» Magia [SP] » Wywoływanie » Zabójcza lodowa igiełka (Cza/Zak 5, Skr 4)

Zabójcza lodowa igiełka (Cza/Zak 5, Skr 4)


wersja do druku
Zabójcza lodowa igiełka
Wywołanie
Poziom: Cza/Zak 5, Skr 4
Komponenty: S, K
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Średni (30 m + 3 m/poziom)
Cel: Jedna żywa istota
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Wytrwałość neguje
Odporność na czary: Tak

Czar ten sprawia, że w powietrzu materializuje się mała, lodowa, stworzona z potężnej magicznej toksyny igiełka, która natychmiast wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika. Igiełka jest niematerialna aż do momentu, w którym znajdzie się w ciele ofiary. Zamrożona toksyna trafia ofiarę automatycznie, po czym rozpuszcza się w jej ciele, nie zostawiając po sobie praktycznie żadnego śladu. Magiczna trucizna zaczyna działać już w następnej rundzie po trafieniu - obrażenia początkowe to 1k6 punktów Budowy; efektem drugorzędnym jest śmierć (oba efekty nie zadziałają, jeśli ofierze powiodą się normalne rzuty obronne na Wytrwałość - w takim wypadku nie odczuje ona nawet, że została zaatakowana).
Magiczna substancja znika z organizmu (nie ważne czy żywego, czy martwego) po 1k4+1 minutach. Do tego czasu może ją ujawnić tylko Wykrycie magii. Zaklęcie nie działa na istoty niewrażliwe na trucizny.
Rzucenie tego czaru wymaga tylko paru nieznacznych, prawie niezauważalnych gestów i wskazania celu. Z tego powodu jest to czar szczególnie lubiany przez magów-zabójców.
Kondensator: srebrna igła którą należy trzymać w dłoni w chwili rzucania zaklęcia.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


JanF
   
Ocena:
0
Mi się to bardzo przyda bo własnie se tworze postać skrytobójcy:D
05-04-2005 20:01
~Inmemorial

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Fajne! Co tu duzo gadac :]
16-04-2005 19:28
~ZaCk

Użytkownik niezarejestrowany
    ..
Ocena:
0
po pierwszen i ma rzutow obronnych a po drogie..
Aaaaaaaa atakije cie magiczna igielka ! bosz jak to bmisz ze smiechu padna predzej niz od tego
07-06-2005 19:26
Wojnar
   
Ocena:
0
Ten czar jest jednym slwoem zajedwabisty! :D

naprawde bardzo mi sie podoba, swietny jest.
09-06-2005 12:41
_yame_
   
Ocena:
0
A to trzeba sie bawić z igiełką zamiast odrazu zatruć ofiarę....? Podsuneło mi to pomysł. Stworze 9 poziomowy czar dzieki któremu krew zamienia sie w trucizne! Muahahaha!
11-06-2005 18:44
~Azoun Doningarten

Użytkownik niezarejestrowany
    a mi sie nie podoba
Ocena:
0
co to ma byc..najpierw k6 bd a potem smierc??nie kminie..troche za silne jak na 4 poziom..ale dobra nie lubie sie czepiac a to robie..wybaczcie..
24-08-2005 13:49
~jacek!

Użytkownik niezarejestrowany
    mam 100 lvl mistrz polski
Ocena:
0
Macie okazje pogadac z mistrzem polski w Dungeons Dragons.Jestem juz zadobry by moc posatc dalej budowac wiec zrobilem przygody episckie nowe potwory its czary Zycze kupna mojich przygod szybki exp GG:145636
07-10-2005 18:42
~E4lien

Użytkownik niezarejestrowany
    SuuUuuuPeR
Ocena:
0
No bardzo fajne. Tylko że, jak gram, to mój Qmpel Kapłanem/Paladynem ma Wytrawalosc 18 a jak sie czarami napakuje to ponad 20... A ja swym Zaklinaczem/Mistrzem zywiolu nic nie zrobie :)
27-11-2005 08:59
~xiliar

Użytkownik niezarejestrowany
    nie śmierć
Ocena:
0
zamiast śmierci niech to zadaje 2k6 po budowie, i tak moze zabić ale zawsze ofiara ma jakąś tam szanse przeżyć, szczegulnie jak jest wyjątkowo mocna. czar powinien mieć eż trafienie dotykowe na dystans bo premie w rodzaju odbicia, olśnienia itp chronią przed atakami przedmiotami niematerailanymi (np ataki cieni albo alipów)
02-02-2006 12:58
Tomex
   
Ocena:
0
W którymś z podręczników było napisane: "Dobrym wyznacznikiem na czary zabijania jest krąg śmierci" (ps: on jest na 6 lvl)
POzdro :]
18-02-2006 10:22
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Do yame: Co tam zamienieć krew w truciznę ,na dziewiątym poziomie to moze krew wyparować :p

A do jacka: Z całym szacunkiem Wyrażenia "MP" nie jest skrótem od "mistrz polski "
29-10-2006 23:12
wymarły mag
   
Ocena:
0
fajny czar ale na 4 poziom??!! jak już to chociaż na 5! do ~ : na 9 poziomie to można zostawic samą krew bez ciała :)
07-12-2006 22:10
Aphranteus
   
Ocena:
0
Mi się podoba niemalże wszystko, pomijając fakt, że jak drugorzędnym obrażeniem jest"śmierć" to dlaczego czar w pierwszorzędnych zabiera TYLKO 1k6? A i jeszcze nazwa. A: Do Jacka: Mam kolegę, który w dwie sekundy nabił 300 lvl. Jak? Grał i jednocześnie sobie prowadził. Powiedział:"Zdobywasz 300 lvl." I już. A nie wiedziałem, że jest coś takiego jak mistrzostwa Polski w D&D.
A poza tym czar jest w dechę dla skrytobójców.
08-05-2007 12:39
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
To nie jest czar ze szkoly wywolanie- przeciez to czysta nekromancja! Poza tym czar duzo za silny jak na piaty lvl. Palec smierci jest o 2 lvl wyzszy i ma praktycznie ten sam efekt... Bezsens
31-07-2008 20:24
~Owca

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Minuta czekania na śmierć to dużo ,koleś może łyknąć odtrutkę albo antytoksynę ale co do ataku na dystans dotykowego to się zgadzam to na mus musi być :D
07-04-2009 15:26

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.