» Dla graczy » Magia [NP]

Magia [NP]

Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.
Gorsi, ale nie najgorsi – część 1

Gorsi, ale nie najgorsi – część 1

Wiejscy czarownicy w d20

12-11-2014 20:55 | Andrzej 'Enc' Stój | Komentarze: 14
Magia światów D&D i Golarionu jest przepotężna. Począwszy od typowo bojowych zaklęć, przez leczące, transportowe, komunikacyjne, na użytkowych kończąc, czary stanowią – czy raczej powinny stanowić – podstawę ekonomii. Magii tej brakuje jednak życia. Wszystko jest precyzyjne, dokładne...
Zachowanie formy

Zachowanie formy

12-09-2014 16:00 | Kamil 'Kamulec' Chmiel | Komentarze: 3
Zaklęcie zapewniające niepodatność na wymuszone zmiany postaci oraz dezintegrację. Zachowanie formy Odrzucanie Poziom: Czar/Zak 7, Drd 7, Kap 6 Komponenty: W, S, (KO) Czas rzucania: 1 akcja standardowa Zasięg: Dotykowy Cel: Dotknięta istota Czas trwania: 1 min./poziom Rzut obronny: Wola neguje (nie...
Skalny pocisk

Skalny pocisk

03-09-2014 21:46 | Kamil 'Kamulec' Chmiel | Komentarze: 6
Skalny pocisk to proste, pierwszopoziomowe zaklęcie ofensywne, którego nie powstrzyma odporność na czary ani antymagia.   Skalny pocisk Przywoływanie (Tworzenie) [Ziemia] Poziom: Czar/Zak 1, Drd 2 Komponenty: W, S Czas rzucania: 1 akcja standardowa Zasięg: Bliski (7,5...
Igranie z ogniem (Cza/zak 3, Kpn 3)

Igranie z ogniem (Cza/zak 3, Kpn 3)

Całopalna ofiara czy niebezpieczny kaprys?

04-06-2014 23:48 | Marek 'Planetourist' Golonka | Komentarze: 5
Czar ten stworzył pewien możny ifryt, by zabawić się śmiertelnikami. Owej nieśmiertelnej istocie nic nie sprawia takiej radości, jak patrzenie na człowieka dość odważnego lub głupiego, by ryzykować życiem w zamian za cząstkę potęgi Sfery Żywiołu Ognia. Po ową inkantację sięgają zarówno święci gotowi...
Kompendium Śmiałków

Kompendium Śmiałków

Niekomercyjny dodatek do D&D

19-11-2013 14:46 | Witold 'Squid' Krawczyk | Komentarze: 0
Kompendium Śmiałków to liczący 34 strony dodatek do Dungeons & Dragons, oddający nowe możliwości w ręce graczy. Jego zawartość, od nowych zaklęć i atutów po klasy prestiżowe, została starannie opracowana na forum Abasz'Har. Redaktorem naczelnym podręcznika jest Kamil 'Kamulec' Chmiel...

Utracona magia

Opis słabego artefaktu i szkoły magii

06-05-2010 19:29 | Wojciech 'Ardavel' Szałapski | Komentarze: 2
Artykuł ten wywalczył sobie pierwsze miejsce w XI edycji Konkurs(ik)u - konkursu na najlepszą pracę tematyczną nadesłaną przez Czytelników serwisu. - Skłamałbym, mówiąc, iż cel ważniejszy jest od wędrówki. Należy bowiem w każdej chwili pamiętać, by to, do czego dążymy, nie było jeszcze osiągalne...

Wykrycie prezentów (Cza/Zak 1, Kap 1)

25-12-2004 13:56 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 12
Wykrycie prezentów Wieszczenie Poziom: Cza/Zak 1, Kap 1 Komponenty: W, S Czas rzucania 1 akcja Zasięg: 18 metrów Obszar: Ćwierć okręgu rozpoczynającego się od czarującego i emanującego do granic zasięgu czaru Czas trwania: Koncentracja, nie więcej niż 10 minut/poziom Rzut obronny: Brak Odporność na...

Kolęda (Brd 6)

25-12-2004 13:45 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 45
Kolęda Zaklinanie (przymus) [Wpływający na umysł] Poziom: Brd 6 Komponenty: W Zasięg: Osobisty Efekt: Okrąg o promieniu 12 m ze środkiem na czarującym Czas trwania: Natychmiastowy Rzut obronny: Brak Odporność na czary: Nie W pewną szczególną noc nie wypada walczyć... W chwili, w której bard zaczyna...