» Konwenty » Minione » XV Międzynarodowy Festiwal Fantastyki

XV Międzynarodowy Festiwal Fantastyki

%DANE% Informacje ogólne: Jubileuszowa edycja Międzynarodowego Festiwalu Fantastyki. Organizatorzy nastawili się na stworzenie rodzinnej atmosfery, duży odsetek uczestników to całe rodziny - dla dzieciaków przygotowuje się specjalny program. Tegoroczna edycja odbędzie się tak jak poprzednie na zamku krzyżackim w Nidzicy. GOŚCIE FESTIWALU:
  • JOHN CROWLEY (USA) - będą 2-3 nowe tytuły tego autora). Planujemy szeroką promocję jego twórczości, to jeden z najwybitniejszych pisarzy amerykańskich. Szykujemy wznowienie, w atrakcyjnej oprawie, słynne „Małe, duże” oraz pierwszy (może także drugi) tom trylogii „Aegipt”.
  • LAURIE BLOCK (USA)
  • WOJTEK SIUDMAK (Francja) wraz z wystawą grafik do Diuny
  • ANDRZEJ PILIPIUK
  • JACEK KOMUDA
  • MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA
  • JAROSŁAW GRZĘDOWICZ
  • WITOLD JABŁOŃSKI
  • LECH JĘCZMYK
  • ŁUKASZ ORBITOWSKI
  • MAREK ORAMUS
  • MACIEJ PAROWSKI
  • PIOTR PATYKIEWICZ
  • MARCIN PRZYBYŁEK
  • MARCIN WOLSKI
  • JACEK INGLOT
  • PAWEŁ KEMPCZYŃSKI
  • KONRAD WALEWSKI
Wszyscy wymienieni goście potwierdzili swoją obecność. INNE PUNKTY PROGRAMU Przegląd filmowy Księgarnia i antykwariat Wernisaż prac Wojtka Siudmaka – wraz z autorem Przedstawienie – Nieformalny Teatr Animacji Rodziny Korzunowiczów Występ muzyczny – grupa jeszcze nie wybrana, trwają przesłuchania Wręczenie Nagrody SFINKS – to już czternasta edycja!! Pokaz klipów muzycznych z muzyki metalowej zainspirowanych fantastyką Konkursy Happening – barbeque (piątek) Turniej łuczniczy – obsługuje Bractwo Kmiotów Bosych Konkurs strojów fantastycznych – tym razem starajmy się ubrać pod DIUNĘ Ognisko (czwartek) Biesiada warmińska (sobota) KOSZTY Hotel (3 doby ze śniadaniem – bardzo obfitym) 150 zł od osoby Kwota akredytacyjna 140 zł od osoby, w tym: Akredytacja 70 zł, biesiada i ognisko 70 zł. W te opłaty wchodzi grillowanie na happeningu, biesiada, ognisko, programy, znaczki, gadgety, autokary dowożące uczestników na zamek i z powrotem) Zgłaszać się można do Fundacji Solaris telefonicznie – 089 54 13 117, elektronicznie – [email protected] lub listownie – Warszawska 25 A, 11-034 Stawiguda. Ale o rezerwacji będzie i tak decydowała wpłata na konto Fundacji: PEKAO SA Olsztyn 22 1240 1590 1111 0010 0898 6288 Wpłacać należy całą kwotę akredytacyjną od jednej osoby (140 zł) z dopiskiem: DAROWIZNA FESTIWAL. Hotel opłaca się na miejscu. Odliczanie – START. Kto pierwszy, ten lepszy. Miejsc 250. UWAGA – można także płacić wcześniej za hotel. W zależności od liczby noclegów, proszę wpłacać na to samo konto 50,100,150 zł od osoby, także z dopiskiem DAROWZNA FESTIWAL. Brak dopisku oznacza, że będziemy zmuszeni doliczyć podatek VAT.
POLIGON V2 15 – 18 czerwca 2008 Kalbornia
Tradycyjnie, wszyscy chętni mogą odpocząć w hotelu w Kalborni po festiwalowych trudach. Hotel 50 zł ze śniadaniem doba, wszyscy płacą za siebie, żadnych opłat dodatkowych. W programie spływ kajakowy po jeziorze Dąbrowa Wielka, mecz siatkówki, przegląd filmów. Najprawdopodobniej zostanie kilku pisarzy. W zeszłym roku było to 50 osób. Miejsca można rezerwować po przyjeździe, ewentualnie już teraz.
Atrakcje GRAJDOŁU
Po raz pierwszy organizujemy FESTIWALOWY GRAJDÓŁ czyli oddzielny blok dla miłośników gier planszowych, karcianych i LARP-ów. Atrakcja odbywa się pod samym zamkiem w sali gimnastycznej liceum im. Staszica w Nidzicy. GRAJDÓŁ ma oddzielną recepcję oraz sypialnię (w jednej z dwóch szkolnych sal gimnastycznych). Uczestnictwo w atrakcjach GRAJDOŁU kosztuje zaledwie 35 zł za cztery dni. Wykupienie grajdółkowej akredytacji upoważnia też do uczestnictwa we wszystkich imprezach festiwalowych na zamku (filmy, galerie, spotkania, koncerty, księgarnie itd.), nie obejmuje jednak darmowych dojazdów, bankietów, ognisk, barbeque oraz hotelu ze śniadaniami. Uczestnicy, którzy wykupili pełną akredytację festiwalową, nie muszą już osobno uiszczać opłaty w GRAJDOLE. Atrakcje GRADOŁU przygotowują:
  • Stowarzyszenie Avangarda
  • Stowarzyszenie Miłośników ERpegów i Fantastyki
  • Trójmiejska Inicjatywa Rpgowa
Dokładna czasowa rozpiska atrakcji dostępna na miejscu, w GRAJDOLE. Uwaga! Sala sypialna wyposażona jest w prysznice, jednak ostrzegamy, że brak w nich ciepłej wody. Uczestnicy chcący nocować na terenie GRAJDOŁU zobowiązani są posiadać śpiwór, karimatę oraz środki higieny osobistej. Wyżywienie i napoje w zakresie własnym. PLANOWANE ATRAKCJE:
  • Games Room planszówkowy czynny non stop od czwartku do niedzieli – czwartek od 16.00, w niedzielę do 12.00
Około 40 gier planszowych i karcianych – przyjdź i przekonaj się ile zabawy zapewnić mogą najlepsze gry planszowe świata! Oprócz czystej przyjemności płynącej z rozgrywki postaramy się zapewnić uczestnikom możliwość nauki gry oraz turnieje z nagrodami! Planujemy turnieje następujących gier: Pitch Car, Jungle Speed, Shadows Over Camelot (na czas), Blefuj, Wiochmen Rejser 2, Dungeoneer, Osadnicy z Catanu, Munchkin Cthulhu. Nie musisz umieć grać by wygrać nagrody – przyjdź do nas wcześniej, nauczymy cię!
  • Konkursy wiedzowe:
Konkurs wiedzy o RPG i Konkurs wiedzy o planszówkach Dwa konkursy dla prawdziwych graczy – bez względu na wiek i nie ma się co łudzić… Będzie trudno ale i naprawdę wesoło – czeka Was dużo zadań wymagających zaangażowania czegoś więcej niż kilku szarych komórek.
  • LARPy:
Zapraszamy do udziału w mini-LARPach fantasy, osadzonych w świecie Krain Kipralu. Krainy Kipralu są autorskim LARPem cyklicznym organizowanym przez Stowarzyszenie Avangarda. Zapraszamy do zapoznania się ze światem i zasadami zawartymi w podręczniku gry dostępnym pod tym linkiem Dokładna znajomość zasad i świata nie jest wymagana. Pomysły na postacie można zgłaszać na adres e-mail, lub odegrać gotową postać, przydzieloną przed LARPem. LARP KIPRAL 1: BIAŁA WIERZBA Sojusz został zawarty. Estimor stojąc na czele oddziału Białej Wierzby, elfów z Jasnego Lasu, wspomaga wojska Karadonu na granicy z Azenordem. Z bitwy na bitwę Biała Wierzba rośnie w siłę... Niepokonany, hufiec Estimora zyskuję coraz większą przychylność Króla Roberta, lecz nie wszystkim taka sytuacja się podoba. Wkrótce oddział zostaje uznany za najlepszy w całym Karadonie oraz dostępuje zaszczytu uczestniczenia w najważniejszych ceremoniach, usuwając w ten sposób w cień najznakomitsze oddziały Karadończyków. Zazdrość, spowodowała że nad Estimorem zawisł wyrok śmierci wydany przez spiskujących szlachciców... LARP KIPRAL 2: OSTATNIA UCZTA Estimor cudem ocalał z zamachu na jego życie. Król postanawia nadać tytuł szlachecki jemu i jego ludziom z oddziału Białej Wierzby, co wzbudza dalsze pomruki niezadowolenia wśród części szlachetnie urodzonych Karadonczyków. Tymczasem Estimor zakochuje się w Arrin, pięknej córce Króla która odzwzajemnia jego uczucie. Niespodziewanie bardzo wysoko postawiona osoba w Karadonie dołącza do grona spiskowców. Rozpoczyna się wielkie przyjęcie u Króla Roberta na cześć oddziału Biała Wierzba, na którym zostanie ogłoszona decyzja o nadaniu tytułu Estimorowi. Nastał dzień zwycięstwa spiskowców, bowiem ma być to ostatni dzień życia Estimora... Zapraszamy też do udziału w humorystycznym LARPie przygotowywanym przez Stowarzyszenie Miłośników ERpegów i Fantastyki. LARP: SMERF BY NIGHT Wieczorna zabawa, która sprawi, że zaczniesz zupełnie inaczej patrzeć na LARPy. Konwencja mieszana i humorystyczna. Spodziewajcie się kogoś MÓWIĄCEGO WIELKIMI LITERAMI, jak również lekko szalonych niebieskich ludzików. Podobno Gumisie się nie pojawią.
  • KONKURS FECHTUNKU
Pojedynki będą się odbywały na broń bezpieczną (nie powodującą poważnych szkód fizycznych). Organizatorzy: Fundacja "Solaris"
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.