» O D&D i d20 » Humor » Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Animacja kokosów
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 2
Komponenty: W, S, M, K
Czas rzucania: 1 pełna runda
Efekt: Porażający!
Czas trwania 1 godzina/2 poziomy
Rzut obronny: Patrz opis
Odporność na czary: Nie

Animacja kokosów to ulepszona wersja zaklęcia Wierzchowiec. W chwili rzucania czaru, mag animuje dwa kokosy. Od teraz będą one za nim latać i uderzać o siebie, wywołując charakterystyczny dźwięk kopyt pędzącego rumaka. W czasie trwania zaklęcia czarujący może poruszać się z prędkością lekkiego rumaka, musi jednak przybrać charakterystyczną pozę, jak gdyby dosiadał konia.
Dodatkowo, każda osoba, która zobaczy czarodzieja podróżującego za pomocą Animacji kokosów, musi wykonać rzut obronny na Wolę. Jeśli się jej nie powiedzie, znajdzie się ona pod wpływem czaru Oszołomienie.
Czar może zostać przerwany przez rozproszenie magii kokosów lub ich zniszczenie. Mag musi słyszeć kokosy, aby uzyskać jakiekolwiek premie wynikające z tego czaru.
Komponent materialny: Kawałek liścia palmy kokosowej.
Kondensator: Dwa kokosy.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


~Lekter

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A te kokosy jakieś ukrycie zapewniają? =D
25-05-2005 07:43
~Lekter..again

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
...Ktoś tu się naoglądał Monty Pythona =D
25-05-2005 07:44
~Lekter..obiecuje że już ostatni

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A kiedy będzie klasa prestiżowa hiszpański iknwizytor? =D
25-05-2005 07:45
~Łysy

Użytkownik niezarejestrowany
    `
Ocena:
0
a ja bym wolał rycerzy mówiących "NI"
25-05-2005 09:59
Var Kezeel
   
Ocena:
0
JEAAHHH!! MONTY PYTHON RULLZZ!! :D
25-05-2005 14:10
~Lechu

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
and now something completly diffrent... :)
może jakaś nowa rasa? np. człowiek z dwoma tyłkami :)
25-05-2005 15:07
~tomsfingolfin

Użytkownik niezarejestrowany
    hmm....
Ocena:
0
Nie powiem, trochę humoru do sesji zawsze można wprowadzić. Powinno to ożywić graczy prowadzanych przez przynudzających MP.
25-05-2005 18:31
JanF
   
Ocena:
0
Niezłe:D Święty Graal się kłania:D
26-05-2005 15:35
~Ether Al

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Niezły czar. I skuteczny!
26-05-2005 15:41
~rodhan

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
To może pójdziemy do mnie :)
27-05-2005 09:27
~Silverholder

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Jednak wole tradycyjnego ognistego rumaka :P
27-05-2005 09:29
~Xan

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A może animowana papuga pozwoli latac właścicielowi??
Skeczu z papugą nie będzie...XD
Nie no fajnie, fajnie, humor ma no i przydatne:]
27-05-2005 10:19
~Infernus

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
czar całkiem, całkiem...
29-05-2005 13:30
~I\/elio

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Apropos nowych klas i ekwipunku. Kiedy będzi broń "Śięty Granat Ręczny" ? XDDD
01-06-2005 19:19
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
a co do człowieka z dwoma tyłkami stworzyłem już taką rasę na zwałem ich "dupaczami"[jeden tyłek zamiast głowy] którzy mają swój "unikalny" niezrozumiały język.Tak w ogóle te kokosy powinny mieć tragarza-wiernego sługę naszego rycerza i według mnie ten czar pownien mieć paladyn a nie czarodziej
01-06-2005 21:41
~Sin 33

Użytkownik niezarejestrowany
    Animacja kokosów
Ocena:
0
Spoko,spoko
02-06-2005 13:33
~KOKOSEK

Użytkownik niezarejestrowany
    KOKOS
Ocena:
0
JAK JEST: KOKOSKOWO!!
02-06-2005 17:01
~Mr.Gorke

Użytkownik niezarejestrowany
    Kokosy
Ocena:
0
To zaje... sprawa z tymi kokosami.potem może coś z jajkami
03-06-2005 14:39
~Xzar Grobowladny

Użytkownik niezarejestrowany
    Hmmm........
Ocena:
0
Ten czar morze zbijac Kokosy
07-06-2005 14:47
~Matiz_grunge

Użytkownik niezarejestrowany
    Modyfikator do czaru też jest??
Ocena:
0
Muahahahaha! A czy mag po zakończeniu czaru może zjeść te kokosy albo może nimi (za pomocą magii) cisnąć w jakiegoś potwora/nieprzyjaciela ?? ;]
08-06-2005 14:53

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.