Magia [NP]
Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.
Sortuj wg:
Gorsi, ale nie najgorsi – część 1
Wiejscy czarownicy w d20
12-11-2014 20:55 | Andrzej 'Enc' Stój | Komentarze: 14
Magia światów D&D i Golarionu jest przepotężna. Począwszy od typowo bojowych zaklęć, przez leczące, transportowe, komunikacyjne, na użytkowych kończąc, czary stanowią – czy raczej powinny stanowić – podstawę ekonomii. Magii tej brakuje jednak życia. Wszystko jest precyzyjne, dokładne...
Zachowanie formy
12-09-2014 16:00 | Kamil 'Kamulec' Chmiel | Komentarze: 3
Zaklęcie zapewniające niepodatność na wymuszone zmiany postaci oraz dezintegrację.
Zachowanie formy
Odrzucanie
Poziom: Czar/Zak 7, Drd 7, Kap 6
Komponenty: W, S, (KO)
Czas rzucania: 1 akcja standardowa
Zasięg: Dotykowy
Cel: Dotknięta istota
Czas trwania: 1 min./poziom
Rzut obronny: Wola neguje (nie...
Skalny pocisk
03-09-2014 21:46 | Kamil 'Kamulec' Chmiel | Komentarze: 6
Skalny pocisk to proste, pierwszopoziomowe zaklęcie ofensywne, którego nie powstrzyma odporność na czary ani antymagia.
Skalny pocisk
Przywoływanie (Tworzenie) [Ziemia]
Poziom: Czar/Zak 1, Drd 2
Komponenty: W, S
Czas rzucania: 1 akcja standardowa
Zasięg: Bliski (7,5...
Igranie z ogniem (Cza/zak 3, Kpn 3)
Całopalna ofiara czy niebezpieczny kaprys?
04-06-2014 23:48 | Marek 'Planetourist' Golonka | Komentarze: 5
Czar ten stworzył pewien możny ifryt, by zabawić się śmiertelnikami. Owej nieśmiertelnej istocie nic nie sprawia takiej radości, jak patrzenie na człowieka dość odważnego lub głupiego, by ryzykować życiem w zamian za cząstkę potęgi Sfery Żywiołu Ognia. Po ową inkantację sięgają zarówno święci gotowi...
Kompendium Śmiałków
Niekomercyjny dodatek do D&D
19-11-2013 14:46 | Witold 'Squid' Krawczyk | Komentarze: 0
Kompendium Śmiałków to liczący 34 strony dodatek do Dungeons & Dragons, oddający nowe możliwości w ręce graczy. Jego zawartość, od nowych zaklęć i atutów po klasy prestiżowe, została starannie opracowana na forum Abasz'Har. Redaktorem naczelnym podręcznika jest Kamil 'Kamulec' Chmiel...
Utracona magia
Opis słabego artefaktu i szkoły magii
06-05-2010 19:29 | Wojciech 'Ardavel' Szałapski | Komentarze: 2
Artykuł ten wywalczył sobie pierwsze miejsce w XI edycji Konkurs(ik)u - konkursu na najlepszą pracę tematyczną nadesłaną przez Czytelników serwisu.
- Skłamałbym, mówiąc, iż cel ważniejszy jest od wędrówki. Należy bowiem w każdej chwili pamiętać, by to, do czego dążymy, nie było jeszcze osiągalne...
Wykrycie prezentów (Cza/Zak 1, Kap 1)
25-12-2004 13:56 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 12
Wykrycie prezentów
Wieszczenie
Poziom: Cza/Zak 1, Kap 1
Komponenty: W, S
Czas rzucania 1 akcja
Zasięg: 18 metrów
Obszar: Ćwierć okręgu rozpoczynającego się od czarującego i emanującego do granic zasięgu czaru
Czas trwania: Koncentracja, nie więcej niż 10 minut/poziom
Rzut obronny: Brak
Odporność na...
Kolęda (Brd 6)
25-12-2004 13:45 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 45
Kolęda
Zaklinanie (przymus) [Wpływający na umysł]
Poziom: Brd 6
Komponenty: W
Zasięg: Osobisty
Efekt: Okrąg o promieniu 12 m ze środkiem na czarującym
Czas trwania: Natychmiastowy
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie
W pewną szczególną noc nie wypada walczyć...
W chwili, w której bard zaczyna...