» Wieści » Analiza amerykańskiego rynku gier w 2013 roku

Analiza amerykańskiego rynku gier w 2013 roku

|

Analiza amerykańskiego rynku gier w 2013 roku

Serwis ICv2 opublikował analizę wyników sprzedaży na amerykańskim rynku gier towarzyskich (hobby games) w roku 2013. Gracze wydali około 700 milionów dolarów, oto rozbicie na podkategorie:

  • $450 milionów kolekcjonerskie gry karciane (Top 10),
  • $125 milionów gry figurkowe (Top 5),
  • $75 milionów gry planszowe (Top 10),
  • $35 milionów gry karciane i kościane (Top 10),
  • $15 milionów gry RPG (Top 5).

 

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: ICv2
Tagi: ICv2


Czytaj również

Komentarze


Tyldodymomen
   
Ocena:
0

Polskim rynkiem rządzi konsumencka logika i nic  w tym złego- po co kupować milion hertbrejkerów skoro w nie nie pogram (pomijam kolekcjonerów )? Po co nastawiać się na dłuższą kampanię skoro rpg jest dla wielu ludzi rozrywką ostatniego wyboru i sesje będą tylko wtedy gdy MG nie ma nic lepszego do roboty ? Po co inwestować w linie wydawniczą skoro w okolicy jedyni mistrzowie gry to artyści z własnymi autorkami prowadzący jednostrzały/testujący  raz na rok scenariusze konkursowe? Na koniec cytat z forum jednego z klubów fantastyki, idealnie oddający istotę problemu " Pograłbym teraz jakąś dłuższą kampanię, nawet na 3 sesje" .

25-08-2014 12:36
Drachu
   
Ocena:
+2

Zaskakujące, jak dobrze radzą sobie gry, które ciężko ściąga się z Internetu :P

25-08-2014 20:02
KRed
   
Ocena:
+2

Zaskakujące, jak dobrze radzą sobie gry, które ciężko ściąga się z Internetu :P

Najłatwiej ściąga się z internetu gry komputerowe :) WFRP3 - pogromca komputerowego piractwa - właśnie sobie umarł. Z kolei karcianki kolekcjonerskie radzą sobie bardzo dobrze, chociaż muszą rywalizować ze swoimi odpowiednikami dostępnymi za darmo online. Przełożenie nie jest chyba takie proste.

25-08-2014 20:58

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.