |
| Komentarze: 4
Latająca Królowa, Bogini Uli, Utrudzona Pani
Pomniejsze bóstwo
Symbol: Osa na czele roju owadów
Plan ojczysty: Acheron (Avalas [Forteca Ul])
Charakter: neutralny
Dziedzina: owady, pracowitość
Wyznawcy: suelowie, farmerzy, robotnicy, nadzorcy, niewolnicy, druidzi, mnisi
Charakter kleru: N, NZ, PN
Dom...
Ravenloft okiem Adama
Mimo że do spowitego mgłami Ravenloftu postacie graczy po raz pierwszy mogły trafić jeszcze w czasach pierwszej edycji AD&D, to największą świetność setting ten przeżył w czasach drugiej edycji systemu.
Wprawdzie i do trzeciej ukazały się przybliżające go podręczniki, ale publikowane przez firm...
Ponury Pan, Nie Uśmiechający Się, Torturujący
Ponury Pan, Nie Uśmiechający Się, Torturujący
Pomniejsze Bóstwo
Symbol: Skrzyżowane młot bojowy i miecz
Plan ojczysty: Acheron
Charakter: Praworządny Zły
Dziedzina: Hobgobliny, Władza, Zdolności bitewne
Wyznający: Hobgobliny oraz praworządne gobliny
Charakter kleru: NZ, PN, PZ
Domeny: Planowanie, P...
Ezjuszowi z Amnu pozdrowienia (nieśmiało) przesyła Jasper Townsey (z błogosławieństwem Mistrza Arunsuna).
To dla mnie wielce nobilitujące, iż Mistrz dał mi wolną rękę i sam mogę decydować o doborze woluminów potrzebnych do Twych prac. Wiedz, że słowo Mistrza jest dla mnie święte i zrobię wszystko,...
Szaleniec, Bóg Hazardu
Norebo
Szaleniec, Bóg Hazardu
Pomniejsze bóstwo
Symbol: para ośmiościennych kości
Ojczysty plan: Pandemonium
Charakter: chaotyczny neutralny
Dziedzina: szczęście, hazard, ryzyko
Wyznawcy: suelowie, barbarzyńcy, łotrzykowie, poszukiwacze przygód, oszuści, właściciele kasyn
Charakter kleru: N, CN, CD...
Szanownemu Panu Ezjuszowi z Amnu.
Poszukiwanej przez pana pozycji niestety nie mamy już na składzie, jednakże udało nam się zdobyć jeden egzemplarz od prywatnego kolekcjonera. Mamy nadzieję, że owy tom spełni wszelkie pana wymagania.
Z wyrazami szacunku, Hortius Noga. Przedstawiciel antykwariatu R...
Część I: Powstanie i początki
Czy ludzie w swej ignorancji nie potrafią dostrzec rzeczy oczywistych? Czy ludzkie oko i umysł straciły zdolność do rozróżniania rzeczy zwykłych od ponadprzeciętnych? My, wybrani przez Bogów, czyści i doskonali, którzy wycierpieliśmy prześladowania, wygnanie i mord z nieczystych rąk, my winniśmy rzą...
Poza Wolnym Miastem
Ezjuszowi z Amnu pozdrowień nie przesyła Ridlick Humpfelduck.
Mości pisarzu (a może spójrzmy prawdzie w oczy i powiedzmy: grafomanie), przesyłam ci informacje o największych wzgórzach okalających Moje piękne miasto Greyhawk i mam nadzieję, że już nigdy więcej nie będę musiał ci pomagać.
Z wymuszon...
Tereny o rzut bereta od Wolnego Miasta
Ezjuszowi, staremu druhowi.
Doprawdy, nie mam pojęcia, dlaczego tak bardzo interesuje cię geografia Flanaess, jednak nie mam zamiaru drążyć tego tematu. Tak jak sobie zażyczyłeś, upomniałem się o pożądane przez ciebie woluminy i spisałem to, co w moim odczuciu winno przydać ci się najbardziej. Ufam...
Władca Ziemi, Władca Ziemi Poniżej Korzeni
Grumbar
Władca Ziemi, Władca Ziemi Poniżej Korzeni
Większe bóstwo
Symbol: góry na purpurowym tle
Plan ojczysty: Plan Żywiołu Ziemi
Charakter: neutralny
Dziedzina: żywioł ziemi, solidność, niezmienność, przysięgi
Wyznawcy: archonci żywiołów (ziemia), wojownicy, mnisi, tropiciele
Charakter kleru: CN,...
Bóstwo jaszczuroludzi
Semuanya
Pan Jaszczuroludzi, Król Bagien, Łuskowy Ojciec
Pomniejsze bóstwo
Symbol: jaszczurze jajo
Plan ojczysty: Smocze Gniazdo
Charakter: neutralny
Dziedzina: bagna, jaszczuroludzie, przetrwanie, rozmnażanie,
Wyznawcy: Jaszczuroludzie, wolni asabi z Anauroch
Charakter kleru: N, NZ, PN, CN, ND
Dome...
Korsarski archipelag na Morzu Wewnętrznym
Niewysoki, barczysty mężczyzna poruszył się niespokojnie i pociągnął łyk z butelki rumu.
"To wy chcecie obejrzeć wyspy? Dobra, a może przedtem łyka, żeby nam się lepiej gadało, co? W porządku, trzymajcie się mocno. Pamiętajcie jednak, mamy dwa dni, a potem szef będzie mnie szukał więc się streszcza...
Koniec cyklu
No i widzicie, to już prawie koniec. Jeszcze wam szybko pokaże takie tam wysepki, co kiedyś pewnie by was zaciekawiły, a teraz to tylko skaliste wybrzeża, lasy i dużo nudy. - Gorm mrugnął porozumiewawczo, wskazując na pierwszą, niezbyt okazałą wyspę. - Dobra, komu w drogę temu czas czy jak to szło...
Kelthann
Gorn uśmiechnął się szeroko, odkładając na bok pustką butelkę rumu. Heh, tak, ta wyspa to istne cudo. Oczywiście dla ludzi mojego pokroju, rozumiecie. No, mimo że miejscowi to dziwne typy, to można się z nimi dogadać. Powiem wam w tajemnicy, że jeśli chcecie dostać coś za pół ceny, to traf...
Alphar
Mimo iż słońce leniwie przemierzało nieboskłon, lekki wiatr sprawiał, że nie czuć było ciepła. Pierwsza wyspa, którą wam pokażę jest niczego sobie, sam spędziłem tam dwa lata swego pirackiego życia. Kiedyś było to zacne miejsce, jednak od czasu tego idioty Selshina, zeszło na psy. Czy możeci...
Kraina przedwiecznego wampira
Widzicie tamtą wyspę? O, tam daleko na zachodzie. Tak, tę. No to ją sobie odpuścimy... Dlaczego? Na Valkura, czy wy naprawdę udajecie głupich? Każdy kto choć raz pływał po tym morzu, wie że tę wyspę powinno się omijać z baaardzo daleka. Naprawdę nie słyszeliście o Wyspie Ulgara, Wyspie Umarłych, Wys...
Jedna z największych wysp archipelagu
No, panie i panowie. Oto jesteśmy przed siedziba naszego - psia jego mać - szanownego Lorda Xenza - Gorm splunął przez ramię w kierunku sporej wyspy, która przesłaniała cały horyzont. - Przez jego załogę o mało com nogi nie stracił, a łajdak mimo tego, że mu Vurgrom rzyć skopał, na powrót rządzi sob...
Heironeous (haj-rou-ni-us) znany jest z mistrzowskiego opanowania zasad rządzących walką, a także ze swych iście rycerskich czynów. Honor, męstwo, prawo, dobro i uczciwość - wszystkie te cechy napawają Go dumą, co przyczynia się do tego, iż roztacza On swój patronat nad tymi wszystkimi, którzy w swy...
Mnisi boga rządów żelaznej pięści
Żelazny Zakon to mało znana grupa mnichów, blisko związana z duchowieństwem Hextora. Organizacja, o której istnieniu do niedawna wiedziały tylko najważniejsze osoby z kościoła Herolda Piekieł, ostatnimi czasy wyszła z ukrycia, pokazując mieszkańcom Flanaess, że nadchodzą dla nich ciężkie czasy, pełn...
Dom mieszańców
Pogodna twarz Gorna nagle spoważniała. Krasnolud ściszył głos i powoli zaczął mówić: Hej, słuchajcie mnie teraz uważnie. Tamta wyspa to dowód na to, że z Immurkiem zadzierać nie można było. Słyszycie te jęki? Gdybyśmy podpłynęli bliżej - a nie podpłyniemy, mówię wam z góry - to byście zobaczyli stwo...
Piracki raj
Gorn ziewnął po czym wrócił do swej opowieści:
"Widzicie tę wielgaśną górę? Ha, to jest Ostroga. Nie wiem, kto wymyślił taka nazwę, ale jedno wam powiem, lepszego drogowskazu tutaj nie znajdziecie."
Nieoczekiwanie przestał wiosłować i skupił wzrok na jednym miejscu.
"Teraz się trzymajcie, wpływam...
Na wschód od Greyhawk
Ezjuszowi z Amnu serdeczne pozdrowienia przesyła Khelben Arunsun Młodszy.
Wielcem rad, że dzięki mej pomocy udało ci się rozwiązać tajemnicę Lunara. Nie wiesz nawet, ile trudu musiałem włożyć w znalezienie informacji o tym dziwaku i jego poplecznikach. Widać jednak, warto było.
Rzecz, o którą obe...
1591616382158131575618463119151416014673174851554914774161181327118564183351379763059498182432804318510157881615617211176131435918741166338534149371811616020156061730117641804713669176401513113048