» Blog » Wygenerowany z pomocą generatora generatorów generator ruin
03-12-2011 20:45

Wygenerowany z pomocą generatora generatorów generator ruin

W działach: Radosna twórczość | Odsłony: 44

Wygenerowany z pomocą generatora generatorów generator ruin
Yo, dawg we heard you like generators so we generate a generator of generators, so you can generate your generator.
Nie wdając się w szczegóły jest to odpowiedź na notkę zigzaka - http://zigzak.polter.pl/Generator-Generatorow-b12876


Generator ma być zrobiony przez Cornica i ma się opierać na rzucie k12. Ma generować ruiny. Jego celem będzie pochwalenie sie umiejętnością punktowania linijek tekstu i pomoc na sesjach, ale generator będzie przy tym genialny i nielogiczny, pomimo starań autora, żeby był elegancki. Bezie miał podwójne odstępy i został stworzony do pierdycji Warhammera, ale zupełnie nie pasuje do wszystkich pozostałych systemów. Dodatkowo ma się nie podobać Evie i wzbudzać zaufanie...


Przed wami ruiny opuszczonej/ego

1. Wieży

2. Miasteczka

3. Zamku

4. Złego Zamku (czyt. "Zamku w którym często przesiadywali ludzie pragnący podbić świat lub chociaż najbliższą okolicę)

5. Światyni

5.1. Mananna

5.2. Morra

5.3. Myrmidii

5.4. Ranalda

5.5. Shallyi

5.6. Sigmara

5.7. Taala

5.8. Rhyi

5.9. Ulryka

5.10. Vereny

5.11. Zapomnianego, pomniejszego bóstwa ludzi

5.12. Bogów nieludzi

5.12.1. Asuryana (elfy)

5.12.2. Ishy (elfy)

5.12.3. Kurnousa (elfy)

5.12.4. Hoetha (elfy)

5.12.5. Vaula (elfy)

5.12.6. Dziewicy Lileath (elfy)

5.12.7. Staruchy Morai - heg (elfy

5.12.8. Mathlanna (elfy)

5.12.9. Grungniego (krasnoludy)

5.12.10. Grimnira (krasnoludy)

5.12.11. Valayi (krasnoludy)

5.12.12. Ciężko stwierdzić, choć wyryte na ścianie "cake is a lie" może wskazywać na jakieś bóstwo niziołków.

6. Złej świątyni

6.1. - 6.2. Slaneesha

6.3. - 6.4. Khorna

6.5. - 6.6. Nurgla

6.7. - 6.8. Tzeentcha

6.9. - 6.10. Khaina

6.11. - 6.12. Złych heretyków (np. uważających, że Sigmar był różowym kucykiem)

7. Opuszczonej huty lub odlewni

8. Miasta

9. Klasztoru

10. Dworku szlacheckiego

11. Nekropolii

12. Szpiatalu


Znajdują się

1. Na wyspie

2. Na bagnie

3. W lesie

4. Na wzniesieniu

5. Przy rzece

6. W dolinie

7. Na przełęczy

8. Na polanie

9. W górach

10. Przy starym trakcie

11. Niedaleko powszechnie używanego traktu

12. Na łącę kilka(naście?) kilometrów od miasta


Są dosyć

1. Duże i zniszczone

2. Małe i całkiem zadbane

3. Duże i całkiem zadbane

4. Małe i zniszczone

5. Średniej wielkości, ale lepiej nie opierać się o ściany, może to grozić zawaleniem

6. Średniej wielkości. Trochę wyszpachlować i byłyby niemal jak nowe.

7. Porośnięte chaszczami, do takiego stopnia, że widoczny efekt przyniosłaby tylko Pożoga Zagłady

8. Trwałe. Ktoś nawet chyba próbował umocnić najbardziej zagrożone runięciem ściany

9. Kiedyś były dość duże, teraz został już tylko niewielki kawałek

10. Wyglądają jakby ktoś celowo je zniszczył w kilku miejscach.

11. - 12. Przerzuć wynik


Mają one

1. Rozległe i wielopoziomowe podziemia

2. Kilka połączonych ze sobą piwnic

3. Dość niedużą piwniczkę

4. Labirynt klaustrofobicznie ciasnych i wąskich podziemnych korytarzy

5. Sporej wielkości podziemne sale

6. Brak u nich jakichkolwiek podziemi

7. Na wpół zasypane podziemia

8. Rozległe podziemia jednokondygnacyjne

9. Kilka niepołączonych ze sobą niedużych podziemii

10. Kilka niepołączonych ze sobą rozległych podziemii

11. Kilka niepołączonych ze sobą rozległych wielopoziomowych podziemii (coś jak całkowita odwrotność warszawskiego metra)

12. Choćby nie wiadomo jak byłyby ogromne, nie ma w nich Evy


Niestety, upodobali je sobie

1. Kultyści

1.1. - 1.2. Khorna

1.3. - 1.4. Nurgla

1.5. - 1.6. Slanesha

1.7. - 1.8. Tzeentcha

1.9. - 1.10. Khaina

1.11 - 1.12 Źli heretycy (np składający Sigmarowi w ofierze ciasteczka zrobione z ludzi)

2. Nieumarli

3. Zielonoskórzy

4. Bandyci

5. Szczuroludzie

6. Niezrzeszona w żadnym kulcie grupa mutantów

7. Zwierzoludzie

8. Czarodzieje renegaci

9. Czarnoksiężnik

10. Nekromanta

11. Demon Chaosu

12. Na pewno nie Eva


Mimo wszystko warto tam zajrzeć z powodu

1. Możliwości znalezienia pieniędzy

2. Możliwości znalezienia wartościowych przedmiotów

3. Możliwości znalezienia magicznego artefaktu

4. Możliwości zdobycia wiedzy

5. Możliwości zostania lokalnym bohaterem (pobliska wioska sporo też zapłaci za pomoc w pozbyciu sie problemu)

6. Możliwości przypodobania się kapłanom Sigmara/łowcom czarownic/pierwszemu z brzego fanatykowi uważającemu, że ruiny emanują Chaosem bardziej niż Marienburczyk chciwością

7. Możliwości zdobycia wiedzy zakazanej (nekromancja, demonologia, ogrodnictwo - te sprawy)

8. Gruzów. Bardzo ładne te gruzy.

9. Siedzi w nich ktoś lub coś, co zalazło graczom za skórę (Eva?)

10. Możliwości potknięcia się o spaczenie

11. Rytuału jaki podobny był tam kiedyś odprawiony

12. Zaginięcia kilku osób

Komentarze


ment
   
Ocena:
+2
"5.12.12. Ciężko stwierdzić, choć wyryte na ścianie "cake is a lie" może wskazywać na jakieś bóstwo niziołków."
Za to arcydzieło masz polecanke. I od dziś będę się do Ciebie zwracał per "Mistrzu", Mistrzu. :)
03-12-2011 21:01
Cornic
   
Ocena:
+1
Heh, dziękuję, ale doprawdy nie jestem godzien :)
No i oczywiście muszę też podziekować zigzakowi za motywację!
03-12-2011 21:21
Squid
   
Ocena:
+1
E tam, pierdycja a Malala nie ma?
03-12-2011 21:24
Cornic
   
Ocena:
0
Aj... faktycznie. Mea culpa.
03-12-2011 21:25
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+2
Ano musisz :)

Czy 6. Możliwości przypodobania się kapłanom Sigmara/łowcom czarownic/pierwszemu z brzego fanatykowi uważającemu, że ruiny emanują Chaosem bardziej niż Marienburczyk chciwością
to nie powinno się losowac? :)
03-12-2011 22:46
~nerv0

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
:D
04-12-2011 19:06
gower
   
Ocena:
0
W ogóle taki mało losowy ten generetor;) "Na łącę kilka(naście?) kilometrów od miasta"? Co to ma być?;)
04-12-2011 20:00
Lenartos
    OK, muszę zapytać...
Ocena:
0
Jak wyglądają "zadbane ruiny" i czy w SŚ jest może tajemny Zakon Konserwatorów dzielnie stających na przeszkodzie Chaosowi, erozji i skąpstwu cesarskich skarbników?
05-12-2011 00:02

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.