Żercy
Dodała: Agnieszka 'jagnamalina' BracławskaMają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Typ gry: karciana niekolekcjonerska
Projektant: Aleksander Jagodziński
Data wydania polskiego: 2018
Liczba graczy: od 2 do 4
Czas rozgrywki: ok. 60-180 min.
Wraz z narodzinami Kirów (Stronporów, Godów) poruszył się Czas, Kształt i Przestrzeń (Przestronia). Wszechrzecz została określona Kirem Runu - kierunkiem, a bogowie zamieszkali w swych Tumach na Skraju Dali (krańcach Świata).
Zostań Żercą, wieszczem który potrafi odczytywać znaki w ciągłych zmianach wokół siebie. Wybierz kierunek swego działania, Kira któremu zechcesz służyć. Spraw by dźwięk Twego imienia rozbrzmiał nad Głębią, Porą i wszemi bytami rozciągniętymi w Kirze.
Tytułowi Żercy to kapłani starożytnych bogów, którzy w subtelny sposób usiłują manipulować rzeczywistością. Są oni najemnikami w rękach plemiennych wodzów, wieszcząc ich powodzenie lub klęskę w nadchodzących wojnach. Składając odpowiednie ofiary Żercy pragną uzyskać przychylność Kiru, któremu służą, dążąc jednocześnie do próby zmiany w naturalnym układzie sił.
Źródło: Opis wydawcy