» Settingi

Settingi

Działy:
» Dragonlance
» Eberron
» Forgotten Realms [SP]
» Forgotten Realms [NP]
» Greyhawk
» Midnight
» Planescape
» Revek
» Spellslinger
» Inne światy
» Ravenloft
Wyświetlono rezultaty 1-40 z 156.

Spellslinger: kaliber 3.5

Errata, wyciąg z SRD i zestawienie terminów

06-04-2007 17:45 | | Komentarze: 3
Podręcznik Horizon: Spellslinger został wydany jeszcze przed polską premierą Podręczników Źródłowych w wersji 3.5. Co się z tym wiąże, oparty został o schemat tłumaczenia edycji 3.0, mimo iż przeznaczony jest do wykorzystania w połączeniu z nową edycją 3.5. Dotychczas wiązało się to z szeregiem komp...

Planarne cytaty

Mądrości z Wieloświata

06-10-2008 21:00 | | Komentarze: 7
Planescape ma wiele elementów szczególnych, które - choć pozornie mało znaczące - towarzyszyły mu od pierwszego podręcznika i pozwalają jednym rzutem oka odróżnić produkt PS-owy od książki o planach. Specyficzny, żywy język, karykaturalne akwarele... i cytaty. Pojawiały się co kilka stron, czasem łą...
Gwaeron Wichura

Gwaeron Wichura

Mistrz Odczytywania Leśnych Znaków, Mistrz Tropienia, Tropiący, Który Nigdy Nie Schodzi na Manowce, Tropiciel, Usta Mielikki

07-04-2008 22:32 | | Komentarze: 8
Gwaeron Wichura Mistrz Odczytywania Leśnych Znaków, Mistrz Tropienia, Tropiący, Który Nigdy Nie Schodzi na Manowce, Tropiciel, Usta Mielikki Faeruński półbóg Symbol: Ciemnoczerwone "S" z małą, pięcioramienną gwiazdą na jego górnej połowie i dużym, brązowym odciskiem zwierzęcej łapy o czter...

Bralm

Latająca Królowa, Bogini Uli, Utrudzona Pani

09-09-2008 00:12 | | Komentarze: 4
Latająca Królowa, Bogini Uli, Utrudzona Pani Pomniejsze bóstwo Symbol: Osa na czele roju owadów Plan ojczysty: Acheron (Avalas [Forteca Ul]) Charakter: neutralny Dziedzina: owady, pracowitość Wyznawcy: suelowie, farmerzy, robotnicy, nadzorcy, niewolnicy, druidzi, mnisi Charakter kleru: N, NZ, PN Dom...
Wyznania i Panteony - Rozszerzenie Sieciowe

Wyznania i Panteony - Rozszerzenie Sieciowe

Liście Nauki

12-07-2008 11:35 | | Komentarze: 6
Wyznania i Panteony autorstwa Erica L. Boyda i Erika Mona prezentują niesamowite informacje o głównych bóstwach świata Zapomnianych Krain. Ten dodatek - kompletny opis świątyni bóstwa wiedzy Oghmy - nie został zamieszczony w podręczniku ze względu na ograniczenie objętości. Prezentujemy go tutaj jak...
Baravar Kapturnik

Baravar Kapturnik

Przebiegły, Mistrz Iluzji, Pan Kamuflażu, Zguba Goblinoidów

30-11-2007 14:56 | | Komentarze: 4
Baravar Kapturnik Przebiegły, Mistrz Iluzji, Pan Kamuflażu, Zguba Goblinoidów Pomniejszy bóg Symbol: płaszcz i sztylet Plan ojczysty: Ukryty Pagór (Złote Wzgórza) Charakter: neutralny dobry Dziedzina: iluzja, podstęp, pułapki, zabezpieczenia Wyznawcy: gnomy, iluzjoniści, łotrzykowie, oszuści, poszuk...
Callarduran Gładkoręki

Callarduran Gładkoręki

Głębinowy Brat, Mistrz Kamienia, Pan Głębi Ziemi, Głębinowy Gnom

28-12-2007 21:17 | | Komentarze: 5
Callarduran Gładkoręki Głębinowy Brat, Mistrz Kamienia, Pan Głębi Ziemi, Głębinowy Gnom Pośredni bóg Symbol: złoty sygnet z symbolem gwiazdy Plan ojczysty: Głębina (Złote Wzgórza) Charakter: neutralny Dziedzina: górnictwo, kamień, Podmrok, svirfneblinowie Wyznawcy: iluzjoniści, jubilerzy, pustelnicy...
Podmrok - Rozszerzenie Sieciowe, cz. 2

Podmrok - Rozszerzenie Sieciowe, cz. 2

Lochy Podmroku

27-10-2008 20:13 | | Komentarze: 0
W Podmroku zawsze znajdzie się dość miejsca na dziwaczne stworzenia i obszary, które mogą posłużyć do stworzenia nowych, ekscytujących przygód. Wypróbuj przedstawione tutaj minilochy, stworzone przez Gwendolyn FM Kestrel, w swojej kampanii. Znajdziesz tu dwa częściowo opisane lochy, jak również BN-ó...
Baervan Włóczykij

Baervan Włóczykij

Leśny Gnom, Ojciec Ryb i Grzybów, Zamaskowany Liść

03-09-2007 16:56 | | Komentarze: 7
Baervan Włóczykij Leśny Gnom, Ojciec Ryb i Grzybów, Zamaskowany Liść Pośredni bóg Symbol: pysk szopa Plan ojczysty: Szepczący Liść (Złote Wzgórza/Bytopia) Charakter: neutralny dobry Dziedzina: leśne gnomy, natura, podróż Wyznawcy: druidzi, leśne gnomy, oszuści, skalne gnomy, tropiciele Charakter kle...
Flandal Stalowoskóry

Flandal Stalowoskóry

Mistrz Metalu, Wielki Kowal, Zbrojmistrz, Płatnerz, Pan Kowali, Piromanta

19-03-2008 20:12 | | Komentarze: 15
Flandal Stalowoskóry Mistrz Metalu, Wielki Kowal, Zbrojmistrz, Płatnerz, Pan Kowali, Piromanta Pośredni bóg Symbol: płonący młot Plan ojczysty: Mithrilowa Kuźnia (Złote Wzgórza) Charakter: neutralny dobry Dziedzina: kopalnie, kowalstwo, sprawność fizyczna, kucie metali Wyznawcy: artyści, gnomy, górn...
Podmrok - Rozszerzenie Sieciowe, cz. 1

Podmrok - Rozszerzenie Sieciowe, cz. 1

Organizacje Podmroku

17-09-2008 20:04 | | Komentarze: 16
Jesteś już zmęczony tym, że Twoi gracze traktują Podmrok jako jeden wielki loch? Spróbuj dodać do niego nieco intryg z nowymi organizacjami autorstwa Gwendolyn F.M. Kestrel. Będziesz miał mnóstwo tajemnic związanych z – często sprzecznymi - działaniami tych grup, które gracze będą mogli zbadać...

Mapa Terytoriów

Nie ruszaj się bez niej z domu!

15-08-2006 21:21 | | Komentarze: 7
Podróż przez Terytoria to bardzo niebezpieczna sprawa – zwłaszcza, gdy nie ma się pod ręką odpowiedniej mapy. O ile nie możemy zadbać o to, by wasz colt był zawsze nabity i nigdy nie chybiał, to mapę – z wydatną pomocą Wydawnictwa Gozoku – możemy wam zapewnić. Oto i...
Srebrne Marchie - Rozszerzenie Sieciowe

Srebrne Marchie - Rozszerzenie Sieciowe

Więcej Marchii

08-01-2008 22:06 | | Komentarze: 10
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnego artykułu autorstwa Seana K. Reynoldsa, pochodzącego ze strony Wizards of the Coast. Został przetłumaczony przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA. Suplement Srebrne Marchie ukazał się jeszcze przed publikacją D&D wer. 3.5. Z tego t...
Władcy Mroku - Rozszerzenie Sieciowe

Władcy Mroku - Rozszerzenie Sieciowe

Osobowości Krain

29-02-2008 23:17 | | Komentarze: 1
Suplement Władcy Mroku ukazał się jeszcze przed publikacją D&D wer. 3.5. Z tego też powodu przeznaczone doń Rozszerzenie Sieciowe korzysta z zasad i terminologii polskiego wydania ed. 3.0. Redakcja strony nie zapomniała jednak o tych, którzy rozpoczęli swoją przygodę z Dungeons & Dragons od...

Głosy Zagubionych cz. I

O Illefarn i jego Portalach. Głosy Zagubionych

28-03-2008 14:16 | | Komentarze: 9
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnych artykułów autorstwa Rogera E. Moore'a z serii Perilous Gateways, które pierwotnie ukazały się na stronie wydawnictwa Wizards of the Coast. Zostały przetłumaczone przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA. O Illefarn i jego Portalach...
Przewodnik Gracza po Faerunie - Rozszerzenie Sieciowe

Przewodnik Gracza po Faerunie - Rozszerzenie Sieciowe

Konwersja potworów z Zapomnianych Krain

22-10-2007 16:25 | | Komentarze: 21
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnego artykułu autorstwa Richa Bakera i Jamesa Wyatta, pochodzącego ze strony Wizards of the Coast. Został przetłumaczony przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA. Stanowi on uzupełnienie Przewodnika Gracza po Faerunie i jest wspominany w tek...
Magia Faerunu - Rozszerzenie Sieciowe

Magia Faerunu - Rozszerzenie Sieciowe

Zagajnik Druidów - przykładowe miejsce mocy

13-11-2007 16:45 | | Komentarze: 4
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnego artykułu autorstwa Gwendolyn F.M. Kestrel, pochodzącego ze strony Wizards of the Coast. Został przetłumaczony przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA. Suplement Magia Faerunu ukazał się jeszcze przed publikacją D&D wer. 3.5. Z tego...
Rasy Faerunu - Rozszerzenie Sieciowe

Rasy Faerunu - Rozszerzenie Sieciowe

Wieża Życia i Grobowiec Śmierci

25-04-2008 23:30 | | Komentarze: 4
Nowy artykuł opracowany przez Jamesa Jacobsa zapewnia wszystkim MP dwie gotowe lokacje do wykorzystania w swoich kampaniach. Pierwszą z nich jest stworzona przez elfy wieża Tiru Tel-Quessir. Początkowo miała służyć za miejsce, w którym ambasadorzy różnych elfich podras mogliby w przyjaznej atmosferz...

Głosy Zagubionych cz. II

Kamienie Portalowe. Aktywowanie bram

23-05-2008 13:34 | | Komentarze: 2
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnych artykułów autorstwa Rogera E. Moore'a z serii Perilous Gateways, które pierwotnie ukazały się na stronie wydawnictwa Wizards of the Coast. Zostały przetłumaczone przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA. Kamienie Portalowe "Gł...
Drugie spojrzenie na Krainę Mgieł

Drugie spojrzenie na Krainę Mgieł

Ravenloft okiem Adama

01-07-2015 21:03 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 2
Mimo że do spowitego mgłami Ravenloftu postacie graczy po raz pierwszy mogły trafić jeszcze w czasach pierwszej edycji AD&D, to największą świetność setting ten przeżył w czasach drugiej edycji systemu. Wprawdzie i do trzeciej ukazały się przybliżające go podręczniki, ale publikowane przez firmę...

Abbor-Alz

Poza Wolnym Miastem

14-12-2007 21:38 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 4
Ezjuszowi z Amnu pozdrowień nie przesyła Ridlick Humpfelduck. Mości pisarzu (a może spójrzmy prawdzie w oczy i powiedzmy: grafomanie), przesyłam ci informacje o największych wzgórzach okalających Moje piękne miasto Greyhawk i mam nadzieję, że już nigdy więcej nie będę musiał ci pomagać. Z wymuszon...

Smocza Wyspa

Piracki raj

04-02-2008 18:09 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 4
Gorn ziewnął po czym wrócił do swej opowieści: "Widzicie tę wielgaśną górę? Ha, to jest Ostroga. Nie wiem, kto wymyślił taka nazwę, ale jedno wam powiem, lepszego drogowskazu tutaj nie znajdziecie." Nieoczekiwanie przestał wiosłować i skupił wzrok na jednym miejscu. "Teraz się trzymajcie, wpływam...

Norebo

Szaleniec, Bóg Hazardu

30-04-2008 12:23 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 3
Norebo Szaleniec, Bóg Hazardu Pomniejsze bóstwo Symbol: para ośmiościennych kości Ojczysty plan: Pandemonium Charakter: chaotyczny neutralny Dziedzina: szczęście, hazard, ryzyko Wyznawcy: suelowie, barbarzyńcy, łotrzykowie, poszukiwacze przygód, oszuści, właściciele kasyn Charakter kleru: N, CN, CD...

Święte Miasto Mezro

Zwiedzcie miasto wybrane przez Ubtao

14-03-2007 21:47 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 9
Dla każdego Tabaxi, Mezro jest miejscem świętym. Według ich legend, miasto powstało przy pomocy Ubtao, który wyniósł je z pierwotnego chaosu dżungli. Mezro miało być miejscem, w którym każdy mieszkaniec Chult mógłby poznać nauki, jak bezpiecznie pokonać Labirynt Życia. Jednak wielu Tabaxi nie chciał...

Płomienne Szczyty

Trzy wulkany, trzy legendy

04-07-2007 18:44 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 17
[...] Nad okolicą majestatycznie górują trzy wulkaniczne szczyty, które co i rusz wyrzucają w niebo kłęby dymu. Widok jest niesamowity, choć dopiero nocą można ujrzeć prawdziwa feerię świateł i fajerwerków. Jednak ziemia ta jest równie piękna, co niebezpieczna i bez dobrego przewodnika nie warto naw...

Przedmieścia Wolnego Miasta Greyhawk

Tereny o rzut bereta od Wolnego Miasta

01-12-2008 20:02 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 3
Ezjuszowi, staremu druhowi. Doprawdy, nie mam pojęcia, dlaczego tak bardzo interesuje cię geografia Flanaess, jednak nie mam zamiaru drążyć tego tematu. Tak jak sobie zażyczyłeś, upomniałem się o pożądane przez ciebie woluminy i spisałem to, co w moim odczuciu winno przydać ci się najbardziej. Ufam...

Dzikie Wybrzeże

25-06-2008 22:00 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 5
Szanownemu Panu Ezjuszowi z Amnu. Poszukiwanej przez pana pozycji niestety nie mamy już na składzie, jednakże udało nam się zdobyć jeden egzemplarz od prywatnego kolekcjonera. Mamy nadzieję, że owy tom spełni wszelkie pana wymagania. Z wyrazami szacunku, Hortius Noga. Przedstawiciel antykwariatu R...

Essembra

Serce Bitewnej Doliny

21-11-2007 19:45 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 5
Na pierwszy rzut oka stolica Bitewnej Doliny może wydawać się kolejnym zwykłym miasteczkiem, których wiele wzdłuż Drogi Rauthauvyra. Niech jednak nie zmyli was ta "zwyczajność". Miasto to jest tak niezwykłą zbieraniną najdziwniejszych sklepów w Dolinach, że warto tu zawitać chociażby po to...

Nomog-Geaya

Ponury Pan, Nie Uśmiechający Się, Torturujący

15-10-2008 22:17 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 0
Ponury Pan, Nie Uśmiechający Się, Torturujący Pomniejsze Bóstwo Symbol: Skrzyżowane młot bojowy i miecz Plan ojczysty: Acheron Charakter: Praworządny Zły Dziedzina: Hobgobliny, Władza, Zdolności bitewne Wyznający: Hobgobliny oraz praworządne gobliny Charakter kleru: NZ, PN, PZ Domeny: Planowanie, P...

Cyrrollalee

Dłoń Drużyny, Podtrzymująca ognisko

15-10-2007 15:49 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 3
Cyrrollalee Dłoń Drużyny, Podtrzymująca ognisko Pośrednie bóstwo Symbol: otwarte drzwi Ojczysty plan: Zielone Pola Charakter: praworządny dobry Dziedzina: przyjaźń, zaufanie, palenisko, gościnność, rzemiosła Wyznawcy: rzemieślnicy, kucharze, strażnicy, niziołki, gospodarze, właściciele gospód Charak...

Port Castigliar

Ostoja ciszy na skraju dżungli

16-05-2007 14:57 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 11
Cóż, jeśli mam być szczery, port to zbyt duże słowo jak na określenie tego... przyczółku. Co prawda widziałem już w swoim życiu większe dziury, jednak zważywszy na to, iż w odległości co najmniej 10 kilometrów nie można liczyć na nic lepszego, musiałem nocować właśnie tutaj. - Ezjusz z Amnu, wypis...

Semuanya

Bóstwo jaszczuroludzi

21-02-2007 15:12 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 15
Semuanya Pan Jaszczuroludzi, Król Bagien, Łuskowy Ojciec Pomniejsze bóstwo Symbol: jaszczurze jajo Plan ojczysty: Smocze Gniazdo Charakter: neutralny Dziedzina: bagna, jaszczuroludzie, przetrwanie, rozmnażanie, Wyznawcy: Jaszczuroludzie, wolni asabi z Anauroch Charakter kleru: N, NZ, PN, CN, ND Dome...

Wyspy Pirackie - informacje ogólne

Korsarski archipelag na Morzu Wewnętrznym

21-01-2008 17:36 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 9
Niewysoki, barczysty mężczyzna poruszył się niespokojnie i pociągnął łyk z butelki rumu. "To wy chcecie obejrzeć wyspy? Dobra, a może przedtem łyka, żeby nam się lepiej gadało, co? W porządku, trzymajcie się mocno. Pamiętajcie jednak, mamy dwa dni, a potem szef będzie mnie szukał więc się streszcza...

Czarodziejskie Stowarzyszenia Flanaess cz. II

Przewodnika po magicznych organizacjach Oerth ciąg dalszy

07-09-2007 20:20 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 6
Widzę, że wracasz. Ciekawi cię zatem, czy są inne grupy? Ależ tak, oczywiście, chyba nie myślałeś, że na tych wcześniej wspomnianych poprzestanę? Tak tez myślałem młodzieńcze. Usiądź więc wygodnie i zamów coś do jedzenie, mam ci jeszcze wiele do powiedzenie... - Starzec z Furyondy Zjednoczeni Wynal...

Żelazny Zakon

Mnisi boga rządów żelaznej pięści

07-11-2007 15:41 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 5
Żelazny Zakon to mało znana grupa mnichów, blisko związana z duchowieństwem Hextora. Organizacja, o której istnieniu do niedawna wiedziały tylko najważniejsze osoby z kościoła Herolda Piekieł, ostatnimi czasy wyszła z ukrycia, pokazując mieszkańcom Flanaess, że nadchodzą dla nich ciężkie czasy, pełn...

Heironeous

03-01-2007 17:15 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 15
Heironeous (haj-rou-ni-us) znany jest z mistrzowskiego opanowania zasad rządzących walką, a także ze swych iście rycerskich czynów. Honor, męstwo, prawo, dobro i uczciwość - wszystkie te cechy napawają Go dumą, co przyczynia się do tego, iż roztacza On swój patronat nad tymi wszystkimi, którzy w swy...
Bargrivyek

Bargrivyek

Jednoczący, Wielki Rozjemca

19-12-2007 21:18 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 6
Bargrivyek Jednoczący, Wielki Rozjemca Pomniejsze bóstwo Symbol: korbacz z trzema kolczastymi kulami Plan ojczysty: Baator/Avernus/Pokojowe Ziemie Charakter: praworządny zły Dziedzina: współpraca, terytorium, goblińskie prawa, sprawy domowe Wyznawcy: gobliny, hobgobliny, mistrzowie wiedzy Charakter...

Arvoreen

Niziołczy bóg wojny

18-04-2007 21:52 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 14
Arvoreen Obrońca, Ostrożny Miecz Pośrednie bóstwo niziołków Symbol: dwa skrzyżowane krótkie miecze Plan ojczysty: Zielone Pola Charakter: praworządny dobry Dziedzina: obrona, wojna, czujność, niziołki, wojownicy, obowiązek Wyznawcy: niziołki: wojownicy, paladyni, tropiciele, żołnierze, zbrojni Chara...

Fort Beluarian

Garnizon Płomiennej Pięści

20-06-2007 15:45 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 16
Jeszcze przed moją pierwszą wyprawą do Chultu, Volo ostrzegał mnie, że kraina ta jest równie niebezpieczna co Athkatla nocą. Szczerze powiedziawszy, wątpiłem w to, aby w Faerunie znalazło się drugie tak niebezpieczne miejsce jak stolica Amnu. W każdym bądź razie, stary pryk polecił mi udać się wpier...

Czarodziejskie Stowarzyszenia Flanaess cz. I

Przewodnik po magicznych organizacjach Oerth

11-07-2007 20:45 | Wojciech 'amnezjusz' Wein | Komentarze: 6
Dopóki istnieje magia, dopóty istnieć będą ci, którzy chcą zgłębiać jej tajemnice. To rzecz całkiem naturalna. Ponieważ jednak magia jest tak naprawdę niepoznawalna, zawsze będą rodziły się nowe pytania. Dlatego też w całym Flanaess spotkać można grupy, które pomagają zrozumieć, czym jest Sztuka. Ja...
ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.