» Wieści » Design & Developments - Trafienia krytyczne

Design & Developments - Trafienia krytyczne

|

Design & Developments - Trafienia krytyczne
Na stronie Wizards of the Coast pojawił się nowy artykuł z serii Design & Developments. Omówiono w nim funkcjonowanie trafień krytycznych 4. edycji D&D. Z tekstem można się zapoznać klikając na ten link.
Źródło: Wizards of the Coast
Tagi: D&D 4th. Ed. | Design & Developments | Wizards of the Coast | DDI


Czytaj również

Komentarze


Zsu-Et-Am
   
Ocena:
0
Wygląda nieźle. Krytyki częstsze (1/20 ataków; zdarzają się także przy stosowaniu zaklęć i w walce z nieumarłymi etc.), ale mniej poważne i wyjątkowe niż do tej pory (maksymalne obrażenia z kostki zamiast podwojenia zadanych ran); zasady z nimi związane uproszczone (brak zasięgów trafienia krytycznego i rzutów na potwierdzenie krytyka). Kolejny plus nowej mechaniki.
05-01-2008 13:53
   
Ocena:
0
fakt uproszczone i w sumie wszystko ładnie:D Jedyne do czego przyczepić się moge to, że na wyższych pozimoach krytyki nie bedą wzbudzać takich emocji bo 20 obrażeń (zlużmy tak śęrednio 1k10+7+k6) to nie zroni wrażenia na wojowniku na dajmy na 23 poziomie....No chyba że atuty ładnie dopkowywać będą krytyki..
Pomysł nie zły,tylko mam wrażeni żę 4 bedzie już zupełnie inną grą niż 3..Nie mówie że gorszą...tylko inna
06-01-2008 00:01
kaduceusz
   
Ocena:
0
I pomyśleć, ze nad takimi duperelami można się tak rozwodzić :-P

Jak dla mnie - czad wpis. Jest slang? Jest. Jest świetna ilustracja? Jest. Zasady upraszczają się z punktuwidzenia MG? Tak (ustalone obrażenia z krytyka dla bestii). Widać zamysł projektantów? Tak (nie dopuścić do przypadkowej śmierci postaci graczy - mało hardcore'we, ale trzeba z czegoś żyć a heartbreakery na potem :-P). Magiczne bronie nadal są superfajne? Tak (dają dodatkowe obrażenia). Kurde, może trzeba było zamówić w preorderze? :-D
06-01-2008 07:54
Bajer
   
Ocena:
0
@jvans
Wydaje mi się, że będzie sporo atutów, które będą dopakowywać trafienia krytyczne. Poza tym. Zauważ, że w opisie jest wspomniane coś o potężniejszych krytykach z niektórych broni.

Niech WoTC pokaże jak rozwiązane jest zwarcie i inne akcje w walce, bo aż mnie ciekawość zjada:D

Swoją drogą to ciekawa sprawa z tymi pełnymi obrażeniami. Na moje to o wiele ciekawsze i rozsądniejsze rozwiązanie.

Ja się osobiście cieszę, że to będzie inna gra, bo wiele można zarzucić mechanice 3ed/3.5ed. Nie powiem ile czasu ślęczałem nad rozszerzonymi opisami mechaniki w artach na stronie WoTC, a sporo tego jest:D
06-01-2008 12:46
   
Ocena:
0
Fakt 3 ma swoje wady i wiem z parktyki ze nie ktore zasady byly roznie interpretowne...To co dowiaduje się o mechnice 4 jest ciekawe i to może być niezłe;D Tylko przed sesja bedzie pewni takie pyatni "no to co Warhamer, D&D 3,5 czy D&D 4?" skoro nie bedzie mozna konwertowac postaci...
06-01-2008 14:25
Zsu-Et-Am
   
Ocena:
0
jvans - konwertować będzie się dało. Jeśli ktoś ma za dużo czasu i chęci. No i nie będzie można posiłkować się (przynajmniej początkowo) dziesiątkami dodatków, by oddać to, co było dostępne w 3.5, a nie zostało przeniesione.

Znając życie trafią się jakieś atuty (albo talenty) umożliwiające zadanie dodatkowych obrażeń przy krytyku, tak jak i będą magiczne usprawnienia i specjalne właściwości niektórych broni. Na wysokich poziomach jakoś to się ustali, choć na pewno nie doprowadzi do "starć błyskawicznych" - od tego twórcy odchodzą.
06-01-2008 14:48

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.