» Wieści » Namuzowywania: Wynaleźć Koło na nowo

Namuzowywania: Wynaleźć Koło na nowo

|

Namuzowywania: Wynaleźć Koło na nowo
Kosmologia D&D 4E zmieniła się radykalnie w porównaniu z poprzednią edycją, nie mówiąc już o Wieloświecie znanym z drugoedycyjnego Planescape. (...) Strata ta nie jest jednak nieodwracalna, a po przywróceniu kosmologii 4E elementów Planescape'a mogły by spełniać jego założenia jeszcze lepiej, niż Wielkie Koło. Jak nadać jej ducha znanego ze Stron Bólu czy Planescape: Torment? Pomyślmy – ale najpierw wyjaśnię choć z grubsza, jak wygląda nowa kosmologia, by nieobyte z 4E osoby mogły skorzystać z tego artykułu.

[url=dnd.polter.pl]Dział D&D i d20[/url] zaprasza do lektury kolejnych namuzowywań, tym razem proponujących połączenie czwartoedycyjnej kosmologii z nastrojem i założeniami jej starszego kuzyna Planescape'a.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Przejdź dalej: Namuzowywania: Wynaleźć Koło na nowo

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.