03-12-2011 20:45
Wygenerowany z pomocą generatora generatorów generator ruin
W działach: Radosna twórczość | Odsłony: 44
Yo, dawg we heard you like generators so we generate a generator of generators, so you can generate your generator.
Nie wdając się w szczegóły jest to odpowiedź na notkę zigzaka - http://zigzak.polter.pl/Generator-Generatorow-b12876
Generator ma być zrobiony przez Cornica i ma się opierać na rzucie k12. Ma generować ruiny. Jego celem będzie pochwalenie sie umiejętnością punktowania linijek tekstu i pomoc na sesjach, ale generator będzie przy tym genialny i nielogiczny, pomimo starań autora, żeby był elegancki. Bezie miał podwójne odstępy i został stworzony do pierdycji Warhammera, ale zupełnie nie pasuje do wszystkich pozostałych systemów. Dodatkowo ma się nie podobać Evie i wzbudzać zaufanie...
Przed wami ruiny opuszczonej/ego
1. Wieży
2. Miasteczka
3. Zamku
4. Złego Zamku (czyt. "Zamku w którym często przesiadywali ludzie pragnący podbić świat lub chociaż najbliższą okolicę)
5. Światyni
5.1. Mananna
5.2. Morra
5.3. Myrmidii
5.4. Ranalda
5.5. Shallyi
5.6. Sigmara
5.7. Taala
5.8. Rhyi
5.9. Ulryka
5.10. Vereny
5.11. Zapomnianego, pomniejszego bóstwa ludzi
5.12. Bogów nieludzi
5.12.1. Asuryana (elfy)
5.12.2. Ishy (elfy)
5.12.3. Kurnousa (elfy)
5.12.4. Hoetha (elfy)
5.12.5. Vaula (elfy)
5.12.6. Dziewicy Lileath (elfy)
5.12.7. Staruchy Morai - heg (elfy
5.12.8. Mathlanna (elfy)
5.12.9. Grungniego (krasnoludy)
5.12.10. Grimnira (krasnoludy)
5.12.11. Valayi (krasnoludy)
5.12.12. Ciężko stwierdzić, choć wyryte na ścianie "cake is a lie" może wskazywać na jakieś bóstwo niziołków.
6. Złej świątyni
6.1. - 6.2. Slaneesha
6.3. - 6.4. Khorna
6.5. - 6.6. Nurgla
6.7. - 6.8. Tzeentcha
6.9. - 6.10. Khaina
6.11. - 6.12. Złych heretyków (np. uważających, że Sigmar był różowym kucykiem)
7. Opuszczonej huty lub odlewni
8. Miasta
9. Klasztoru
10. Dworku szlacheckiego
11. Nekropolii
12. Szpiatalu
Znajdują się
1. Na wyspie
2. Na bagnie
3. W lesie
4. Na wzniesieniu
5. Przy rzece
6. W dolinie
7. Na przełęczy
8. Na polanie
9. W górach
10. Przy starym trakcie
11. Niedaleko powszechnie używanego traktu
12. Na łącę kilka(naście?) kilometrów od miasta
Są dosyć
1. Duże i zniszczone
2. Małe i całkiem zadbane
3. Duże i całkiem zadbane
4. Małe i zniszczone
5. Średniej wielkości, ale lepiej nie opierać się o ściany, może to grozić zawaleniem
6. Średniej wielkości. Trochę wyszpachlować i byłyby niemal jak nowe.
7. Porośnięte chaszczami, do takiego stopnia, że widoczny efekt przyniosłaby tylko Pożoga Zagłady
8. Trwałe. Ktoś nawet chyba próbował umocnić najbardziej zagrożone runięciem ściany
9. Kiedyś były dość duże, teraz został już tylko niewielki kawałek
10. Wyglądają jakby ktoś celowo je zniszczył w kilku miejscach.
11. - 12. Przerzuć wynik
Mają one
1. Rozległe i wielopoziomowe podziemia
2. Kilka połączonych ze sobą piwnic
3. Dość niedużą piwniczkę
4. Labirynt klaustrofobicznie ciasnych i wąskich podziemnych korytarzy
5. Sporej wielkości podziemne sale
6. Brak u nich jakichkolwiek podziemi
7. Na wpół zasypane podziemia
8. Rozległe podziemia jednokondygnacyjne
9. Kilka niepołączonych ze sobą niedużych podziemii
10. Kilka niepołączonych ze sobą rozległych podziemii
11. Kilka niepołączonych ze sobą rozległych wielopoziomowych podziemii (coś jak całkowita odwrotność warszawskiego metra)
12. Choćby nie wiadomo jak byłyby ogromne, nie ma w nich Evy
Niestety, upodobali je sobie
1. Kultyści
1.1. - 1.2. Khorna
1.3. - 1.4. Nurgla
1.5. - 1.6. Slanesha
1.7. - 1.8. Tzeentcha
1.9. - 1.10. Khaina
1.11 - 1.12 Źli heretycy (np składający Sigmarowi w ofierze ciasteczka zrobione z ludzi)
2. Nieumarli
3. Zielonoskórzy
4. Bandyci
5. Szczuroludzie
6. Niezrzeszona w żadnym kulcie grupa mutantów
7. Zwierzoludzie
8. Czarodzieje renegaci
9. Czarnoksiężnik
10. Nekromanta
11. Demon Chaosu
12. Na pewno nie Eva
Mimo wszystko warto tam zajrzeć z powodu
1. Możliwości znalezienia pieniędzy
2. Możliwości znalezienia wartościowych przedmiotów
3. Możliwości znalezienia magicznego artefaktu
4. Możliwości zdobycia wiedzy
5. Możliwości zostania lokalnym bohaterem (pobliska wioska sporo też zapłaci za pomoc w pozbyciu sie problemu)
6. Możliwości przypodobania się kapłanom Sigmara/łowcom czarownic/pierwszemu z brzego fanatykowi uważającemu, że ruiny emanują Chaosem bardziej niż Marienburczyk chciwością
7. Możliwości zdobycia wiedzy zakazanej (nekromancja, demonologia, ogrodnictwo - te sprawy)
8. Gruzów. Bardzo ładne te gruzy.
9. Siedzi w nich ktoś lub coś, co zalazło graczom za skórę (Eva?)
10. Możliwości potknięcia się o spaczenie
11. Rytuału jaki podobny był tam kiedyś odprawiony
12. Zaginięcia kilku osób
Nie wdając się w szczegóły jest to odpowiedź na notkę zigzaka - http://zigzak.polter.pl/Generator-Generatorow-b12876
Generator ma być zrobiony przez Cornica i ma się opierać na rzucie k12. Ma generować ruiny. Jego celem będzie pochwalenie sie umiejętnością punktowania linijek tekstu i pomoc na sesjach, ale generator będzie przy tym genialny i nielogiczny, pomimo starań autora, żeby był elegancki. Bezie miał podwójne odstępy i został stworzony do pierdycji Warhammera, ale zupełnie nie pasuje do wszystkich pozostałych systemów. Dodatkowo ma się nie podobać Evie i wzbudzać zaufanie...
Przed wami ruiny opuszczonej/ego
1. Wieży
2. Miasteczka
3. Zamku
4. Złego Zamku (czyt. "Zamku w którym często przesiadywali ludzie pragnący podbić świat lub chociaż najbliższą okolicę)
5. Światyni
5.1. Mananna
5.2. Morra
5.3. Myrmidii
5.4. Ranalda
5.5. Shallyi
5.6. Sigmara
5.7. Taala
5.8. Rhyi
5.9. Ulryka
5.10. Vereny
5.11. Zapomnianego, pomniejszego bóstwa ludzi
5.12. Bogów nieludzi
5.12.1. Asuryana (elfy)
5.12.2. Ishy (elfy)
5.12.3. Kurnousa (elfy)
5.12.4. Hoetha (elfy)
5.12.5. Vaula (elfy)
5.12.6. Dziewicy Lileath (elfy)
5.12.7. Staruchy Morai - heg (elfy
5.12.8. Mathlanna (elfy)
5.12.9. Grungniego (krasnoludy)
5.12.10. Grimnira (krasnoludy)
5.12.11. Valayi (krasnoludy)
5.12.12. Ciężko stwierdzić, choć wyryte na ścianie "cake is a lie" może wskazywać na jakieś bóstwo niziołków.
6. Złej świątyni
6.1. - 6.2. Slaneesha
6.3. - 6.4. Khorna
6.5. - 6.6. Nurgla
6.7. - 6.8. Tzeentcha
6.9. - 6.10. Khaina
6.11. - 6.12. Złych heretyków (np. uważających, że Sigmar był różowym kucykiem)
7. Opuszczonej huty lub odlewni
8. Miasta
9. Klasztoru
10. Dworku szlacheckiego
11. Nekropolii
12. Szpiatalu
Znajdują się
1. Na wyspie
2. Na bagnie
3. W lesie
4. Na wzniesieniu
5. Przy rzece
6. W dolinie
7. Na przełęczy
8. Na polanie
9. W górach
10. Przy starym trakcie
11. Niedaleko powszechnie używanego traktu
12. Na łącę kilka(naście?) kilometrów od miasta
Są dosyć
1. Duże i zniszczone
2. Małe i całkiem zadbane
3. Duże i całkiem zadbane
4. Małe i zniszczone
5. Średniej wielkości, ale lepiej nie opierać się o ściany, może to grozić zawaleniem
6. Średniej wielkości. Trochę wyszpachlować i byłyby niemal jak nowe.
7. Porośnięte chaszczami, do takiego stopnia, że widoczny efekt przyniosłaby tylko Pożoga Zagłady
8. Trwałe. Ktoś nawet chyba próbował umocnić najbardziej zagrożone runięciem ściany
9. Kiedyś były dość duże, teraz został już tylko niewielki kawałek
10. Wyglądają jakby ktoś celowo je zniszczył w kilku miejscach.
11. - 12. Przerzuć wynik
Mają one
1. Rozległe i wielopoziomowe podziemia
2. Kilka połączonych ze sobą piwnic
3. Dość niedużą piwniczkę
4. Labirynt klaustrofobicznie ciasnych i wąskich podziemnych korytarzy
5. Sporej wielkości podziemne sale
6. Brak u nich jakichkolwiek podziemi
7. Na wpół zasypane podziemia
8. Rozległe podziemia jednokondygnacyjne
9. Kilka niepołączonych ze sobą niedużych podziemii
10. Kilka niepołączonych ze sobą rozległych podziemii
11. Kilka niepołączonych ze sobą rozległych wielopoziomowych podziemii (coś jak całkowita odwrotność warszawskiego metra)
12. Choćby nie wiadomo jak byłyby ogromne, nie ma w nich Evy
Niestety, upodobali je sobie
1. Kultyści
1.1. - 1.2. Khorna
1.3. - 1.4. Nurgla
1.5. - 1.6. Slanesha
1.7. - 1.8. Tzeentcha
1.9. - 1.10. Khaina
1.11 - 1.12 Źli heretycy (np składający Sigmarowi w ofierze ciasteczka zrobione z ludzi)
2. Nieumarli
3. Zielonoskórzy
4. Bandyci
5. Szczuroludzie
6. Niezrzeszona w żadnym kulcie grupa mutantów
7. Zwierzoludzie
8. Czarodzieje renegaci
9. Czarnoksiężnik
10. Nekromanta
11. Demon Chaosu
12. Na pewno nie Eva
Mimo wszystko warto tam zajrzeć z powodu
1. Możliwości znalezienia pieniędzy
2. Możliwości znalezienia wartościowych przedmiotów
3. Możliwości znalezienia magicznego artefaktu
4. Możliwości zdobycia wiedzy
5. Możliwości zostania lokalnym bohaterem (pobliska wioska sporo też zapłaci za pomoc w pozbyciu sie problemu)
6. Możliwości przypodobania się kapłanom Sigmara/łowcom czarownic/pierwszemu z brzego fanatykowi uważającemu, że ruiny emanują Chaosem bardziej niż Marienburczyk chciwością
7. Możliwości zdobycia wiedzy zakazanej (nekromancja, demonologia, ogrodnictwo - te sprawy)
8. Gruzów. Bardzo ładne te gruzy.
9. Siedzi w nich ktoś lub coś, co zalazło graczom za skórę (Eva?)
10. Możliwości potknięcia się o spaczenie
11. Rytuału jaki podobny był tam kiedyś odprawiony
12. Zaginięcia kilku osób
11
Notka polecana przez: Aesandill, Królik, ment, nerv0, Ninetongues, Radagast Bury1, slann, Squid, whitlow, Zireael
Poleć innym tę notkę