» Wieści » Zmiany w remasterze Mass Effecta

Zmiany w remasterze Mass Effecta

|

Zmiany w remasterze Mass Effecta

BioWare opublikował materiał szczegółowo opisujący poprawki graficzne, o które wzbogacono nadchodzący remaster serii Mass Effect, czyli Legendary Edition. Premiera 14 maja.

We wpisie blogowym poświęconym zmianom wizualnym zespół ujawnia, że prace zaczęły się od podniesienia rozdzielczości ponad 30 tys. tekstur, dostosowując je do standardu 4K. W części przypadków oznaczało to tylko usunięcie limitów dla istniejących plików, w innych – algorytmy sztucznej inteligencji przeskalowały tekstury, zwiększając ich szczegółowość.

Drugi etap to już właściwy development. Dla postaci pojawiających się we wszystkich trzech częściach przeniesione ich najnowsze modele również do poprzednich odsłon, dostosowując je jedynie do specyfiki każdego tytułu. Ręcznych poprawek dokonano również w teksturach broni, pancerzy czy pojazdów. Artyści poprawili cieniowanie, szczególnie oczu i włosów, przemodelowali efekty cząsteczkowe i ponownie wyrenderowali większość przerywników filmowych. Istotne zmiany wprowadzono równiez do oświetlenia poszczególnych scen.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Ostatni etap to zmiany w stylu wizualnym całych scen i lokacji, a nie pojedynczych assetów, Zmiany dotknęły efektów, kolorystyki, oświetlenia czy elementów budujących scenerię poszczególnych planet.

 

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Strona Mass Effect
Tagi: Mass Effect Legendary Edition | Mass Effect


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.