» Wieści » Fallout d20 - ilustracje

Fallout d20 - ilustracje

10-12-2006 21:08 | Paweł 'Ausir' Dembowski

Fallout d20 - ilustracje
W Internecie pojawiły się aż trzy galerie ilustracji do Fallout PnP d20 - oficjalnej RPGowej adaptacji słynnej serii gier komputerowych. Rysunki przedstawiające postacie, bestie, ekwipunek, a także słynnego Vaultboya znaleźć można na oficjalnej stronie gry oraz na stronach dwóch grafików: Craiga Petersena i Dereka Handa.
Źródło: Duck and Cover

Komentarze

string(15) ""

~Barraketh

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Powinno sie tym ludziom zabronic profanowania kultowej serii Fallout. Jak z Deathcawa mozna bylo zrobic takie... cos!? Co to ma byc? Ropucha? Te rysunki sa okropne :/
11-12-2006 00:15
Ausir
    Deathclaw
Ocena:
0
nie do końca przypomina tego z F1 i F2, ale i tak jest lepszy od włochatej wersji z Tacticsa, nie mówiąc już o tej z konsolowego Fallout: Brotherhood of Steel.
11-12-2006 00:20
Prozac
    Hmm...
Ocena:
0
Generalnie cienko, aczkolwiek "reklamy" Cragia Petersena bardzo mi się spodobały, fajna retro-stylistyka. No i udało mu się nie sprofanować PIPBoya!
11-12-2006 01:30
Ausir
    Nie PIPBoya
Ocena:
0
tylko Vaultboya :). To dwie różne postacie, niestety często mylone (w tym przez twórców Tacticsa). Vaultboy (zwany też czasem Falloutboyem) to blondyn w niebiesko-żółtym kombinezonie z Vault 13, a Pip-Boy to ludzik widoczny w interfejsie samego PIPBoya - rudy, ze spiczastymi uszami, w żółto-czerwonym wdzianku. Vaultboy jest maskotką Vault-Tec, a Pip-Boy RobCo, producenta PIPBoya.

A co do samych rysunków, to widziałem lepsze fanowskie wersje Vaultboya.
11-12-2006 01:42
Prozac
    Ausir
Ocena:
0
True, true. Mój błąd. Ale przyznasz że obie te postacie mają w sobie coś graficznie podobnego ;)
11-12-2006 03:01
Ausir
    No tak.
Ocena:
0
Obie są oparte na postaciach z komiksów z lat 40. i 50.
11-12-2006 03:03
~Barraketh

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Nie zmienia to faktu, ze sam pomysl Fallouta d20 jest absolutnie bezsensowny, a te rysunki to smiech na sali. Moze jeszcze wpakuja tam smoki w przebraniu?
11-12-2006 08:56
Krakonman
    Bezsensowny?
Ocena:
0
Dlaczego? Co jest zlego w przeniesieniu cRPG na papier?
11-12-2006 12:38
Ausir
    Barrakethowi
Ocena:
0
chodzi raczej o mechanikę d20 niż o samą ideę papierowego Fallouta.
11-12-2006 14:13
~Krist Algar

Użytkownik niezarejestrowany
    Bezsensowny? 2
Ocena:
0
Na razie bym się nie wypowiadał co do jakości Fallouta d20, w końcu nie jedną niespodziankę twórcy gier potrafią zrobić. Ja tam wolę być optymistą. :)
11-12-2006 15:30
Ausir
    Bezsensowny?
Ocena:
0
O ile to, czy sam pomysł adaptacji Fallouta do mechaniki d20 ma sens jest sprawą dyskusyjną, to wystarczy przejrzeć udostępnione do tej pory przez wydawcę próbki podręcznika, żeby wiedzieć, że akurat *ta* próba adaptacji Fallouta do mechaniki d20 nie będzie raczej miłą niespodzianką. Jeśli zdarzy się cud, to będzie to najwyżej przeciętna adaptacja.
11-12-2006 15:34
Rincewind
   
Ocena:
0
a te rysunki to smiech na sali.

Rozumiem że rysujesz lepiej?
11-12-2006 18:42
~argoth

Użytkownik niezarejestrowany
    zło...
Ocena:
0
mówie NIE dla profanowania sagi Fallout w konwencji d20...
11-12-2006 19:04
Ausir
    Rincewind
Ocena:
0
Nie trzeba być dobrym kucharzem, żeby wiedzieć, że obiad ci nie smakuje. I nie trzeba rysować dobrze, żeby krytykować ilustracje - wystarczy porównać je z concept artami z Fallouta i grafikami w samej grze oraz z ilustracjami do innych podręczników RPG.
11-12-2006 19:13
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Rozumiem że rysujesz lepiej?

Ja rozumiem, że widział lepsze rysunki i ma prawo lepszych rysunków wymagać (ZWŁASZCZA jeśli chodzi o ilustracje do podręcznika ze słówkiem "FALLOUT" w nazwie :P )
11-12-2006 19:16
Krakonman
    argoth
Ocena:
0
d20 nie jest konwencja tylko mechanika
11-12-2006 21:23
Deckard
   
Ocena:
0
d20 jako Profanacja? A tak, zapomniałem..od tyłu daje Zło, co w lustrze daje szatan :P

Dobre konwersje: Mutants & masterminds, Conan - nie wiem skąd ten rwetest. Rozumiem, że gdyby autorzy zapowiedzieli stworzenie konwersji storytellingowej (mylnie uznawanej za jedyną "mechanikę" w WoDzie) szczałbyś po nogach? Idź raczej sobie poopowiadać przy ognisku o Wojnie i Braterstwie...
11-12-2006 23:43
Beamhit
   
Ocena:
0
Pewnie ludzie nie widzą, jak SPECIAL jest podobne do d20 :P

Siła - Pecepcja
Zręczność - Zwinność
Kondycja - Kondycja
Inteligencja - Inteligencja
Mądrość - Percepcja
Charyzma - Charyzma

I tylko Lucka brak :P

Oprócz tego AC, poziomy, ten sam sposób przeskakiwania (ta sama tabela pedeków), HP, co trzy poziomy perk / atut.

To się aż prosiło o konwersje na d20, IMO bardziej grywalne niż SPECIAL w wersji papierowej :P
11-12-2006 23:54
kaduceusz
   
Ocena:
0
> I tylko Lucka brak :P

Don't worry!

;oP
12-12-2006 00:10
Ausir
   
Ocena:
0
@Beamhit
Podobieństwa może i są, ale są też znaczne różnice - brak klas i większa wszechstronność w SPECIALu oraz dużo większy nacisk na umiejętności, których system w d20 jest bardzo ubogi.

@Deckard
Tak, ale patrząc po dotychczas udostępnionych próbkach Fallout d20 to nie jest dobra konwersja na poziomie Conana Mongoose'a.

Swoją drogą to Jason Mical, autor starego Fallouta PnP na SPECIALu, próbował swego czasu kupić prawa do RPGa na podstawie Fallouta i potencjalnym wydawcą był właśnie Mongoose - niestety, wtedy Interplay nie był zainteresowany. Zamiast tego licencję dostał gość, który mimo że jest Amerykaninem nie potrafi sklecić zdania po angielsku bez błędów, a jego dotychczasowe doświadczenie to trzy kiepskie przygody do D&D, które można kupić w PDFach na jego strony za parę dolców. Chociaż i tak dobrze, że to nie on pisze sam podręcznik tylko znalazł do tego ludzi.
12-12-2006 02:41

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.