» Wieści » Design & Developments - Trafienia krytyczne Design & Developments - Trafienia krytyczne 05-01-2008 12:36 | Adam 'iron_master' Janik Na stronie Wizards of the Coast pojawił się nowy artykuł z serii Design & Developments. Omówiono w nim funkcjonowanie trafień krytycznych 4. edycji D&D. Z tekstem można się zapoznać klikając na ten link. Źródło: Wizards of the Coast Tagi: D&D 4th. Ed. | Design & Developments | Wizards of the Coast | DDI Czytaj również Design & Development - Śmierć i umieranie Design & Development - Pułapki Nowości z Wizards of the Coast 20.09.2008 Nowości z Wizards of the Coast 12.09.2008 Nowości z WotC 04.09.2008 Nowości z WoTC 29.08.2008 Komentarze Zsu-Et-Am Ocena: 0 Wygląda nieźle. Krytyki częstsze (1/20 ataków; zdarzają się także przy stosowaniu zaklęć i w walce z nieumarłymi etc.), ale mniej poważne i wyjątkowe niż do tej pory (maksymalne obrażenia z kostki zamiast podwojenia zadanych ran); zasady z nimi związane uproszczone (brak zasięgów trafienia krytycznego i rzutów na potwierdzenie krytyka). Kolejny plus nowej mechaniki. [pokaż treść] [kto ukrył] 05-01-2008 13:53 jvans Zobacz profil Ocena: 0 fakt uproszczone i w sumie wszystko ładnie:D Jedyne do czego przyczepić się moge to, że na wyższych pozimoach krytyki nie bedą wzbudzać takich emocji bo 20 obrażeń (zlużmy tak śęrednio 1k10+7+k6) to nie zroni wrażenia na wojowniku na dajmy na 23 poziomie....No chyba że atuty ładnie dopkowywać będą krytyki.. Pomysł nie zły,tylko mam wrażeni żę 4 bedzie już zupełnie inną grą niż 3..Nie mówie że gorszą...tylko inna [pokaż treść] [kto ukrył] 06-01-2008 00:01 kaduceusz Ocena: 0 I pomyśleć, ze nad takimi duperelami można się tak rozwodzić :-P Jak dla mnie - czad wpis. Jest slang? Jest. Jest świetna ilustracja? Jest. Zasady upraszczają się z punktuwidzenia MG? Tak (ustalone obrażenia z krytyka dla bestii). Widać zamysł projektantów? Tak (nie dopuścić do przypadkowej śmierci postaci graczy - mało hardcore'we, ale trzeba z czegoś żyć a heartbreakery na potem :-P). Magiczne bronie nadal są superfajne? Tak (dają dodatkowe obrażenia). Kurde, może trzeba było zamówić w preorderze? :-D [pokaż treść] [kto ukrył] 06-01-2008 07:54 Bajer Ocena: 0 @jvans Wydaje mi się, że będzie sporo atutów, które będą dopakowywać trafienia krytyczne. Poza tym. Zauważ, że w opisie jest wspomniane coś o potężniejszych krytykach z niektórych broni. Niech WoTC pokaże jak rozwiązane jest zwarcie i inne akcje w walce, bo aż mnie ciekawość zjada:D Swoją drogą to ciekawa sprawa z tymi pełnymi obrażeniami. Na moje to o wiele ciekawsze i rozsądniejsze rozwiązanie. Ja się osobiście cieszę, że to będzie inna gra, bo wiele można zarzucić mechanice 3ed/3.5ed. Nie powiem ile czasu ślęczałem nad rozszerzonymi opisami mechaniki w artach na stronie WoTC, a sporo tego jest:D [pokaż treść] [kto ukrył] 06-01-2008 12:46 jvans Zobacz profil Ocena: 0 Fakt 3 ma swoje wady i wiem z parktyki ze nie ktore zasady byly roznie interpretowne...To co dowiaduje się o mechnice 4 jest ciekawe i to może być niezłe;D Tylko przed sesja bedzie pewni takie pyatni "no to co Warhamer, D&D 3,5 czy D&D 4?" skoro nie bedzie mozna konwertowac postaci... [pokaż treść] [kto ukrył] 06-01-2008 14:25 Zsu-Et-Am Ocena: 0 jvans - konwertować będzie się dało. Jeśli ktoś ma za dużo czasu i chęci. No i nie będzie można posiłkować się (przynajmniej początkowo) dziesiątkami dodatków, by oddać to, co było dostępne w 3.5, a nie zostało przeniesione. Znając życie trafią się jakieś atuty (albo talenty) umożliwiające zadanie dodatkowych obrażeń przy krytyku, tak jak i będą magiczne usprawnienia i specjalne właściwości niektórych broni. Na wysokich poziomach jakoś to się ustali, choć na pewno nie doprowadzi do "starć błyskawicznych" - od tego twórcy odchodzą. [pokaż treść] [kto ukrył] 06-01-2008 14:48 209326209388209399209427209452209455 Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.