Czym będzie Pathfinder? Serią ukazujących się miesięcznie, 96-stronicowych modułów (wydawanych na wysokiej jakości papierze i opatrzonych ilustracjami takich twórców, jak Wayne K. Reynolds), podzieloną na cykle złożone z 6 modułów. Każdy taki "cykl", ukazujący się przez pół roku, będzie stanowić odrębną "Adventure Path" - osobną kampanię. Poszczególne numery będą łączyć główne wątki, całą serię - wspólny świat, klasyczny setting fantasy spod znaku magii i miecza, opracowywany przez wydawnictwo.
Oprócz przygód, składających się na kampanię, każdy numer będzie zawierać także liczne materiały dodatkowe, z których wiele będzie można wykorzystać w dowolnej grze korzystającej z mechaniki d20. Między innymi: przynajmniej pół tuzina nowych potworów każdorazowo (z których część pojawi się w danej przygodzie), a także nowe przedmioty magiczne, bóstwa, zaklęcia czy zasady dodatkowe (np. dotyczące utrzymania twierdzy). Oprócz tego, w każdym numerze Pathfinder znajdą się także dwa artykuły rozszerzające informacje zawarte w magazynie, choć możliwe do wykorzystania poza modułem - np. szczegółowe informacje dotyczące wspominanych bóstw i ich wyznawców, ekologii potworów, wyjaśnienia związane z magicznymi przedmiotami lub dodatkowe dane na temat regionu, w którym ma miejsce akcja przygody.
Pierwszy "Adventure Path", zatytułowany Rise of the Runelords, rozpoczyna się wraz z pierwszym numerem tego magazynu - Burnt Offerings - który ukaże się w sierpniu tego roku. Kolejny cykl rozpocznie się wraz z numerem 7. Już w tej chwili na stronie wydawcy można składać zamówienia przedpremierowe (a także zaprenumerować pismo). Pojedyncze numery będą kosztować 19.99 $. Można je będzie nabyć także w postaci plików PDF (w cenie 13.99 $), które będą także - darmowo - przesyłane wszystkim tym, którzy zdecydują się prenumerować pismo w wersji papierowej.