Dla Mistrzów Podziemi
Działy:» Inspiracje
» Prowadzenie
» Przygody i lokacje
» Bohaterowie Niezależni
» Potwory
» Przedmioty
» Zasady domowe
Wyświetlono rezultaty 161-185 z 185.
Sortuj wg:
Druidzi cz. II
Czy druidzi składali ofiary z ludzi?
17-12-2007 19:31 | Adi Cherryson | Komentarze: 4
Poniższy tekst ukazał się pierwotnie na łamach serwisu dnd.pl. Aktualna jego wersja została powtórnie zredagowana przez redaktorów serwisu Poltergeist i opublikowana za zgodą autora.
Ofiary z ludzi. Dzisiaj zapewne większości z nas wydaje się to odrażające i w odpowiedzi na pytanie: "Czy druidzi s...
Druidzi cz. III
Filozofia i Mądrość, Prawda i Słowo
14-01-2008 21:34 | Adi Cherryson | Komentarze: 2
Poniższy tekst ukazał się pierwotnie na łamach serwisu dnd.pl. Aktualna jego wersja została powtórnie zredagowana przez redaktorów serwisu Poltergeist i opublikowana za zgodą autora.
Co jest słodsze niż miód? - Bliska rozmowa.
Co jest bielsze niż śnieg? - Prawda.
Co jest szybsze niż wiatr? - Myśl...
Druidzi cz. IV
Magia druidów
14-01-2008 21:36 | Adi Cherryson | Komentarze: 4
Poniższy tekst ukazał się pierwotnie na łamach serwisu dnd.pl. Aktualna jego wersja została powtórnie zredagowana przez redaktorów serwisu Poltergeist i opublikowana za zgodą autora.
Powoli nadchodzi świt. Z naszego ogniska została ledwie sterta popiołów, jednak w kilku miejscach wciąż jeszcze tli...
Druidzi cz. V
Bogowie i mity
06-02-2008 23:00 | Adi Cherryson | Komentarze: 2
Poniższy tekst ukazał się pierwotnie na łamach serwisu dnd.pl. Aktualna jego wersja została powtórnie zredagowana przez redaktorów serwisu Poltergeist i opublikowana za zgodą autora.
By przywołać martwą religię z zapomnianego grobu i kazać jej opowiedzieć swe dzieje, potrzeba by czarodziejskiej ró...
Druidzi cz. VI
Upadek. Ostatni przemarsz druidów
12-05-2008 23:40 | Adi Cherryson | Komentarze: 6
Poniższy tekst ukazał się pierwotnie na łamach serwisu dnd.pl. Aktualna jego wersja została powtórnie zredagowana przez redaktorów serwisu Poltergeist i opublikowana za zgodą autora.
Świt. Przebudzenie ze świata pięknego snu.
Cudownie i magicznie spędzona noc kończy się nagle, gdy zastępy celtyck...
Druidzi cz. I
Wstęp albo opowieści przy leśnym ognisku
19-11-2007 15:33 | Adi Cherryson | Komentarze: 7
Poniższy tekst ukazał się pierwotnie na łamach serwisu dnd.pl. Aktualna jego wersja została powtórnie zredagowana przez redaktorów serwisu Poltergeist i opublikowana za zgodą autora.
Grimuar ten jest twoim przewodnikiem po świecie celtyckich druidów. Czytaj bacznie, a odkryjesz więcej z chwały, bo...
Pathfinder: Carrion Crown – podsumowanie
Bezcenny klejnot, czy zwykła błyskotka?
16-11-2011 22:33 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 3
Przygody z Koroną Padliny
W ciągu ostatnich kilku miesięcy na łamach serwisu ukazywały się recenzje poszczególnych przygód z kampanii Carrion Crown. Odnośniki do nich można znaleźć poniżej.
1. The Haunting of Harrowstone.
2. Trial of the Beast.
3. Broken Moon.
4. Wake of the Watcher.
5. Ashes at Daw...
Wieża Cieni cz. 1
Przygoda zajęła pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie Biała Dama na najlepszy scenariusz napisany przez przedstawicielkę płci pięknej. Na prośbę autorki - nie umieściliśmy w nim żadnych statystyk. Ten scenariusz przeznaczony jest dla dowolnej ilości graczy na w zasadzie dowolnych poziomach doś...Mgły nad Ruathymem cz. 1
Do syta napojeni miodem i winem Jasnym szykiem wyrwali naprzód, Razem siadali do misy. Za ucztę w górskiej twierdzy mieli zginąć. Zbyt wielu straciłem prawdziwych braci. Trzystu mężów w złotych torkach, Co szli na Catraechth, Uszedł, o! Biada, tylko jeden. Orszak Goddinów znad ostrogrzywych Koni ba...Mgły nad Ruathymem cz. 2
Akt IV Scena I – Poznajemy Las Gracze powinni opuścić siedziby druidów przed świtem następnego dnia (wliczając w to czas snu). Sean zobowiąże się pojechać z nimi aż pod las i poczekać tam na nich przez trzy dni. Cały czas przypomina bohaterom o pośpiechu. Fladrif nie ma już dużo czasu. Tyl...Wieża Cieni cz. 2
Rozdział V – Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Ten dzień zapowiada się jeszcze bardziej ekscytująco! Eliminacje turnieju łuczniczego, prośba Edgara i jeszcze tajemniczy starzec. Ale po kolei! Śniadanie przy stole łuczników upłynie w ciszy. Wszyscy wydają się podekscytowani,...Wieża Cieni cz. 3
Rozdział X – Wrota się otwierają. Jednak loch! Jednak bez smoka... Tak czy inaczej, w momencie gdy drzwi się otworzą, wszystkich ogarnie nienaturalny, grobowy chłód. Sponad kamiennego kręgu uniesie się potężna chmura, przypominająca esencję najczystszej ciemności. Bezkształtna czerń uformuje...Beszamel: O rety! Galarety! [PDF]
Rondell kontraatakuje - w nowej, kanapkowej szacie
O rety! Galarety! to odnowiony i gruntownie przebudowany scenariusz, który jako Rondell szlamu został osadzony w Zapomnianych Krainach. Akcja O rety! Galarety! opiera się o tę samą intrygę, jednak rozgrywa się w realiach settingu Beszamel, którego konwencja jest opisywana jako "straszno-śmieszne gas...Wilk w potrzasku (spotkanie do D&D 5E)
Mini-przygoda na mroźnych bezdrożach
Drużyna podczas wędrówki przez mroźne bezdroża napotyka na śnieżnego wilka, który wpadł w sidła. W zależności od podjętych decyzji bohaterowie mogą zyskać w bestii sprzymierzeńca albo liczyć się z zemstą watahy wilków i... myśliwych. Streszczenie Niniejsza mini-przygoda składa się z trzech spotk...Romeo i Julia
Historia tragicznej miłości z happy endem
Opowieść o tragicznej miłości dwojga młodych ludzi należących do nienawidzących się rodów zna każdy. Scenariusz niniejszej przygody da graczom możliwość dopisania do niej szczęśliwego zakończenia. Przygoda została przygotowana z myślą 4-5 osobowej drużynie postaci na 9-10. poziomie doświadczenia. W...Zasadzka we mgle
Czasem myśliwy staje się zwierzyną
Scenariusz niniejszej przygody przedstawia spotkanie losowe do rozegrania w zamglonym lesie, które dla pazernej drużyny na 3-5. poziomie doświadczenia (w zależności od liczby postaci i myśliwych) może zakończyć się zabójczą zasadzką. Tę przygodę można wykorzystać jako uzupełnienie spotkania: Wi...Genasi pozytywnej energii (SW: 1)
Planokrwisty przepełniony Pozytywną Energią
Positai, 1. poziomowy zbrojny Rozmiar/Typ: Średni Humanoid (Pozaplanarny, Pozytywny) Kość Wytrzymałości: 1k8+3 (7 pw) Inicjatywa: +5 Szybkość: 9 m Klasa Pancerza: 16 (+1 Zr, +4 koszulka kolcza, +1 tarcza), dotyk 11, nieprzygotowany 15 Bazowy Atak/Zwarcie: +1/+3 Atak: Długi miecz +3 wręcz (1k8+2/...Hippolder (SW 4) [PDF]
Koniowaty kuzynek beholderów
Nowe wyzwanie dla Twoich graczy! Poznaj hippoldera - przerażającą bestię z piekła rodem, która zwodzi podróżników swoim całkiem niepozornym wyglądem. Sprawdź, czy Twoi gracze dadzą się nabrać na sztuczki szalonego pasterza i czy zdołają rozwiązać tajemnicę okrutnych morderstw. W nagrodę za ich dzia...Wstęp do starej szkoły RPG
Graj jak w latach 70.
Wstęp do starej szkoły RPG to tłumaczenie artykułu "A Quick Primer for Old School Gaming" Matta Fincha, autora Swords & Wizardry. Tekst opowiada o specyfice starszego podejścia do gier fabularnych, w którym zasady są jedynie ramą dla opowieści i nie starają się odwzorować każdego szczegółu świata pr...Dar Yennekena
Charyzma nie zawsze jest zaletą...
Historia: Działo się to dawno temu - w czasach, gdy królowi Azounowi z Cormyru jeszcze nawet przez myśl nie przeszła jego poźniejsza krucjata przeciwko Tuiganom, zaś przodkowie obecnego kalifa Calimshanu - Rashida Djenispoola, dopiero mocno kombinowali, jak tu dojść do władzy. W rzeczonych czasach ż...Eliksiry Mellifleura - Słabe artefakty
Mikstury i olejki nieśmierci
Mellifleur cenił te magiczne eliksiry tak bardzo, że przechwalał się ich niezwykłymi właściwościami nawet wobec innych bóstw. Podobno to właśnie te przechwałki przyciągnęły uwagę większego bóstwa kradzieży, które ukradło mikstury i wrzuciło je do zmiennego portalu, w każdej sekundzie prowadzącego na...Specjalne moce pancerzy i broni
Poniżej znajdują się opracowane dodatkowe magiczne właściwości pancerzy i broni, w które można "zaopatrzyć" ekwipunek przewijający się przez sesje. Obok nazwy każdej z nich znajduje się pseudonim jej autora. Informacje o aktualizacjach w tej kategorii będą ukazywały się na stronie głównej...Lista magicznych przedmiotów
Obdarzone nadzwyczajną mocą przedmioty i artefakty
Poniżej zaprezentowano listę specjalnych przedmiotów (od obiektów przeklętych po potężne artefakty) i dodatkowych zasad ich dotyczących (od usprawnień po defekty i klątwy). Uzupełniają one te znajdujące się w Przewodniku Mistrza Podziemi i innych suplementach do systemu D&D oraz innych gier opar...Eliksir czarów (D&D 5E)
Panaceum na brak komórek zaklęć
Twoja postać zbyt szybko wyczerpuje wszystkie komórki czarów? Ta mikstura pomoże w rozwiązaniu tego problemu. Eliksir czarów Po wypiciu tego magicznego wywaru postać odzyskuje jedną komórkę czarów, maksymalnie poziomu odpowiadającego poziomowi mikstury. Jeżeli postać wypije eliksir wyższego poziom...Arsenał prawdziwego Łotra (D&D 5E)
Zestaw broni dla Łotra i Mistrz Oręża po nowemu
Dla wielu fanów Lochów i Smoków wielkim szokiem okazało się to, że w obecnej, piątej edycji Dungeons & Dragons atuty (feats) zostały sprowadzone do roli opcjonalnego elementu gry. Jeżeli Mistrz Podziemi zezwoli graczom na skorzystanie z nich, wówczas mogą oni zadecydować (co do zasady), pod...Przejdź do strony: