» Serwis » Konkursy » Konkurs Północno-Galaktyczny II

Konkurs Północno-Galaktyczny II


wersja do druku

Midnightowy konkurs na scenariusz

Ilustracje: Jakub 'KRed' Redys

Konkurs Północno-Galaktyczny II
Dział D&D i d20 serwisu Poltergeist we współpracy z Wydawnictwem Galakta ma przyjemność ogłosić II edycję Konkursu Północno-Galaktycznego na scenariusz zawierający w sobie motyw plagi. Plaga może przybierać najrozmaitsze formy, zawsze jednak oznacza coś groźnego i trudnego (czy wręcz niemożliwego) do opanowania. Również w przygodzie może pełnić różne role: w jednym scenariuszu może stanowić centralny motyw, podstawowe wyzwanie dla bohaterów, podczas gdy w innym - zaledwie jednorazowy czynnik, który skłoni ich do działania albo jeden z elementów rozgrywających się wydarzeń. Niezależnie od tego zadaniem uczestników konkursu jest opracowanie scenariusza do systemu D&D w wersji 3.5 lub 4E wykorzystującego motyw plagi.
NAGRODY
Spośród nadesłanych prac jury wybierze trzy najlepsze, nagradzając ich autorów. I miejsce: - gra Talisman - Magia i Miecz 2 ed. w wersji polskiej - podręcznik podstawowy do Midnight 2. ed. w wersji polskiej - publikacja w dziale D&D i d20 z premią punktową: +150 punktów II miejsce: - podręcznik podstawowy do Midnight 2. ed. w wersji polskiej - publikacja w dziale D&D i d20 z premią punktową: +100 punktów III miejsce: - podręcznik podstawowy do Midnight 2. ed. w wersji polskiej - publikacja w dziale D&D i d20 z premią punktową: +50 punktów Sponsorem wszystkich nagród jest Wydawnictwo Galakta - wydawca polskich wersji gier Talisman i Midnight opracowanych przez Fantasy Flight Games.
REGULAMIN
  1. Konkurs jest organizowany przez dział D&D i d20 serwisu Poltergeist.
  2. Oficjalnym patronem i sponsorem konkursu jest Wydawnictwo Galakta.
  3. Scenariusz
    1. Scenariusz musi być zgodny z zasadami systemu D&D w wersji 3.5 lub 4. ed.
    2. Każdy opracowany scenariusz powinien nawiązywać do motywu przewodniego konkursu: PLAGI. Zakładamy swobodną interpretację tematu (np. plaga jako klęska naturalnego bądź nadnaturalnego pochodzenia albo zaraza, katastrofa czy kara boska; patrz aneks poniżej).
    3. Objętość scenariusza nie powinna przekraczać 25 tysięcy znaków (bez spacji). Prace krótsze niż 3 tysiące znaków (bez spacji) będą dyskwalifikowane.
    4. Każdy scenariusz powinien zostać opatrzony informacją: PRACA NA KONKURS PÓŁNOCNO-GALAKTYCZNY.
    5. Każda praca musi zawierać oświadczenie autora, iż jest wyłącznym autorem nadesłanego scenariusza.
    6. Nadesłane prace nie mogły być wcześniej nigdzie publikowane.
    7. Scenariusze będą oceniane pod względem: oryginalności fabuły, grywalności, jakości wykonania oraz zgodności z niniejszym regulaminem.
    8. Praca musi zostać przysłana na adres dnd-konkurs@polter.pl w formie elektronicznej w jednym z wybranych formatów: .pdf, .rtf, .doc.
    9. E-mail zawierający zgłoszenie musi zostać zatytułowany: II KONKURS PÓŁNOCNO-GALAKTYCZNY.
    10. Prace przyjmowane będą od 08.12 do 11.01.2009 roku; teksty wysłane po tym terminie nie wezmą udziału w konkursie.
    11. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1.02.2009 r. na stronach DnD.Polter.pl oraz Galakta.pl.
    12. Praca zwycięska oraz wszystkie prace prezentujące odpowiednio wysoki poziom pojawią się na stronie serwisu DnD.Polter.pl (redakcja zastrzega sobie wyłączne prawo do ich publikacji).
  4. Autor
    1. Wysyłając pracę, autor jednocześnie akceptuje regulamin konkursu i wyraża zgodę na publikację pracy na łamach działu D&D i d20 serwisu Poltergeist.
    2. Autor wraz z pracą zobowiązany jest podać swoje dane: imię, nazwisko, e-mail oraz korespondencyjny adres zamieszkania, a ewentualnie także pseudonim.
    3. W konkursie nie mogą brać udziału osoby bezpośrednio związane z jego organizacją, w szczególności członkowie redakcji działu D&D i d20 oraz pracownicy Wydawnictwa Galakta.
  5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie konkursu.
ANEKS
Tematem tej edycji konkursu są wszelkiego rodzaju PLAGI. Pojęcie to można rozumieć bardzo szeroko. Poniżej wymieniono kilka możliwych dróg interpretacji mogących zainspirować uczestników. Są to jedynie przykłady - dopuszczamy także inne możliwości:
  1. Zaraza naturalnego bądź nadnaturalnego pochodzenia, dotykająca ludzi, zwierząt lub roślin.
  2. Plaga szczurów, szarańczy bądź innego rodzaju szkodników.
  3. Susza, katastrofalna zima, klęska nieurodzaju.
  4. Boska zemsta, kara lub klątwa.
  5. Kataklizm: erupcja wulkanu, deszcz ognia, trzęsienie ziemi, huragan, ogromny pożar, potop, tsunami.
  6. Inwazja barbarzyńców, pogromy innowierców, polowanie na czarownice.
  7. Fala szaleństwa, prześladowań, przemocy.
  8. Odejście/zmiana działania magii.
  9. Milczenie bogów i zanik boskiej pomocy.
  10. Zgaśnięcie słońca.
  11. Powstanie umarłych z grobów.



Czytaj również

Talisman: Magia i Miecz
Powrót klasyki
- recenzja
Lost Cities: Pojedynek
Gdzie się podziała mapa?
- recenzja
This War of Mine
Ograni przez życie
- recenzja
Słup ognia
Reformacja na planszy
- recenzja
Tajemnica Whitehall
Stare, ale nowe
- recenzja
ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.