» O D&D i d20 » Pozostałe materiały » Przewodnik Gracza po Faerunie - Rozszerzenie Sieciowe

Przewodnik Gracza po Faerunie - Rozszerzenie Sieciowe


wersja do druku

Konwersja potworów z Zapomnianych Krain

Autor: Redakcja: iron master, Zsu-Et-Am

Przewodnik Gracza po Faerunie - Rozszerzenie Sieciowe

Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnego artykułu autorstwa Richa Bakera i Jamesa Wyatta, pochodzącego ze strony Wizards of the Coast. Został przetłumaczony przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA.

Stanowi on uzupełnienie
Przewodnika Gracza po Faerunie i jest wspominany w tekście tego podręcznika (por. str. 5) jako Sieciowy dodatek. Dotychczas jednak brakowało jego polskiej wersji. Nadrabiamy tę zaległość, oddając go Wam w użytek.

Zaloguj się aby wyłączyć tę reklamę

Zmęczony zmaganiami z konwersją potworów z Zapomnianych Krain do D&D wer. 3.5? Rich Baker i James Wyatt zrobili to za Ciebie. Skonwertowali nie tylko potwory z Opisu Świata, ale też z Kompendium Potworów: Potwory Faerunu, przygody Miasto Pajęczej Królowej oraz dodatków: Srebrne Marchie, Magia Faerunu oraz Wyznania i Panteony.

Pobierz Rozszerzenie Sieciowe (PDF, 11 stron) i w pełni przenieś swoją kampanię na zasady D&D wer. 3.5.

Komentarze


Vitriol Plugawiciel
    Super
Ocena:
0
Naprawdę wspaniała robota. Pewnie trochę czasu to zajęło. Jednak trud opłacił się. Teraz przynamniej nie jesteśmy aż tak w tyle za Ameryką jak kiedyś xD
Serdeczne dzięki !
22-10-2007 16:44
little_diner
    Genialne
Ocena:
0
Bardzo przydatna sprawa. Najbardziej podoba mi się rozpiska faerimmów... Fajnie że zrobili je podobnie jak smoki. Przydatna praca dla tych którzy prowadzą kampanię w ZK, a nagle zaskoczyła ich ed. 3.5...
Dzięki!
22-10-2007 17:11
rincewind bpm
   
Ocena:
0
Ale fajne :) Brawo.
22-10-2007 20:23
~Breeg

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Świetna robota iron_master.
Chociaż: "widmo kuli" lol :D
22-10-2007 20:55
Nefarius
   
Ocena:
0
Pochwał skąpić nie będziemy, bo jak najbardziej się należą. Niewiele osób to docenia, ale na prawdę Polter zrzesza wiele ambitnych osób, które robią coś dla kogoś całkiem bezinteresownie. iron_master, jest jedną z tych osób której należy się "Pokojowa Nagroda Nobla" i raczej nikt kto zna twórczość, czy ambicje tego młodego człowieka nie zaprzeczy moim słowom. Po prostu dziękujmy losowi, że Polterowi dał kilka tych osób które są swego rodzaju etykietą strony oraz forum.
23-10-2007 01:11
Drozdal
   
Ocena:
0
IM - ogladałeś tego PDF'a przed publikacją? Nazwy dodatków w twojej wersji sa kursywą (która na dodatek dziwnie sie rozjeżdża) a w oryginale pisane są normalną czcionką.
23-10-2007 02:13
iron_master
   
Ocena:
0
Przede wszystkim, dziękuję za pozytywne przyjęcie :-)
Coś od siebie, plus podziękowania napisałem na blogu.

@Drozdal
Oczywiście ;-)
Napisanie tego kursywą to zabiego celowy (rozumiem, że chodzi o duże nagłówki np. Srebrne Marchie) i niejaka poprawa oryginału. Dwa pierwsze (FR:CS i MC:MoF) są w oryginale zapisane kursywą. Wydaje mi się to dziwne, postanowiłem nagłówki te ujednolicić, a tak mi się bardziej podoba niż bez kursywy;-P

Polska wersja jest oprócz tego lekko "podrasowana". Postarałem się poprawić tabelę i wyeliminować białe luki na obrzeżach.
23-10-2007 14:45
   
Ocena:
0
powiem, krótko dość kolokwialnie-RZADZISZ STARY ;P
23-10-2007 15:42
~Kapistar

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Genialnie!! Wielkie dzięki za to. Zaraz zasysam... :)
btw będzie jeszcze kiedyś więcej takich internetowych rozszerzeń? ^^
23-10-2007 15:51
Zsu-Et-Am
   
Ocena:
0
Kapistar - będzie, oj będzie. I to jakich ;)! To było wspominane w niedawno wydanym podręczniku (jako materiał który nie został w nim zmieszczony, choć powinien tam się znaleźć), więc miało pierwszeństwo. W przygotowaniu znajdują się jednak kolejne.
23-10-2007 16:28
kapistar
   
Ocena:
0
Zsu-Et-Am - nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć ;]
23-10-2007 18:55
Qball
   
Ocena:
0
THX i_m i gratuluję przekładu :)
23-10-2007 19:34
~Maniek

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Świetna robota, dzięki.
24-10-2007 09:06
Dravin
   
Ocena:
0
Świetne tłumaczenie iron_master :)
Cieszy mnie także, iż tekst można zaznaczyć i skopiować do innego dokumentu - czego czasem brakuje w ściąganych z neta PDF'ach. Naprawdę świetna robota :D
25-10-2007 14:40
Courun Yauntyrr
   
Ocena:
0
Kawał dobrej roboty. Gratuluję.
02-11-2007 18:40
Mordin
   
Ocena:
0
Wlasnie sie zaopatrzylem w przewodnik. Zobaczymy jak wyjdzie 3.5 w FR
16-12-2007 15:50
   
Ocena:
0
Gratuluję i dziękuję. :)

Czemu zmuszacie mnie do ściągania pliku? Wolałbym go przejrzeć w przeglądarce wcześniej. :P
09-01-2008 02:48
Voaraghamanthar
    Dobra robota
Ocena:
0
Co tu sie będe rozpisywać. Jak w temacie. Wielkie dzieki! :D
09-01-2008 21:11
~Quake

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Niestety link mi nie działa:(
16-07-2008 15:22
Mordin
    Link Link
Ocena:
0
Nie działa mi link :/ A potrzebuję :(
24-04-2009 09:20

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.