» Blog » bundle, niemy i sieroty
28-07-2013 17:13

bundle, niemy i sieroty

W działach: bzdury, generatorki, wieści | Odsłony: 227

Ho, ho, brave new polter! Muszę się tu trochę ogarnąć, a tymczasem proponuję coś z zupełnie innej beczki. Będą wieści, polecanki i generatorek.

 

Zaczynamy od wieści.

- Ruszyło piąte bundle of holding, tym razem z tysiącami stron dobroci do Pathfindera na temat settingu Midgard w ogólności a wolnego miasta Zobeck w szczególności. Wszystko w formule płać-niby-ile-uważasz. Niby, bo wpłata minimalna to amerykańskich dolarów 6.   

- Z kolei ekipa bookrage postanowiła wściec się i na gry. Na stronie gamesrage.org do wzięcia za-ile-uważasz znajdziecie obecnie (bo pewnie będą unlocki) 4 produkcje polskich studiów, a za bonus - po przekroczeniu niewysokiej średniej - robi visual novel Cinders.

-- BTW1.  w samodzielne tworzenie visual novel, co na polski przełożono jako powieść wizualna można pobawić się, korzystając z darmowego Ren'Py engine. 

-- BTW2. VN można w uproszczeniu skojarzyć z nieanalogową paragrafówką, istnieje jednak jej odmiana zwana kinetic novel - rzecz totalnie liniowa, tylko(?) do doświadczania. I nic nie stoi na przeszkodzie by np. zkineticvisualować sobie chociażby Lovecrafta.

-- BTW3. Z cyklem o wszelakich polskich nieanalogowych twórcach gier jedzie właśnie Polygamia.

 

Polecanka to natomiast tekst z JawnychSnów na temat wątpliwej sensowności hasła "my, gracze". Mocno do zastanowienia.

 

No i obiecany generatorek, w nawiązaniu do wpisu sprzed ostatniej rewolucji na temat grania sierotami. Rzecz pozwoli wyturlać bądź szkic przygody, preludium, bądź po prostu opowieści sieroty klasy barbarian:

 

Owe tragiczne wydarzenia miały miejsce, gdy oddaliłeś się od rodzinnej wioski aby:

1 spotkać się z dziewczyną z sąsiedniej wioski

2 podglądać przemarsz obcych

3 upolować coś do jedzenia

4 dowieść, że jesteś już mężczyzną

5 pokłonić się bogom

6 nigdy już do niej nie wracać

 

Jednak

1 rozpętała się straszliwa burza

2 bogowie wysłali swojego wysłannika aby dał ci znak

3 doświadczyłeś koszmarnej wizji

4 natknąłeś się na niepokojące ślady

5 spotkałeś na wpół szalonego uciekiniera z innej wioski

6 zostałeś ranny

 

Co sprawiło, że zawróciłeś, aby w ruinach spalonej wioski, wśród trupów bliskich, odaleźć

1 zbrukany symbol klanu

2 rodowy topór

3 umierającego ojca

4 cudem ocalałą małą dziewczynkę

5 wysłannika bogów

6 parę maruderów

 

Wszystko wskazywało, że napaści dopuścili się

1 żołnierze imperium 

2 na wpół zwierzęcy dzicy

3 wojownicy sąsiedniego klanu

4 członkowie przerażającego kultu

5 ostatni przedstawiciele zdeformowanej, demonicznej rasy 

6 wyrzuceni ze społeczności Nietykalni

 

aby 

1 zdobyć jeńców

2 zbeszcześcić dom bogów

3 odnaleźć skarb klanu

4 porwać kogoś

5 dokonać zemsty

6 niszczyć, zabijać, rabować

 

Ruszając ich śladem w stronę

1 Mgistych Wzgórz

2 skąpanej w upiornym słońcu Doliny Śmierci

3 cyklopowych ruin pośród Krwawych Stepów

4 Mrocznej Puszczy

5 Bagna Szeptów

6 Złotego Miasta

 

w końcu natrafiłeś na sprzyjący moment. Ale, aby dostać się w pobliże przywódcy napastników, musiałeś

1 przejść wyjątkowo niebezpieczną ścieżką

2 udawać jednego z nich

3 oddać się w niewolę

4 pokonać strzegącą przejścia bestię

5 wyeliminować liczne posterunki strażników

6 czekać, cierpliwie czekać w ukryciu

 

A gdy plan legł w gruzach

1 stanąć do otwartej walki

2 stoczyć pojedynek

3 pohańbić się

4 przejść ciężką próbę

5 zawrzeć pakt z bogami

6 zmierzyć się z przeciwnikiem nie z tego świata

aby w końcu móc dokonać zemsty. 

 

I wtedy właśnie, stojąc nad trupem mordercy swojego klanu, poprzysiągłeś, że

............................................

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.