» Wieści » SRD 3.5 Pl do ściągnięcia

SRD 3.5 Pl do ściągnięcia

15-03-2007 12:39 | 18

SRD 3.5 Pl do ściągnięcia
Na stronie Wydawnictwa ISA pojawiły się pliki zawierające SRD 3.5, czyli kompletne zasady systemu d20 w polskiej wersji językowej. Można je ściągnąć ze strony znajdującej się pod tym linkiem.

Przejdź dalej: SRD 3.5 Pl do ściągnięcia

Źródło: ISA

Komentarze

string(15) ""

Damador.
   
Ocena:
0
dlatego proponuje wiki - automatycznie da sie zrobic odnosniki i linki .... tylko troche ctrl/c /v bedzie - ale 10 osob zrobi to w dzien :)
16-03-2007 08:41
~dreamwalker

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
NIby tak, też o tym myślałem,a el jednak stworzenie własnej strony ma też pewne plusy.
Druga sprawa że przydałoby się też opracowanie srd w formie offline. A z wiki tak zrobić byłoby ciężko.
16-03-2007 15:31
Damador.
   
Ocena:
0
wiki offline bazujace na mediawiki - prosta sprawa - wersje 1.8x maja porsty exporter do xml/html i tworza startyczne strony bez wiekszego problemu - albo mozna sie polsuzyc pluginem do eclipse :)
16-03-2007 17:27
~dreamwalker

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
OK, wygrałeś :)
Nie chce mi się tylko tego wszystkiego ręcznie kopiować
Człowiek z natury leniwy jest i woli napisać sobie skrypt, który zrobi pół roboty za niego.
A jest w wiki mozliwość importy z hmla lub xmla?
Może dokończymy rozmowę na gg?
1465943
16-03-2007 20:08
Damador.
   
Ocena:
0
http://www.dandwiki.com/wiki/SRD:System_Reference_Document

oto jak wygladac moze SRD w wiki - wersja anglojezyczna
17-03-2007 08:05
Damador.
   
Ocena:
0
272379 - ciekawy autoresponder ....
17-03-2007 09:54
~dreamwalker

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
używam kadu
Linux rulez :)
17-03-2007 15:18
Llewelyn_MT
    Tytułem wyjaśnienia
Ocena:
0
GS: Dziękuję za szybką interwencję i gratuluję podjęcia jedynej słusznej decyzji. Proponuję jednak rozwiązanie znane z oryginalnego SRD i zamieszczenie jednego wspólnego pliku z licencją. Całość będzie znacznie mniejsza. Jeszcze tylko jedno oczywiste pytanie: Kiedy reszta?.

[OT]
dreamwalker: +1 dla Linuksa. Przejściowo także używam Kadu, ale co z Jabber? Linuks => Jabber. (Napisałbym implikuje, ale nie chcę być pretensjonalny.)
[/OT]
18-03-2007 02:21
~dreamwalker

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Heh, mam też zainstalwoane psi i uzywam go do jabbera.
Do gg jednak najlepsze jest kadu :)
Pozdrawiam
PS Jaka dystrybucja Linuksa?
18-03-2007 08:41
Llewelyn_MT
    Skończmy ten OT...
Ocena:
0
dw: Obecnie Kubuntu.

Zapraszam wszystkich na Jabber. Mój login [email protected] (to NIE jest adres e-mail). Info o Jabber na www.jabberpl.org i u mnie pod GG 2927512 (jeszcze aktywny).
18-03-2007 09:31
Damador.
   
Ocena:
0
Llewelyn_MT

nie da sie jedngo pliku z licencja :) nawet jak w pliku wstawisz np tylko jeden czar to masz obowiazek do niego tez dodac licencje - wiec OGL musi byc dodanedo kazdego pliku


ps co z wiki ?
18-03-2007 09:44
~dreamwalker

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Mogę pomóc :)
Jak powiesz mi co robić.
Z tego co widziałem na tym wiki którego adres rzuciłeś to nie będzie to zbyt trudne.
Trzeba by tylko znaleźć jeszcze parę osób.
Może z tą dyskusją na jakieś forum się przenisiemy? :>
18-03-2007 15:02
Llewelyn_MT
    OGL dla SRD
Ocena:
0
Damador.: Może nie widziałeś oryginalnego SRD, ale tam jest jeden plik z licencją dla wszystkich plików. Kto jak kto, ale WotC raczej przestrzegają własnej licencji. Na naszej stronie teksty oparte na SRD mają tylko odnośnik do licencji i to z pewnością wystarczy. (Co innego materiały pobieralne.) Zamieszczanie tego samego tekstu zajmującego często tyle samo miejsca w pliku co zasady gry jest B.E.Z. S.E.N.S.U.™
19-03-2007 13:12

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.