Najnowsze notki na blogach

Wyświetlono rezultaty 15051-15060 z 15617.

Planetourist: Rzut na Inicjatywę 4: Dual RPG

15-02-2016 23:18
1
Komentarze: 0
W działach: Plane przedstawia
Rzut na Inicjatywę 4: Dual RPG
Drogie i Drodzy! Rzutem na taśmę pozwalam sobie zgłosić na konkurs Rzut na Inicjatywę 4 mój system autorski Dual RPG. Służy on do rozgrywania inspirowanych powieściami gotyckimi i ich współczesnymi adaptacjami historii o postaciach obarczonych słabościami i mrocznymi stronami duszy, ale w ramach tej dość ściśle określonej konwencji spełnia funkcję skrzynki z narzędziami. System ten zawiera prostą mechanikę rozstrzygania testów za pomocą kart, która pozwala ustalić nie tylko to, czy jakieś działanie się udało, lecz także i to, czy w jego trakcie nie stało się coś złego – ujawniła się mr...

Kratistos: Złototusty (RNI4)

08-02-2016 19:33
4
Komentarze: 0
W działach: Rzut na Inicjatywę
Złototusty (RNI4)
Złotousty- grę fabularną dla dwóch osób. Gra ta umożliwia prowadzenie krótkich kampanii, w których gracz i prowadzący wspólnymi siłami tworzą fascynującą historię o jednym z najwybitniejszych bardów na świecie. Autorem jest Maciej "Aureus" Gajzlerowicz. Link do podręcznika: https://drive.google.com/file/d/0B2mBIvKfeWVKRzVLZ3M1eHJlT3c/view Link do fanpage'a: https://www.facebook.com/wiatykrpg/?fref=ts PS Pracę na konkurs Rzut na Inicjatywę 4 można zgłaszać do 15.02

Gruszczy: Wizard's Vengeance

06-05-2021 22:23
1
Komentarze: 0
W działach: rpg
Wizard's Vengeance
Popełniłem staroszkolny moduł o wieży czarnoksiężnika. Jest kompatybilny z Lamentations of the Flame Princess, również na poziomie settingu. Można go zakupić na: itch.io – https://gruszczy.itch.io/wizards-vengeance DriveThruRPG – https://www.drivethrurpg.com/product/356588/Wizards-Vengeance Może kogoś zainteresuje.

zegarmistrz: Reklamy internetowe - kilka słów o nich:

10-02-2016 00:38
7
Komentarze: 0
W działach: pisanina
Jako, że kilka osób na Poltergeiscie interesowało się kwestią reklam internetowych postanowiłem napisać na ten temat kilka słów, tym bardziej, że i tak robiłem to na prośbę znajomych. Tak więc dziś zajmiemy się tym jak wygląda kwestia reklam internetowych na blogach i serwisach oraz jakie do wyboru mamy opcje. 1) Potencjał: Ogólnie przyjmuje się, że statystyczne zarobki na 1000 wyświetleniach strony wynoszą 1 dolara. Przy czym prawdę mówiąc nie mam pojęcia skąd wzięły się te liczny, a każda osoba, z którą na ten temat rozmawiałem śmiała się (i ja także nie jestem tutaj wyjątku). Sumy tej nie...

Noobirus: Ponad Agonią

23-02-2016 17:45
4
Komentarze: 0
Helo, Prosta sprawa: potrzebuję jeszcze dwóch osób do ocenienia suplementu do Agonii, który ma trafić też na DTRPG. Potrzebuję jakiejś oceny i krytyki do piątku lub soboty. 100% znajomość systemu nie jest wymagana, ale bardzo mile widziana. Jeśli ktoś chce pomóc, to proszę napisać w prywatnej wiadomości maila i wyślę PDFa. Czy jesteś gotów, by być Ponad Agonią? Dodatek ten, jest przeznaczony do gry fabularnej Agonia. Zawiera on wiele nowości, które nie tylko mogą być wykorzystane w obecnej kampanii Agonii, lecz dzięki nim, można poprowadzić zupełnie nową przygodę na zupe...

mr_mond: Dlaczego nie pójdę na Batman v Superman

28-03-2016 10:59
1
Komentarze: 0
W działach: superbohaterowie
Dlaczego nie pójdę na Batman v Superman
Coraz trudniej mi ostatnio zaakceptować fakt, że na pewnym podstawowym poziomie narracje superbohaterskie stanowią bezwstydną gloryfikację siły – opowiadają o tym, jak to fajnie, gdy wszystkie swoje problemy możesz rozwiązać, bijąc ludzi po twarzach i zrzucając z dachów, i że w zasadzie jest to słuszny moralnie (i jedyny skuteczny) sposób postępowania. Might makes right. Istnieją oczywiście sposoby, by tę tendencję zneutralizować (osobiście jestem fanem podejścia Granta Morrisona, który czyni z superbohaterów reprezentacje archetypicznych sił i na każdym kroku podkreśla ich fikcyjn...

Kratistos: Czarny Kryształ [RNI4]

10-02-2016 12:28
3
Komentarze: 0
W działach: Rzut na Inicjatywę
Czarny Kryształ [RNI4]
Czarny Kryształ jest światem zamkniętym, zewsząd otoczonym barierą zwaną Enklawą, która ostatnimi czasy zaczęła się kurczyć. Wróżbici ogłaszają rychły koniec świata, powstaje przepowiednia „Kto odnajdzie Czarny Kryształ i odniesie go do miejsca początku, uratuje świat przed zagładą”. Wespół z tymi zmianami wybuchła panika w której większość osób zamieszkująca granice Enklawy, zaczęła migrować do jej centrum - Królestwa Haladii. Dyplomatyczne środki nie dają rezultatu, wojna wisi w powietrzu. Zdesperowani władcy ulegają przepowiedni wysyłając setki grup poszukiwaczy, by te odnalazły...

zegarmistrz: I żyli długo i szczęśliwie: Baśnie Na Wygnaniu

12-02-2016 19:07
1
Komentarze: 0
W działach: komiksy
Kilka miesięcy temu dobiegł końca jeden z najciekawszych i najinteligentniejszych cykli komiksowych, jakie miałem okazję czytać: Baśnie Na Wygnaniu (ang. Fables). Jako, że właśnie zakończyłem lekturę jego ostatniego zeszytu postanowiłem poświęcić mu kilka słów. Fabuła i akcja: Dawno, dawno temu było sobie tysiąc, niezależnych królestw rozrzuconych po stu, magicznych świata, a my byliśmy królami i poddanymi, czarodziejami i cieślami. Mieliśmy swych grzeszników, swych świętych i dorobkiewiczów, lecz od największego lorda, po najskromniejszą dziewkę służebną byliśmy, przynajmniej w większości...

Exar: Przegląd mojej biblioteczki szachowej

02-05-2016 19:39
1
Komentarze: 0
W działach: planszówki, szachy
O książkach szachowych. Przegląd mojej biblioteczki. Pewnie niejeden z Was myślał kiedyś, jaki jest sens kupowania książek szachowych. Ja tak myślałem - po co kupować, przecież w szachach wystarczy myśleć. Tak niby jest. Ale jak powiedział kiedyś jeden z moich autorytetów szachowych - don't forget about the economy of forces (nie zapominaj o ekonomii sił). Po co rozkminiać coś, co już zostało rozkminione (poza własną satysfakcją, a i to nie zawsze?)? I kiedyś myślałem, że książki są nieprzydatne, aż do czasu, gdy dostałem w prezencie książkę o treningu szachowym. Wtedy zmi...

Thronaar: Paradox World

14-02-2016 22:43
2
Komentarze: 0
W działach: rpg, konkurs
Paradox World
Na najnowszą edycję Rzutu na Inicjatywę napisałem grę Paradox World. Jest ona skoncentrowana na bohaterach graczy, którzy są odpowiednikiem archetypów postaci filmowych. Nie ma tu miejsca na supermoce, lecz królują niespotykane zbiegi okoliczności. Ze względu na ograniczenia w ilości znaków, a dość obszerny zakres tematyczny, leciałem dość ogólnie w definicjach i nie ma przykładów, co może trochę utrudniać odbiór. Nie mniej jednak to kompletna mechanika i da się w tą grę zagrać. Po pojechaniu mojej wydumanej mechaniki z poprzedniej edycji konkursu, tym razem zrobiłem system realny aż do bólu...