Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.
Wiejscy czarownicy w d20
Magia światów D&D i Golarionu jest przepotężna. Począwszy od typowo bojowych zaklęć, przez leczące, transportowe, komunikacyjne, na użytkowych kończąc, czary stanowią – czy raczej powinny stanowić – podstawę ekonomii. Magii tej brakuje jednak życia. Wszystko jest precyzyjne, dokładne...
Zaklęcie zapewniające niepodatność na wymuszone zmiany postaci oraz dezintegrację.
Zachowanie formy
Odrzucanie
Poziom: Czar/Zak 7, Drd 7, Kap 6
Komponenty: W, S, (KO)
Czas rzucania: 1 akcja standardowa
Zasięg: Dotykowy
Cel: Dotknięta istota
Czas trwania: 1 min./poziom
Rzut obronny: Wola neguje (nie...
Skalny pocisk to proste, pierwszopoziomowe zaklęcie ofensywne, którego nie powstrzyma odporność na czary ani antymagia.
Skalny pocisk
Przywoływanie (Tworzenie) [Ziemia]
Poziom: Czar/Zak 1, Drd 2
Komponenty: W, S
Czas rzucania: 1 akcja standardowa
Zasięg: Bliski (7,5...
Całopalna ofiara czy niebezpieczny kaprys?
Czar ten stworzył pewien możny ifryt, by zabawić się śmiertelnikami. Owej nieśmiertelnej istocie nic nie sprawia takiej radości, jak patrzenie na człowieka dość odważnego lub głupiego, by ryzykować życiem w zamian za cząstkę potęgi Sfery Żywiołu Ognia. Po ową inkantację sięgają zarówno święci gotowi...
Niekomercyjny dodatek do D&D
Kompendium Śmiałków to liczący 34 strony dodatek do Dungeons & Dragons, oddający nowe możliwości w ręce graczy. Jego zawartość, od nowych zaklęć i atutów po klasy prestiżowe, została starannie opracowana na forum Abasz'Har. Redaktorem naczelnym podręcznika jest Kamil 'Kamulec' Chmiel...
Opis słabego artefaktu i szkoły magii
Artykuł ten wywalczył sobie pierwsze miejsce w XI edycji Konkurs(ik)u - konkursu na najlepszą pracę tematyczną nadesłaną przez Czytelników serwisu.
- Skłamałbym, mówiąc, iż cel ważniejszy jest od wędrówki. Należy bowiem w każdej chwili pamiętać, by to, do czego dążymy, nie było jeszcze osiągalne...
Wykrycie prezentów
Wieszczenie
Poziom: Cza/Zak 1, Kap 1
Komponenty: W, S
Czas rzucania 1 akcja
Zasięg: 18 metrów
Obszar: Ćwierć okręgu rozpoczynającego się od czarującego i emanującego do granic zasięgu czaru
Czas trwania: Koncentracja, nie więcej niż 10 minut/poziom
Rzut obronny: Brak
Odporność na...
Kolęda
Zaklinanie (przymus) [Wpływający na umysł]
Poziom: Brd 6
Komponenty: W
Zasięg: Osobisty
Efekt: Okrąg o promieniu 12 m ze środkiem na czarującym
Czas trwania: Natychmiastowy
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie
W pewną szczególną noc nie wypada walczyć...
W chwili, w której bard zaczyna...
27367272852724526925260222157911981197