Najnowsze notki na blogach

Wyświetlono rezultaty 15201-15210 z 15625.

Aure_Canis: Ad. 10 lat w Internecie

16-07-2012 15:21
28
Komentarze: 50
Podczas czytania wpisu Zegarmistrza zabrakło mi szczegółu z życia dziecięcych fantastów internetowych. Dla mnie istotnego, dla większości czytelników: zapewne nieznanego lub niejasnego. Internet otrzymałem w szóstej klasie podstawówki LUB najpóźniej w drugiej klasie gimnazjum, co daje rozpiętość 11-9 lat temu. Przeglądając strony hobbystyczne o RPG, kartach czy cRPG-ach, natrafiłem na stronę fanów Neverwinter Nights: członków Bractwa Srebrnych Mieczy. Chciałem pokrótce Wam przybliżyć tzw. bractwa, klany. Zjawisko na szczęście już martwe, pojęcie uległo ewolucji. Obecnie "klanem" określa się...

mr_mond: Życie po "Mrocznym Rycerzu"

26-07-2012 17:41
9
Komentarze: 50
W działach: filmy, superbohaterowie, batman
Życie po
[Notkę można przeczytać również tutaj, będzie mi bardzo miło.] Piszę tę notkę w ostatnim możliwym momencie: za chwilę wyjeżdżam na cały weekend na Avangardę, a od jutra wszyscy będą rozmawiać tylko o jednym. Tym czymś będzie oczywiście Mroczny Rycerz powstaje, epickie zwieńczenie trylogii Christophera Nolana opowiadającej o Batmanie. Zanim jednak to nastąpi, zanim będziemy dyskutować nad zaletami i wadami konkretnego, obejrzanego już obrazu, chcę się wspólnie pozastanawiać nad okolicznościami, w jakich ten film się ukazuje, i przyszłymi kolejami filmu superbohaterskiego. Pretekstem do napisa...

Aure_Canis: Ma ostatnia wypowiedź w sprawie feminizmu - wspomnienia i refleksje

04-09-2012 03:37
73
Komentarze: 50
EDIT2: Pod ciekawą notką inatheblue, odnajdziecie komentarz Jade Elenne napisany w podobnej do mojego wpisu konwencji - dowód na to, że to, co napisałem, da się wyrazić krócej, ładniej i ciekawiej. : ) Polecam. EDIT: Okazuje się, że Poltercode nie przepuścił myślników i cudzysłowów. Nie wiedziałem o tym. Próbuję przebudować wpis, niemniej przepraszam czytelników za niewygodę odbioru. W polterokolicach pojawiło się w ostatnich miesiącach sporo uwag na temat feminizmu. Temat jest o tyle modny, że ma swoją zwartą grupę hejterów, którzy wypełniają większość pęczniejących i zachęcających do zabra...

Aure_Canis: Drzewiej to dopiero bywało

25-07-2013 09:26
7
Komentarze: 50
Krótka myśl do rozważenia. Pamiętacie czasy, gdy na Top 3 polecanych blogów byli Zegarmistrz, bodajże Zigzak (na swoim pierwszym koncie) i ja (na moim drugim koncie)? O ile Zigzak pozostał, zauważcie drastyczne różnice liczby poleceń - dawniej Zegarmistrz przekraczał 450, Zigzak i ja kręciliśmy się między 350 a 400. Teraz niemal nie zdarza się, by ktoś przekroczył 200. Czego bardziej to wina - mniejszej atrakcyjności prowadzenia bloga na Polterze, czy mniejszej atrakcyjności czytania blogów na Polterze? Chyba nie powiecie, że nic się nie stało. : ) Może ktoś to zanalizował?

Salantor: Dlaczego Quentinie (i RPG) umierasz?

17-08-2015 22:49
1
Komentarze: 50
W działach: RPG-owo, Quentin
Za blogiem konkursu: W tym roku otrzymaliśmy pięć prac. Przeczytamy przygody do D&D, Klanarchii, Wolsunga, Earthdawna oraz Adventurers!. Czeka na nas niecałe dwieście stron tekstu. Tymczasem rok temu: Kapituła otrzymała już piętnaście prac, spośród których wyłonią tą najlepszą. Przed nami 418 stron tekstu. Dwa lata temu: Nasi uczestnicy przesłali nam 19 scenariuszy. Wraz z dodatkowymi materiałami liczą sobie one 711 stron. Jeśli odliczymy te dodatki zostanie 671. Wreszcie trzy lata temu: Mamy przyjemność poinfor...

Gawk: Who let the trolls out?

19-01-2014 19:10
1
Komentarze: 50
Tak się zastanawiam... Jeżeli czcigodna Senthe kasuje tylko komentarze mojego trola na swoim blogu i uważa mnie za obrzydliwca, a reszcie troli pozwala trolować, to znaczy że jestem największym trolem na polterze? To były jej wyrazy uznania i pasowanie na jej przybocznego Trolencjusza? A może się boi i utraciłą kontrole nad przepływem informacji na swoim blogu? Ci-cip? Taś, taś...   Pytam, bo nie wiem, gdzie tu jest jakaś tabela czy ranking trolerstwa. Nie zauważyłem też żadnych oznaczeń. A szkoda. Troleny by każdy miał, a te pożal się boże sztony są tylko dla tych równiejszych chy...

FireFrost: Kryształy Czasu - Moja wizja tego co dalej

17-08-2014 11:30
20
Komentarze: 50
W działach: KC
    Zbiórka na Kryształy Czasu jaka wystartowała na Polak Potrafi dostarczyła wysokiej jakości materiału do kręcenia beki, ale że inni już mnie w tym wyręczyli postanowiłem podejść do tematu od innej strony.     Po pierwsze na szybko ustalmy fakty tak, żeby wszyscy mieli jasność o czym mówimy. Artur Szyndler, autor gry fabularnej Kryształy Czasu, która swoją historią sięga absolutnych prapoczątków polskiego RPG postanawia wskrzesić swój projekt, ale zaczyna nie od RPG, a od wielotomowej powieści. W trailerze pojawiają się dziwne stwierdzenia chwalące jakość...

Enc: Dark Heresy II - przedsprzedaż

27-10-2014 20:19
18
Komentarze: 50
W działach: RPG
Dark Heresy II - przedsprzedaż
Przedsprzedaż ruszyła. Po raz pierwszy od dawna działam wbrew sobie i wydaję całkiem sporą kwotę na grę fabularną, której na dobrą sprawę bardzo mocno nie potrzebuję. To w zasadzie jakieś czary, bo już dawno temu obiecałem sobie, że nie będę kupował podręczników by stały na półce. Tym razem jest inaczej. To nie odgrzewany kotlet sprzed 10 lat, gra autorska aspirująca do miana profesjonalnej ani niszowy system indie. Copernicus sięga po system, który ukazał się kilka miesięcy temu. Nie mam wielkiego zaufania do Baniaka, nie jestem wielkim fanem tłumaczeń Kastora, ale potrafię zaufać wydawcy. W...

ThimGrim: Do urn! [edycja 3.0]

23-10-2015 22:00
2
Komentarze: 50
Do urn! [edycja 3.0]
Prawie bym zapomniał. Choć do tego akurat można nawoływać przez cały weekend. Nie dajcie sobie wmówić, że białe jest białe. Idźcie na wybory i przekonajcie się sami!  

Kaworu92: Game dev - jak zacząć?

15-08-2015 15:01
0
Komentarze: 50
Hej! Dziś grając z Grzesiem w Civilization doszedłem do wniosku, że przecież można by było stworzyć "Civilization - strategic game" przypominającą nieco typową grę strategiczną/rpg. Można by było zrobić drzewka technologii, jakiś sposób generowania mapy, inne takie itp. Gdybym (słowo-klucz) stworzył taką grę, to mógłbym nawet opublikować ją na licencji Creative Commons i by było fajne :D Jest tylko jeden dość duży problem - choć moje doświadczenie ogólno-erpegeowe sprawia, że jestem w stanie na pierwszy rzut oka odróznić mechanikę fajną od niefajnej, to nijak nie pomaga mi ono w TW...