Dla Mistrzów Podziemi
Działy:» Inspiracje
» Prowadzenie
» Przygody i lokacje
» Bohaterowie Niezależni
» Potwory
» Przedmioty
» Zasady domowe
Wyświetlono rezultaty 161-185 z 185.
Sortuj wg:
Pierścień Reriwen - Potężny artefakt
Szlachetna elfka (niemal) na zawołanie
04-01-2005 20:53 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 30
Wygląd i zachowanie: Ten potężny pierścień, wyglądający jak zwykła prosta obrączka ze złota lub srebra (zależnie od tego, którego kruszcu właściciel bardziej nie lubi) dla większości ludzi zostaje prostą biżuterią.
Zidentyfikowanie jego mocy jest prawie niemożliwe, można to zrobić tylko za pomocą cz...
Ekwipunek Świętego Mikołaja
Zedrzyj go z niego!
25-12-2004 13:26 | Piotr 'Faust' Kucharski | Komentarze: 43
Strój Świętego Mikołaja
Ta dziwna szata początkowo wydaje się być zwyczajnym ubraniem maga – trochę za szerokim, wykonanym z czerwonego materiału, obszytym białym futrem i upstrzonym cekinami. Zawsze jest do niej dołączona szlafmyca zaopatrzona w puszysty pompon.
Pod niegroźnym wyglądem, stró...
Śniegowy golem - potwór (SW: 10)
Strzeż się bałwanka...
25-12-2004 13:11 | Piotr 'Faust' Kucharski | Komentarze: 22
Duży konstrukt
Kości Wytrzymałosci: 11k10 (65 pw)
Inicjatywa: -2 (Zr)
KP: 21 (-1 rozmiar, -2 zr, +14 naturalny)
Szybkość: 4,5 m
Ataki: 2 walnięcie +14 wręcz lub wieka miotła +15/+10 wręcz
Specjalne Ataki: powiew mrozu, śnieżna piguła
Specjalne Cechy: asymilacja zimna, konstrukt, niepodatność na magi...
Święty Mikołaj - szablon
Nie chciałbyś nim zostać...
25-12-2004 12:43 | Piotr 'Rebound' Brewczyński | Komentarze: 41
Niemal każda humanoidalna rasa ma w roku jakieś święto, podczas którego jej przedstawiciele obdarowują się wzajemnie prezentami i upominkami. - niezależnie od tego, czy owymi upominkami są ślicznie zapakowane, mniej lub bardziej praktyczne przedmioty, czy tylko kolejny posiłek, na który składa się g...
Dar Yennekena
Charyzma nie zawsze jest zaletą...
Historia: Działo się to dawno temu - w czasach, gdy królowi Azounowi z Cormyru jeszcze nawet przez myśl nie przeszła jego poźniejsza krucjata przeciwko Tuiganom, zaś przodkowie obecnego kalifa Calimshanu - Rashida Djenispoola, dopiero mocno kombinowali, jak tu dojść do władzy. W rzeczonych czasach ż...Babie zęby - Słaby artefakt
Uważaj na latające szczęki!
11-11-2004 00:00 | Piotr 'Rebound' Brewczyński | Komentarze: 39
Często zastanawiałem się co zrobić, by raz na zawsze przystopować zapędy graczy do bezmyślnego zbierania magicznych przedmiotów. Odpowiedź okazała się niezwykle prosta – stworzyłem przeklęty artefakt, który skutecznie uprzykrzał życie posługującym się nim herosom. Poniżej przedstawiam jego kró...
Artefakty Szass-Tama
Co takiego kryje licz?
04-11-2004 19:39 | Piotr 'Cahir' Wiankowski | Komentarze: 27
Przedstawione w tym artykule potężne artefakty znajdują się w posiadaniu Zulkira Nekromancji - Szass Tama. Niegdyś spoczywały w krypcie licza Larlocha - arcymaga ze starożytnego Netheril, lecz wiekowy czarodziej pozwolił Szass Tamowi zabrać je ze swej krypty. Zarówno Kula Martwego Księżyca jak i Sie...
Fessel - Słaby artefakt
Nie miej przedmiotu magicznego od siebie mądrzejszego
04-06-2004 21:47 | Piotr 'Faust' Kucharski | Komentarze: 12
Historia: Magowie znani są ze swej mądrości, ale też i z głupoty zrodzonej z dążenia do potęgi. Jednym z takich głupców był Azruil, Czerwony Czarnoksiężnik z Thay, który przypłacił swoje żądze życiem.
Azruil zapragnął mieć potężną broń, dzięki której mógłby wspiąć się na wyższy szczebel hierarchii...
Laska Cieni i Ciemności - Słaby artefakt
Tylko dla cienistych
03-06-2004 18:44 | Piotr 'Cahir' Wiankowski | Komentarze: 11
Historia i wygląd: Ten artefakt został stworzony przez najwyższych kapłanów złej bogini Shar, ponad tysiąc lat temu i jest jednym z trzech powstałych egzemplarzy. Mówi się, że sama bogini pobłogosławiła swych wiernych podczas tworzenia tego przedmiotu. W procesie kreacji uczestniczyło też dwóch potę...
Rzeźbiarz cz. 2
12-04-2004 20:52 | Piotr 'Rebound' Brewczyński | Komentarze: 13
Siedziba rzeźbiarza.
1. Okolica – Okolica siedziby szalonego maga to nic więcej poza paroma niskimi drzewami, krzakami i kilkoma tonami skał. Na uwagę zasługuje uczęszczana droga, prowadząca z jednego miasta krainy do drugiego. Jest ona na tyle szeroka, by z przejazdem po niej dał sobie radę...
Rzeźbiarz cz. 1
08-04-2004 15:36 | Piotr 'Rebound' Brewczyński | Komentarze: 18
Przygoda w pierwotnej wersji startowała w ogólnopolskim konkursie Quentin 2004. Komentarze Jury na jej temat możecie przeczytać tutaj.
Na początek.
Poniższy scenariusz przeznaczony jest dla trzech-czterech graczy na poziomach 7-9, grających w dowolnym świecie trzeciej edycji systemu Dungeons & Dr...
Wieża Cieni cz. 3
Rozdział X – Wrota się otwierają. Jednak loch! Jednak bez smoka... Tak czy inaczej, w momencie gdy drzwi się otworzą, wszystkich ogarnie nienaturalny, grobowy chłód. Sponad kamiennego kręgu uniesie się potężna chmura, przypominająca esencję najczystszej ciemności. Bezkształtna czerń uformuje...Wieża Cieni cz. 2
Rozdział V – Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Ten dzień zapowiada się jeszcze bardziej ekscytująco! Eliminacje turnieju łuczniczego, prośba Edgara i jeszcze tajemniczy starzec. Ale po kolei! Śniadanie przy stole łuczników upłynie w ciszy. Wszyscy wydają się podekscytowani,...Wieża Cieni cz. 1
Przygoda zajęła pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie Biała Dama na najlepszy scenariusz napisany przez przedstawicielkę płci pięknej. Na prośbę autorki - nie umieściliśmy w nim żadnych statystyk. Ten scenariusz przeznaczony jest dla dowolnej ilości graczy na w zasadzie dowolnych poziomach doś...Shazzelim - Słaby artefakt
Zguba Grających na Harfach
27-02-2004 13:40 | Piotr 'Cahir' Wiankowski | Komentarze: 39
Historia: Shazzelim jest magicznym sejmitarem stworzonym przez zulkira Lauzorila (lub z jego rozkazu) tylko w jednym celu – zabijania jego zaprzysięgłych wrogów - Harfiarzy. Mędrzec Elminster z Cienistej Doliny po raz pierwszy spotkał się z tym ostrzem, gdy kapitan thayjskich armii imieniem Ah...
Specjalne moce pancerzy i broni
Poniżej znajdują się opracowane dodatkowe magiczne właściwości pancerzy i broni, w które można "zaopatrzyć" ekwipunek przewijający się przez sesje. Obok nazwy każdej z nich znajduje się pseudonim jej autora. Informacje o aktualizacjach w tej kategorii będą ukazywały się na stronie głównej...Nagolenniki wiatru
Marzenie każdego sprintera
28-12-2003 17:15 | Estel | Komentarze: 26
Historia: Jothun Blizarderth i Hillert’th Datrath, wyszkoleni przez tego samego mistrza, od zawsze rywalizowali ze sobą w sztukach magicznych. Z biegiem lat, już jako samodzielni, doświadczeni magowie, niezmiennie nie potrafili dojść do porozumienia kłócąc się o to, który z nich jest lepszy.
Z...
Brzytwotrawa (SW: -)
Małe lub Średnie Zagrożenie* Roślinne
07-09-2003 14:07 | Piotr 'Rebound' Brewczyński | Komentarze: 69
Nie wszystkie rośliny nieinteligentne są z natury neutralne. Bywają też niestety takie, których skażenie złem zaowocowało nieodwracalna przemianą. Jedną z takich hybryd jest właśnie brzytwotrawa, rosnąca w miejscach, gdzie skupienie energii negatywnej jest na tyle niskie, że rośliny są w stanie ją p...
Hypnotnik (SW: 3) (3 ed.)
22-08-2003 11:26 | Ranferiel | Komentarze: 72
Wszystko to, co
Widzę, wiem –
Snem jest tylko...
We śnie snem.
Edgar Allan Poe
Średni humanoid
Kość Wytrzymałości: 4k8+4 (30 pw)
Inicjatywa: +5 (Poprawiona inicjatywa)
Szybkość: 9 m
KP: 11 (+1 Zr)
Ataki: w zależności od broni i poziomu hypnotnika.
Obrażenia: w zależności od broni i poziomu...
Igła Yondalli
Coś, co każdy niziołek powinien mieć w swojej kuchni
20-08-2003 23:07 | Ranferiel | Komentarze: 37
Historia i wygląd: Garry Plunckett z Silverymoon był kupcem, podróżnikiem, a także zupełnie przypadkowym współ-wynalazcą pewnego dość nietypowego artefaktu. Nie wiadomo kiedy i w jakich okolicznościach ten wesoły i przedsiębiorczy halfling po raz pierwszy zjawił się w Cytadeli Adbar. Choć w sumie, a...
Pięści Waukeen
Twarda waluta...
15-08-2003 00:00 | Piotr 'Rebound' Brewczyński | Komentarze: 30
Historia: Każdy musi czasem przywalić komuś w mordę. Czy to kapłan, czy to mnich – nie zawsze udaje się utrzymać gniew na wodzy i ni stąd ni zowąd stoimy nad nieprzytomnym jegomościem, którego skosiliśmy z nóg jednym silnym, porządnym ciosem. Oczywiście siła uderzenia nie zawsze drzemie tylko...
Błyskotka [PDF]
Nie tylko sroki zbierają błyskotki
29-07-2003 16:03 | Piotr 'Rebound' Brewczyński | Komentarze: 22
W drodze z jednego miejsca do drugiego bohaterowie natykają się na dwóch kamiennych gigantów, którzy zgubili swoją zabawkę. Czy opłaca się pomóc komuś, kogo oko jest większe niż głowa przeciętnego człowieka?
Błyskotka to spotkanie losowe dla edycji 3.5 systemu, przeznaczone dla graczy na dowolnych...
Mgły nad Ruathymem cz. 1
Do syta napojeni miodem i winem Jasnym szykiem wyrwali naprzód, Razem siadali do misy. Za ucztę w górskiej twierdzy mieli zginąć. Zbyt wielu straciłem prawdziwych braci. Trzystu mężów w złotych torkach, Co szli na Catraechth, Uszedł, o! Biada, tylko jeden. Orszak Goddinów znad ostrogrzywych Koni ba...Mgły nad Ruathymem cz. 2
Akt IV Scena I – Poznajemy Las Gracze powinni opuścić siedziby druidów przed świtem następnego dnia (wliczając w to czas snu). Sean zobowiąże się pojechać z nimi aż pod las i poczekać tam na nich przez trzy dni. Cały czas przypomina bohaterom o pośpiechu. Fladrif nie ma już dużo czasu. Tyl...Topór chciwości
Nie wszystko złoto, co się świeci.
15-02-2003 00:00 | ercon | Komentarze: 80
Historia i wygląd: W podziemiach ciągnących się pod Wrotami Baldura, w miejscu przez niektórych zwanym Głębokimi Piwnicami, kilkakrotnie w ciągu dziesieciodnia odbywały się walki gladiatorow. Niezrównanym wśród nich był krasnolud - niejaki Khondar Skulldark, o którym chodziły słuchy, że miał w swej...
Przejdź do strony: