Wprowadzenie do Silhouette K6
W działach: RPG | Odsłony: 18Witojcie dobrzy ludzie. By nie przeciągać i nie zaczynać od namysłów i dłuhich "Hmmmmm..." na pół strony, przejdę od razu do konkretów.
Jak świat długi i szeroki tak i systemów pełen, nie rzecz w tym, czy sie komu jedne podobają a drugie nie, tylko raczej, czy już się jakieś przejadły... A przejadły się? Moim zdaniem niektóre. Można żreć banany na śniadanie, obiad i kolację, i poza pewnymi amatorami pokroju Cejrowskiego prędzej czy później weźmie człeka obrzydzenie, no... no weźmie i już. Temu człowiek nowości i innych smaków szuka.
Ponieważ o D20(OGL) muszę ciut pobiadoli, bo nie byłbym sobą, toć i jest moich bolączek źródło, że próbując się zmówić na (wedle niektórych) prawdziwą sesję bez protez, znaczy w realu, napotykam na mur D&D wielki jak całe moje osiedle:
W co gramy? Starblazer? A co to? Łeee, my nie wiemy, trzeba się będzie nowego systemu uczyć, dawajcie w Dungeons and Dragons...
Dlatego podjąłem się choć próby, by odrobinkę rozpromować pewne proste systemy, mało znane, a przyjemne, łatwe i unikatowe. Przynajmniej taki zamysł, a jak wyjdzie to zobaczymy. Pewnie nie obejdzie się bez flejma narzekającego na improwizacje, monotonię głosu, zakręcenie w toku myślenia, ale gadajcie sobie co fabryka dała :P Ja robie na zbożny cel promocji ciekawych rzeczy, o których jak patrzę po artykułach i matsach, chyba nawet betonowe głowy Mount Poltmore nie wiedzą. Jak to mawiał poeta: "Great success!"
Dziś ciekawy system oparty na K6, łączący w sobie płynność bitewniaków do których został stworzony z łatwością adaptacji do systemu RP i różnych pomysłów w skali makro, pozwalających grać od maleńkiego piechóra, po statek kosmiczny, bez żadnych potrzeb skalowania na absolutnie każdym kroku.
System Silhouette przez Dream Pod 9
Część Pierwsza - Zasady podstawowe