» Wieści » Fallout d20 - ilustracje

Fallout d20 - ilustracje

|

Fallout d20 - ilustracje
W Internecie pojawiły się aż trzy galerie ilustracji do Fallout PnP d20 - oficjalnej RPGowej adaptacji słynnej serii gier komputerowych. Rysunki przedstawiające postacie, bestie, ekwipunek, a także słynnego Vaultboya znaleźć można na oficjalnej stronie gry oraz na stronach dwóch grafików: Craiga Petersena i Dereka Handa.
Źródło: Duck and Cover

Komentarze


~Barraketh

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ausir w sumie poodpowiadal za mnie na wszystkie quoty do mojej wypowiedzi, dodac jednak chce, ze nie sikalbym po nogach przy probie przeniesienia Fallouta na jakikolwiek inny system, ale podszedlbym do tego tak samo krytycznie. Obecnie na temat F d20 jest wystarczajaco duzo informacji, zeby uznac to za konwersje co najmniej nieudana. Do samego d20 i owszem jestem uprzedzony, ale chyba mam do tego prawo w obliczu takiej ilosci gniotow stworzonych na bazie tej wlasnie mechaniki? Tym bardziej (co znow chce podkreslic), kiedy mam takie a nie inne probki Fallka. Mimo kilku dobrych systemow d20 kojarzy mi sie glownie z totalna tandeta, ktorej wyszlo/wychodzi proporcjonalnie duzo wiecej.

Na koniec dodam jeszcze, ze lepiej nie rysuje, ba, wcale nie rysuje. Jednak chyba kazdy, kto gral, zgodzi sie, ze zaprezentowane rysunki niewiele maja wspolnego z klimatem Fallka. Jesli bede chcial zabijac gigantyczne ropuchy z nieproporcjonalnie wielkimi dlonmi, to zagram sobie w AD&D ;)

A na koniec mala uwaga do Deckarda - to ostatnie zdanie w twojej wypowiedzi nie bylo potrzebne, ba, bylo wrecz nie na miejscu, wiec prosze o powstrzymanie sie przed tego typu 'ambitnymi' uwagami, bo wszyscy mamy prawo do wlasnego zdania i nie trzeba od razu byc zlosliwym, kiedy moje zdanie nie pokrywa sie z twoim. Prawda?
12-12-2006 16:40
Krakonman
    Barraketh
Ocena:
0
Jakie mamy probki Fallouta, ze wiadomo, ze to bedzie gniot? Widzialem tylko opis traitow. Jest przyzwoity.
12-12-2006 17:48
Ausir
    Krakonman
Ocena:
0
Traity ujdą. Za to wstęp opisujący historię świata Fallouta jest naprawdę żałosny.
12-12-2006 20:29
Gerard Heime
   
Ocena:
0
Beamhit, tak dla równowagi dodam, ze SPECIAL ma wiele innych elementów, które są cenione przez fanów za swoją odmienność od rozwiązań stosowanych w grach D&Dpodobnych. Czyli: system rozwoju pozbawiony klas i związanych z nim ograniczeń, dowolny rozwój skilli służących do walki jak i tych pokojowych, czy bardzo lubiany przez graczy system walki oparty o Action Pointsy. Plus zupełnie inny system pancerza (DR i DT oprócz AC).
Słowem, choc pewne założenia są podobne, innych nie da się zrealizować inaczej jak przez zmiany w mechanice (wprowadzenie jednej klasy ze wszystkimi skillami jako klasowymi, konwersja BPA na skille bojowe itd).
13-12-2006 16:25
Fungus
   
Ocena:
0
Wlasnie Gerard, wiec jak sam widzisz taki problem z konwersja SPECIAL na d20 nie jest ;-) Wystarczy wprowadzic jedna klase, rozwiazanie niekonwencjonalne w d20, owszem, ale przeciez dzialajace rownie dobrze z mechanika jak kazda inna liczba klas. DR i DT to 5 minut pracy, one do d20 pasuja bez problemu, tyle ze zwiekszaja komplikacje walki.
Glowny problem to action pointsy i przelozenie attack bonus na skille (albo w druga strone), tym niemniej nie jest to nic z czym ktos sprytny by sobie nie poadzil po przemysleniu i jakims czasie spedzonym na implementacji i testowaniu ;-)

Chcialem tu jednak zauwazyc ze sadzac po dotychczasowych dokonaniach GCG to w mojej opinii (nieskromnej) predzej pieklo zamarznie a mi kaktus na rece wyrosnie niz GCG porzadna i dopracowana konwersje przedstawi. Spodziewam sie solidnego gniota.
13-12-2006 17:18
Ausir
   
Ocena:
0
Dokładnie. Należy tu oddzielić ogólną krytykę d20 od krytyki wersji GCG.
13-12-2006 18:39
~Pallator

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Koniec świata... Ten Szpon Śmierci ... A koleś z minigunem to mutant czy Hulk :o
17-12-2006 21:29
Zsu-Et-Am
   
Ocena:
0
Na upartego, to Hulk też jest mutantem... ;)
18-12-2006 03:06

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.